• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال

  • کد خبر : 303788
  • 05 تیر 1401 - 23:58
همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال

این روزها کاربران زیادی در صرافی ارز دیجیتال روزهای خود را می‌گذرانند. از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ تا افرادی که سرمایه گذاری روزانه دارند؛ علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستند. کاربران فعالی که نیاز به پوشیدن لباس خود برای سرمایه گذاری ندارند! سرمایه گذاری این روزها به شکل جدیدی است. […]

  • این روزها کاربران زیادی در صرافی ارز دیجیتال روزهای خود را می‌گذرانند. از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ تا افرادی که سرمایه گذاری روزانه دارند؛ علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستند. کاربران فعالی که نیاز به پوشیدن لباس خود برای سرمایه گذاری ندارند! سرمایه گذاری این روزها به شکل جدیدی است. شما کافی است روی مبل خانه خود بنشینید و وارد صفحه صرافی مورد اعتماد خود شوید و ارزهای دیجیتال خریداری کنید. قبل از سرد شدن قهوه می توانید، سرمایه گذاری خوبی در بازار ارز دیجیتال انجام دهید. احتمالا با چند خرید و فروش آنی در یک صرافی ارز دیجیتال حساب بانکی شما پر پول می شود. در این مقاله با شما درباره صرافی ارز دیجیتال بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    صرافی ارز دیجیتال چیست؟

    صرافی ارز دیجیتال یک نوع کسب و کار است که فضایی ایجاد کرده است تا یک خرید و فروش آنی در بازار ارز دیجیتال فراهم کند. این نوع صرافی ها یک بازارگردان هستند. به طور معمول این صرافی ها اختلاف قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به عنوان کمیسیون تراکنش در ازای خدمات خود می‌گیرند.

    مزایای استفاده از صرافی ارز دیجیتال

    صرافی‌ ارز دیجیتال بخش مهمی از اکوسیستم بازار ارز دیجیتال هستند. زیرا اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری سنتی ارزهای رمزنگاری شده را در پرتفوی خود ارائه نمی‌کنند. بدون صرافی آنلاین ارز، برای یک خرید و فروش باید شخص دیگری را پیدا کنید که مایل به معامله ارزهای دیجیتال خود باشد و با نرخ مبادله موافقت کند. سپس، شما باید سکه‌ها را مستقیماً به کیف پول‌های طرف مقابل خود انتقال دهید. همه این کارها زمانبر و خسته کننده است.

    همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال

    مزایای صرافی ارز دیجیتال

    بدون صرافی ارز دیجیتال معاملات سریع انجام نمی‌شوند و شما از دنیای بازار آنلاین ارز دیجیتال جا خواهید ماند. یادتان باشد زمان در دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال حکم طلا دارد!

    انواع مختلف صرافی ارز دیجیتال

    صرافی ارز دیجیتال به سه نوع متمرکز، غیر متمرکز و هیبریدی تقسیم می شود که شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

    1. صرافی های متمرکز (CEX)

    رایج ترین و سنتی ترین نوع صرافی های رمزنگاری شده، صرافی های متمرکز نامیده می‌شوند. این صرافی ها متعلق به شرکت های خصوصی هستند. آن‌ها تمایل دارند حجم معادلات بالایی را تجربه کنند. همچنین در این صرافی ها میزان نقدینگی و معاملات بیشتری را مشاهده خواهید کرد و گزینه عالی برای معامله‌گران جدید بازار آنلاین ارز هستند. صرافی های متمرکز در صورت شکست سیستم های پلتفرم، با وجود رابط کاربری خوب و بیمه، گزینه ای امن و خوب برای شماست.

    1. صرافی های غیرمتمرکز (DEX)

    صرافی های غیر متمرکز دنبال کننده روح بیت کوین هستند و هیچ نقطه کنترل مرکزی ندارند. شما می توانید سرورهای این نوع صرافی ها را در هر جای دنیا بر روی سیستم خود داشته باشید. به عبارتی اگر رایانه دوست شما مورد حمله قرار بگیرد، شبکه خرید و فروش به کار خود ادامه خواهد داد. شما می توانید همچنان خریدهای جذاب و پر سود خود را از بازار ارز دیجیتال داشته باشید. این برای عهده‌ای از افراد که به پلتفرم معاملاتی شرکت اعتماد ندارند، جذاب است. این افراد می ترسند ارزهای رمزنگاری شده خود را به دلایل امنیتی از دست بدهند.

     

    صرافی های متمرکز به عنوان کارگزار و صرافی های غیر متمرکز شبیه بازار آنلاین عمل می کنند. اشکالات اصلی صرافی های غیر متمرکز شامل حجم معاملات کمتر، نقدینگی اندک است. به طور کلی رابط کاربری ضعیف و عدم پشتیبانی مشتری از جمله ضعف های این نوع صرافی است.

    1. صرافی های هیبریدی

    صرافی ارز دیجیتال هیبریدی نسل تازه از معاملات رمزنگاری در بازار ارز دیجیتال هستند. این نوع صرافی درصدد است تا عملکرد بهتری از دو نوع صرافی قبل داشته باشد. آن‌ها سعی کردند تا امنیت صرافی های غیر متمرکز و نقدشوندگی صرافی متمرکز را ادغام کنند. شما در این صرافی ها، تراکنش های سریع بدون به خطر افتادن حریم شخصیتان خواهید داشت. هر چند این صرافی ها در بازار ارز دیجیتال تازه و نو هستند. زمان نشان خواهد داد که آیا این صرافی ها موفق خواهند بود یا نه؟

    بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال کدام است؟

    یک صرافی ارز دیجیتال چند ویژگی بسیار مهم دارد. قبل از وارد شدن به این بازار بهتر است ابتدا این موارد را بررسی کنید.

    1. خدمات ایمن

    حفظ اطلاعات شما یکی از مهم ترین مواردی است که باید یک صرافی آنلاین خوب داشته باشد. نه تنها حفظ اطلاعات، بلکه حفظ سرمایه شما بر عهده صرافی ارز دیجیتال است. باید صرافی را انتخاب کنید که احتمال هک شدن آن حداقل باشد. یکی دیگر از ویژگی های یک صرافی ایمن ثبت قانونی صرافی در کشور مورد نظر است. در این زمینه می توانید به رها اکسچنج اعتماد کنید. مواظب وب سایت ها و اپلیکیشن های جعلی باشید. یادتان باشد خطوط دفاعی مانند احراز هویت دو مرحله ای از جمله مزایای یک صرافی خوب است.

    یکی از راه های ایمن کردن سرمایه شما رمزگذاری است. به عبارتی صرافی ارز دیجیتال امکان رمزگذاری داده‌های تراکنش را می‌دهد و اطمینان می‌دهد که فقط شما به اطلاعات شخصی خود دسترسی دارید. یک صرافی ایمن مانند رها اکسچنج خدمات پرداخت را از طریق درگاه‌ امن شبکه بانکی یا شرکت‌های پرداخت الکترونیک در صفحات امن SSL انجام می دهد.

    1. پشتیبانی از مشتری

    پشتیبانی از مشتری یکی از معیارهای مهم انتخاب بهترین صرافی است. تصور کنید که یک خرید آنلاین انجام داده اید و بسته شما هنوز نرسیده است. چه حسی به شما دست می دهد؟ احتمالا در دقایق اول نگرانی زیادی خواهید داشت! پس تصمیم می گیرید با مرکز پشتیبانی تماس بگیرید تا علت را جویا شوید. یک صرافی آنلاین هم اینگونه است. چه بسا اهمیت سرمایه گذاری در آن خیلی بیشتر از یک خرید آنلاین ساده است.

    همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال

    پشتیبانی از مشتریان بازار ارز دیجیتال

    شما در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال سرمایه بالایی را خرج می‌کنید. حتما یک صرافی خوب مانند رها اکسچنج انتخاب کنید که پشتیبان گیری قوی داشته باشد. پشتیبانی از مشتریان می تواند به صورت آنلاین و تلفنی در بازار ارز دیجیتال باشد. صرافی را انتخاب کنید که به هر دو صورت این کار را انجام دهد. رها اکسچنج در تمام روزهای کاری می تواند پاسخگوی شما باشد.

    1. خدمات مورد نظر شما را داشته باشد

    یک خرید و فروش عالی تنها با امکانات عالی اتفاق می افتد. در هنگام انتخاب صرافی مطمئن باشید همه مواردی را که برای خرید و فروش می خواهید؛ به عنوان خدمات ارائه می کند. این خدمات با توجه به خرید شما متفاوت است. خدمات مورد نظر می‌تواند شامل معاملات فیات به ارز، تجمیع نقدینگی یا استیبل کوین‌های خاصی که می‌خواهید معامله کنید؛ باشد. در رها اکسچنج شما می‌توانید یک خرید و فروش آنی را در حیطه تبادلات ارزهای دیجیتال رایج و کاربردی همچون بیت کوین و دیگر رمز ارزهایی همچون اتریوم، ریپل ، لایت کوین ، بیت کوین کش و تتر با پول رایج ایران داشته باشید.

    1. سهولت استفاده

    هر صرافی ارز دیجیتال یک وب سایت برای انجام خرید و فروش شما دارد. یک صرافی را انتخاب کنید که به شما با ساده ترین زبان ممکن خدمات ارائه کند. احتمالا برای شما که یک فرد فارسی زبان هستید کار کردن با یک صرافی آنلاین در آمریکا کاری سخت باشد. سعی کنید یک صرافی در موقعیت جغرافیایی خود انتخاب کنید که خدمات خود را به ساده ترین حالت ارائه می‌کند. همچنین سهولت استفاده از وب سایت برای کاربرانی که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده اند، بسیار مهم است. رها اکسچنج یک بستر حرفه ای جهت فعالیت در بازار ارز دیجیتال با پول رایج ایران است که کار را برای شما راحت می کند.

    1. تسویه حساب خوب

    روند تسویه حساب می‌تواند زمانبر یا سریع باشد. وقتی شما سرمایه زیادی در یک صرافی می گذارید، انتظار دارید در سریع ترین حالت ممکن پولتان به حسابتان بیاید. حتما در هنگام انتخاب صرافی آنلاین خوب قسمت تسویه حساب را مطالعه کنید.

    همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال

    شیوه تسویه حساب صرافی ارز دیجیتال با کاربر

    رها اکسچنج به مدت 4 الی 48 ساعت در روزهای کاری با توجه به نوع بانک تسویه حساب خود را انجام می‌دهد. کیف پول فرد در صرافی ارز دیجیتال یک نوع سرمایه گذاری است که نباید بعد از فوت فرد به هدر رود. رها اکسچنج برای این موارد نیز تمهیداتی داشته است. در صورت فوت کاربر، وراث قانونی فرد می تواند با داشتن رمز عبور و کد کاربری و ارائه مدارک قانونی به ثبت درخواست برداشت از کیف پول اقدام نمایند. این یعنی سرمایه فرد حتی بعد از مرگ او حفظ می شود. راه دوم این است که با حکم قضائی نسبت به ثبت درخواست انتقال دارایی‌های دیجیتال کاربر متوفی اقدام شود.

    کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال

    کیف پول دیجیتال وسیله ای برای ایمن نگه داشتن ارزهای رمزگذاری شده شماست. کیف پول دیجیتال برنامه کاربردی است که به کاربران کمک می کند تا ارزهای خریداری شده را نگهداری و ذخیره کند. این کیف بر اساس اصول رمزنگاری تعبیه می شود که به صورت آنلاین و آفلاین قابل استفاده هستند.

    کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال دو ابزار ضروری و مهم برای تجارت در بازار آنلاین ارز دیجیتال است. صرافی های آنلاین مراکز تجاری هستند که در آن کاربران سرمایه خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل می کنند. در این مراکز می توان یک خرید و فروش آنی را تجربه کرد؛ چراکه تهیه کیف پول دیجیتال به عهده آن‌هاست. شما تنها کافی است با ثبت حساب کاربری خود به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول شوید! یادتان باشد امنیت این کیف پول‌ها به عهده صرافی ارز دیجیتال شماست. پس سعی کنید، بهترین صرافی را مانند صرافی ارز رها اکسچنج، انتخاب کنید.

     

    رها اکسچنج کیف پولی برای کاربران خود مهیا می کند. اگر شما برای یک خرید و فروش در بازار ارز اقدام کنید. با توجه به موجودی حساب خود در کیف رها اکسچنج می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید. یک کیف پول امن کیفی است که مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک باشد. اینگونه خطر هک کردن کیف شما به حداقل می‌رسد. رها اکسچنج شرایطی فراهم کرده تا کاربران خود بتوانند یک کیف دیجیتال با فناوری زنجیره بلوک را داشته باشند. پس توصیه ما برای شما، به جای داشتن تنها یک کیف دیجیتال، یک صرافی آنلاین خوب است.

    طرح های ویژه رها اکسچنج

    طرح ها و جشنواره های صرافی ارز دیجیتال فرصتی تازه برای کاربران جدید است. اگر شما یک کاربر جدید در دنیای ارز دیجیتال هستید، احتمالا دنبال فرصت های جدید هستید. یادتان باشد برای رشد بیشتر باید به دنبال فرصت ها بروید! رها اکسچنج به مدت محدود طرح های ویژه ای را راه اندازی کرده است. رها اکسچنج  با ارائه 1%  بونوس در شارژ کیف پول، شما را برای وارد شدن به بازار آنلاین ارز دیجیتال همراهی می‌کند. به بیان ساده‌تر اگر شما 100 میلیون، کیف پول ریالی خود را شارژ کنید؛ 101 میلیون تومان حساب شما شارژ خواهد شد. این یعنی فرصت! مواظب باشید فرصت ها را از دست ندهید!

    تعهدات صرافی رها اکسچنج

    به فکر یک خرید و فروش آنی در بازار دیجیتال هستید؟ اگر وسوسه شدید که یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر باز کنید پیشنهاد ما رها اکسچنج است. کافی است به آدرس اینترنتی این صرافی آنلاین سری بزنید و مراحل ثبت نام را طی کنید. شاید بخواهید قبل از آن تعهدات صرافی رها اکسچنج را بدانید:

    1. رها اکسچنج روابط حقوقی را به طور کامل رعایت می کند. به طور مثال طبق قوانین رها اکسچنج هیچ‌گونه رابطه کاری و استخدامی با کاربران ندارد. حتی کاربران نیز هیچ‌گونه رابطه کاری و قراردادی با رها اکسچنج جز حساب کاربری ثبت شده در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ندارند.

     

    1. رها اکسچنج یک پلتفرم معاملاتی آنلاین است که به‌عنوان کارگزار و نماینده کاربران فعالیت می کند. همچنین هیچ عملیاتی را خارج از اختیارات خود انجام نمی دهد.
    2. حق‌الزحمه در رها اکسچنج به صورت کارمزدی است. به این صورت که از هر خرید و فروش آنی صورت گرفته درصدی از مبلغ معاملات محاسبه و دریافت می شود.

    نتیجه گیری

    این روزها افراد بیشتری علاقمند به سرمایه گذاری در بازار آنلاین ارز هستند. با تشکر از تکنولوژی، این فرصت طلایی برای شماست تا پول های خود را سرمایه گذاری کنید. کافی است در دنیای مجازی بهترین صرافی را پیدا و سرمایه گذاری کنید. شما می توانید نرم افزار صرافی رها اکسچنج را بر روی گوشی خود نصب کنید و حتی در مسافرت سرمایه گذاری کنید. رها اکسچنج یک همراه خوب برای شماست تا یک سرمایه گذاری ایمن و سودآور در بازار دیجیتال ارز داشته باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303788

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم