• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3
موسوی در نشست خبری با خبرنگاران:

همیشه برای فوتبال زنان خط قرمز بوده‌اند/ اگر معتقدند که مسلمان هستند با تیم‌ها با عدالت رفتار و به تخلف تیم‌ها رسیدگی کنند

  • کد خبر : 6821
  • 07 اردیبهشت 1397 - 14:37
همیشه برای فوتبال زنان خط قرمز بوده‌اند/ اگر معتقدند که مسلمان هستند با تیم‌ها با عدالت رفتار و به تخلف تیم‌ها رسیدگی کنند

مدیرعامل باشگاه بادران گفت: سیاست باشگاه ما این بوده که در این 3 سال که در فوتبال فعالیت می‌کردیم همیشه سکوت کرده‌ایم اما ببینید چه اتفاقاتی افتاده که این بغض سه ساله اکنون شکسته شده است.

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری مسئولین باشگاه بادران، عصر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 97، با حضور شهره موسوی مدیرعامل باشگاه بادران، فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران، ایزد سیف‌الله ‌پور سرپرست تیم باشگاه بادران و سرمربی تیم فوتبال بادران و جمعی از اصحاب رسانه، در محل شرکت بادران برگزار گردید.

    شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران

    شهره موسوی، در ابتدای این نشست خبری گفت: سیاست باشگاه ما این بوده که در این 3 سال که در فوتبال فعالیت می‌کردیم همیشه سکوت کرده‌ایم اما ببینید چه اتفاقاتی افتاده که این بغض سه ساله اکنون شکسته شده است. سه سال پیش شرکت بادران طبق رسالت اجتماعی خود و با توجه به فعالیت جوانان زیادی در این شرکت تصمیم گرفت وارد ورزش و رشته فوتبال که در همه جای دنیا پرجاذبه ‌ترین ورزش است، شود تا از این حوزه برای جوانان کشور اشتغالزایی ایجاد کنیم.

    وی ادامه داد: 3 سال قبل که وارد لیگ دو شدیم تیم دومی به نام کیمیافرآیند در لیگ دسته دوم خریدیم. در بازی بادران – کیمیا فرآیند اگر کیمیا به بادران می‌باخت ما به لیگ دسته اول صعود می‌کردیم و نیاز نبود با خرید سهمیه تیم پارسه به مبلغ 4 میلیارد تومان لیگ یکی بشویم. چون نمی‌خواستیم صداقت را قربانی کنیم حاضر بودیم خودمان به خودمان ببازیم اما صادقانه به لیگ یک بیاییم. سال گذشته هفت، هشت تیم در رده‌های مختلف داشتیم و هزینه‌های زیادی کردیم، اما حاصل این هزینه‌ها چه شد؟ ما از سرمایه خود و بدون اینکه یک ریال از دولت یا نهادهای مختلف کمکی بگیریم تا اینجا پیش آمده‌ایم.

    مدیرعامل باشگاه بادران، با بیان اینکه این تیم در لیگ دسته اول نمایش‌های قابل قبولی از خود نشان داده است، تصریح کرد: ما گفتیم امسال هم صادقانه کار می‌کنیم و می‌جنگیم، اما نقطه آسیب‌پذیری ما از بازی با پرسپولیس بود که همه بادران را دیدند و گفتند که بادران هم تیم بدی نیست. پس از آن حساسیت‌ها نسبت به تیم ما افزایش یافت. در نیم فصل اول کمتر به ما گیر می‌دادند اما در نیم فصل دوم ناداوری‌ها علیه ما آغاز شد. بداخلاقی‌ها‌، ناداوری‌ها و حواشی باعث شد تیم از رتبه دوم در پایان نیم فصل اول به رده‌های چهارم یا پنجم سقوط کند. همیشه در دقایق 89 یا 90 به ضرر ما پنالتی می‌گرفتند. آخرین اتفاق هم بازی هفته گذشته ما مقابل نفت مسجدسلیمان بود از مسئولان دولتی می‌خواهم که به بخش خصوصی توجه کنند. چرا باشگاه‌های خصوصی مانند بادران، خونه به خونه، اکسین و نساجی دیده نمی‌شوند؟ از شما رسانه‌ها می‌خواهم پیام من را به دولتی‌ها برسانید. شما جدال برابر بگذارید و سپس پیروز را انتخاب کنید. همه می‌گوییم که پیرو تختی هستیم، اما قرار نیست از تختی تنها اسم و عکس باقی بماند. تختی کسی است که وقتی دید حریفش با یک دست کشتی می‌گیرد او نیز با یک دست مبارزه کرد.

    موسوی، با بیان اینکه چرا بخش‌های دولتی از رانت‌‌های مختلف استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر می‌گویید بخش خصوصی نباشد از شما تشکر می‌کنیم، دیگر نمی‌جنگیم و می‌رویم اما شعار ندهید و نگویید که همه چیز از بخش خصوصی شروع می‌شود. بگویید می‌خواهیم دولتی باشیم ما هم می‌رویم. ما به این دلیل به ورزش و فوتبال آمدیم که فکر کردیم می‌توانیم نقطه اثر باشیم و به ساختار ورزش کمک کنیم تا سرمایه‌گذاران دیگر هم ما را ببینند، با خود بگویند که این تیم عادلانه به موفقیت رسیده و ما هم در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم. من به سازمان لیگ احترام می‌گذارم چون بازی‌ها به خوبی برگزار شد، اما می‌خواهم بگویم وقتی موضوع رای دادن باشد بادران وجود دارد، اما به من به عنوان مدیرعامل باشگاه بادران به خاطر اینکه زن هستم اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دهند و با من که میزبان هستم برخورد ناشایستی صورت می‌گیرد. دستم مقابل دولتی‌ها بالاست و برای مخالفت یا رقابت عددی نیستم. این حرف‌ها درد دل یک زن ایرانی است که جرات ورود به فوتبال این ورزش مردانه را داشته است. در حالی که همیشه برای فوتبال زنان خط قرمز بوده‌اند.

    وی با اشاره دوباره به اینکه اگر قرار است که بخش خصوصی فعالیت نکند حاضر است که از ورزش برود، اظهار داشت: عدالت یکی از اصول دین اسلام است، اگر معتقدند که مسلمان هستند با تیم‌ها با عدالت رفتار و به تخلف تیم‌ها رسیدگی کنند.

    فریدون قربانیان، مالک باشگاه بادران

    فریدون قربانیان، مالک باشگاه بادران، در ادامه این نشست خبری گفت: ابتدا می‌خواهم از رسانه‌ها گلایه کنم چون خبرنگاران به ما اینقدر جسارت داده‌اند تا مدیرانی که به اعضای تیم خود 70، 80 درصد از مبلغ قراردادشان را داده‌اند به این موضوع افتخار کنند چون این مدیران فکر می‌کنند هر کسی بیشتر پول بدهد احمق‌تر است. چرا به تیمی که منظم‌ترین پرداخت‌های مالی را دارد و در پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان خود جزو موفق‌ترین باشگاه‌هاست می‌گویید تیمِ دارا و به بازی این تیم مقابل تیم‌های دیگر می‌گویید جدال دارا و ندار! چرا رسانه‌ها ما را یک باشگاه متمول معرفی می‌کنند؟ آیا فکر می‌کنید متوسط قراردادهای بازیکنان بادران بیشتر از تیم‌های دسته اولی است، خیر، اتفاقا از این لحاظ ما در نیمه پایینی جدول تیم‌های دسته اولی هستیم. ما در حد مسئولیت اجتماعی خود و حساب شده هزینه می‌کنیم و به تعهدات خود پایبند هستیم.

    وی با بیان اینکه باشگاه بادران با وجود مشکلات اقتصادی قرارداد تیم خود را به شکل منظم پرداخت کرده است گفت: چرا رسانه‌ها چنین باشگاهی را خوش‌حساب نمی‌نامند؟! چرا به راحتی از بی‌تعهدی نسبت به مسائل اخلاقی و مالی می‌گذرید؟ برخی مدیران می‌گویند شما بلد نیستید پول خرج کنید. من خودم بلد هستم بازیکنان را بپیچانم اما به خاطر خدا این کار را نمی‌کنم چرا وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد می‌بندد باشگاه از 100 میلیون قرارداد او تنها 30 میلیون را پرداخت می‌کند؟

    مالک باشگاه بادران، همچنین از هیئت فوتبال استان تهران گلایه کرد و گفت: سه سال است که در فوتبال فعالیت می‌کنیم اما شیرازی (رئیس هیئت فوتبال استان تهران) چه زمانی کنار ما در ورزشگاه حاضر شد یا چگونه از ما حمایت مادی یا معنوی کرد؟ تنها چیزی که داشتیم تبلیغات محیطی دور زمین‌مان بود که آن را هم از ما گرفتند و می‌گویند می‌خواهیم آن را برای برخی مسائل هزینه کنیم. این 100 یا 200 میلیون تومان برای من که برای باشگاه بادران میلیاردی هزینه می‌کنم چه ارزشی دارد شما چه کمکی به ما کرده‌اید؟ از دو سال قبل گفتیم که یک ورزشگاه بسیار بزرگ می‌سازیم که قابلیت این را دارد که به عنوان بزرگترین ورزشگاه جهان شناخته شود. زمین این ورزشگاه 10 سال بدون استفاده مانده بود اما حدود 6 ماه و با حضور حدود 100 نفر و با حکم قاضی توانستیم شهرداری را از این زمین تخلیه کنیم. از آن موقع می‌خواهیم یک زمین چمن بگیریم و آن را بسازیم چرا به ما این اجازه داده نمی‌شود، چقدر اینقدر کارشکنی می‌کنید؟ نمی‌خواهید به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از بخش خصوصی عمل کنید؟

    قربانیان، با اشاره به اتفاقات دیدار بادران و نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در این مسابقه مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان جلوی نماینده‌های خودشان من را تهدید به مرگ کرد. به ما زنگ بزنید و بگویید نه فوتبالت را می‌خواهیم و نه زمینت را؛ ما هم می‌رویم. آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اگر تا الان خونی از بینی کسی نیامده و در رسانه‌های جهان تماشاگران ایرانی خشن معرفی نشدند باید خدا را شکر کنیم.

    مالک باشگاه بادران در پایان اظهار داشت: فکر می‌کنید مردم شریف ما و مردم مسجدسلیمان که برخی از هواداران آنها این اتفاقات را رقم می‌زنند چنین شخصیتی دارند؟ فکر می‌کنم شریف‌تر، منظم‌تر و با اخلاق‌تر از مردم ایران در جهان وجود ندارد. باید برای این تخلفات از فیفا کسر امتیاز بخواهید. مقصر این اتفاقات منِ مسئول تیم هستم وقتی طرز تفکر من به گونه‌ای باشد که پست و مقام و پول جلوی چشمم را بگیرد هیچ چیز را نگاه نمی‌کنم و لیدر تیم را تحریک خواهم کرد. من در وی‌آی‌پی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به مدیران باشگاه نفت گفتم که تماشاگران شما به ناموس داور فحاشی می‌کنند و داور را به مرگ تهدید کردند، بروید و جلوی آنها را بگیرید. شما که دیگر به لیگ برتر صعود کردید آیا من باید تهدید به مرگ شوم و تهمت و فحش بخورم؟ اینکه از ابتدای بازی به داور فحش می‌دهند و او را تهدید به مرگ می‌کنند از این آقا برآمده است اما من به عنوان مدیر باشگاه وقتی ببینیم به خاطر اتفاقات ناشایست در میان تماشاگران شش امتیاز از تیم کسر می‌شود امکان ندارد به خودم اجازه دهم که تماشاگران را به جز تشویق تیم مجبور نکنم. حتما من و امثال من مقصر هستیم. باید ما (مدیران باشگاه‌ها) ادب شویم. منظورم این نیست که فقط به برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر محکوم شویم. متاسفانه مانند بازی شطرنج شده برخی باشگاه‌ها طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که می‌گویند 3 امتیاز این بازی را به هر قیمتی بگیریم و اگر به دو بازی بدون تماشاگر هم محکوم شدیم اشکالی ندارد.

    خبرنگار: فؤاد رمضانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6821

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم