• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

همه متقاضیان وام سهام عدالت باید این اطلاعات را بدانند!

  • کد خبر : 342111
  • 29 بهمن 1402 - 14:20
همه متقاضیان وام سهام عدالت باید این اطلاعات را بدانند!

پرداخت وام یارانه به صورت مطلوب انجام نشد و بانک‌ها اعلام کردند که به دلیل عدم دسترسی به منابع مالی، این وام به مشمولان پرداخت نمی‌شود. در سال‌های قبل، این وام به شکل مطلوبی اجرا نشده بود و بانک‌ها اعلام کرده بودند که منابع مالی لازم برای پرداخت این وام را ندارند. براساس بخشنامه‌ای که […]

  • پرداخت وام یارانه به صورت مطلوب انجام نشد و بانک‌ها اعلام کردند که به دلیل عدم دسترسی به منابع مالی، این وام به مشمولان پرداخت نمی‌شود. در سال‌های قبل، این وام به شکل مطلوبی اجرا نشده بود و بانک‌ها اعلام کرده بودند که منابع مالی لازم برای پرداخت این وام را ندارند. براساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ منتشر کرده بود، پرداخت وام یارانه به عهده بانک‌ها نبود و این وظیفه به عنوان بخشی از کار شبکه بانکی در نظر گرفته نشده بود.

    در دولت سیزدهم هم، شبکه بانکی به تصمیمات دولت توجه نکرد و بانک‌ها حتی به مدت چند ماه پس از صدور دستورالعمل دولت، ادعا می‌کردند که اطلاعی از آن به آنها داده نشده است. این نشان می‌دهد که گاهی دولت‌ها تصمیماتی را می‌گیرند که شبکه بانکی نمی‌تواند آنها را اجرا کند و به منابع مالی بانک‌ها توجه نمی‌شود.

    درباره پرداخت وام ۱۰ میلیونی هم، پس از اینکه پلیس فتا این ادعا را رد کرد، مشخص شد که یکی از موسسات اعلام کرده بود که این وام را پرداخت می‌کند. با این حال، بررسی‌ها نشان داد که این موسسه هیچ مجوزی از بانک مرکزی نداشت و به تازگی تأسیس شده بود. این نشان می‌دهد که این موسسه مالی و اعتباری معتبر نبوده و عملکرد آن تأیید نشده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342111

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم