• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

همکاری ریپل با بزرگترین شریکش، مانی‌گرام، به‌طور رسمی پایان یافت

  • کد خبر : 198667
  • 19 اسفند 1399 - 6:46
همکاری ریپل با بزرگترین شریکش، مانی‌گرام، به‌طور رسمی پایان یافت

شرکت ریپل روز دوشنبه به‌صورت رسمی اعلام کرد که شراکتش با شرکت مانی‌گرام (Moneygram) را متوقف کرده است. این دو شرکت از سال ۲۰۱۹ در حوزه پرداخت‌های برون‌مرزی با یکدیگر همکاری می‌کردند.
به گزارش «The Bl..

  • شرکت ریپل روز دوشنبه به‌صورت رسمی اعلام کرد که شراکتش با شرکت مانی‌گرام (Moneygram) را متوقف کرده است. این دو شرکت از سال ۲۰۱۹ در حوزه پرداخت‌های برون‌مرزی با یکدیگر همکاری می‌کردند.

    به گزارش «The Block»، ریپل در پستی در وبلاگ رسمی خود ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که تصمیم به قطع همکاری فعلی با توافق طرفین انجام شده است. شایان ذکر است که مانی‌گرام در حوزه خدمات انتقال پول فعالیت می‌کند.

    برد گارلینگهاوس (Brad Gralinghouse)، مدیرعامل ریپل، در توییتی ضمن بیان اینکه سخت‌تر کردن شرایط در آمریکا ضروری نبود، نوشت:

    در عین حال که نبود چارچوب قانونی در آمریکا، اوضاع را برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها سخت کرده است، نمی‌توان تصمیم مشترک ریپل و مانی‌گرام را انکار کرد. [تا به اینجا] میلیاردها دلار تراکنش‌های برون‌مرزی از طریق نقدینگی آنی ریپل منتقل شده است.

    ریپل در اطلاعیه خود عنوان کرده است که هر دو شرکت تعهد داده‌اند در آینده نحوه ارتباط خود را مورد بررسی دوباره قرار دهند.

    همکاری مانی‌گرام و ریپل به ژوییه سال ۲۰۱۹ باز می‌گردد. در آن زمان مانی‌گرام موافقت کرد که برای تبادلات برون‌مرزی و روند تسویه‌حساب‌های خود از دارایی دیجیتال XRP استفاده کند. طبق این قرارداد، مانی‌گرام برای استفاده از خدمات ریپل، مبالغی به‌صورت XRP دریافت می‌کرده است؛ این در حالی است که مانی‌گرام در اسناد منتشرشده، عنوان کرده است که این XRPها را نگهداری نمی‌کرده و به‌محض دریافت، اقدام به نقدکردن آنها می‌کرده است.

    مانی‌گرام ماه گذشته اعلام کرد که استفاده از پلتفرم ریپل را متوقف خواهد کرد. شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از ریپل دلیل این تصمیم عنوان شده است. طبق شکایت این کمیسیون، علاوه بر شرکت ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار و برد گارلینگهاوس، مدیرعامل این شرکت هم در بین متهمان پرونده قرار دارند.

    تا به اینجا یک جلسه از دادرسی برگزار شده است. این در حالی است که گارلینگهاوس و لارسن هر دو اعلام کرده‌اند که به‌دنبال رد پرونده و رفع اتهامات در دادگاه هستند.

    همکاری ریپل با بزرگترین شریکش، مانی‌گرام، به‌طور رسمی پایان یافت

    در این باره بیشتر بخوانید

    • صرافی کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند
    • تاریخ اولین جلسه دادگاه ریپل مشخص شد
    • خزانه‌داری بریتانیا: ریپل، بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند
    • گری اسکیل صندوق سرمایه‌گذاری ریپل را منحل کرد
    • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=198667

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم