• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

همزمان با رونمایی از 12 محصول جدید شرکت های عضو؛ بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 306850
  • 17 مهر 1401 - 14:12
همزمان با رونمایی از 12 محصول جدید شرکت های عضو؛ بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک، 18 مهرماه سالجاری برگزار می شود.

  • پول بانک: بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک، 18 مهرماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و اعضای هیئت امنا و مدیران عامل شرکت های پارک برگزار خواهد شد.

    به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر گفت: بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس پس از 2 سال که بدلیل شرایط کرونایی بصورت محدود برگزار شد، امسال قرار است با حضور تمامی مدیران عامل شرکت های عضو پارک، مرکز رشد و شعب پارک فناوری پردیس، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و با نخستین حضور رسمی دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شود. امین‌رضا خالقیان افزود: این اجلاس از سال 81 تاکنون هرساله برگزار شده است و شرکت‌های برتر پارک در 7 حوزه‌ مختلف انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شوند. همچنین در این دوره برای نخستین بار شرکت هایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعال هستند نیز مورد بررسی قرار گرفته و از چند شرکت فعال این حوزه قدردانی خواهد شد. به گفته خالقیان در اجلاس بیستم گزارش جامعی از اقدامات یک‌سال گذشته پارک توسط مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس نیز ارائه خواهد شد. همچنین روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور و علیرضا پیمان پاک رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت. خالقیان معرفی دستاوردهای فناوران را ازدیگر اهداف برگزاری این اجلاس برشمرد وافزود: در این اجلاس از 9 محصول جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی و ازبرترین شرکت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌های دانش‌بنیان قدردانی خواهد شد. به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک، در بیستمین اجلاس سراسری پارک فناوری پردیس همچنین قرار است مراسم بهره برداری از ساختمان 2 شرکت جدید که به تازگی به عضویت پارک فناوری پردیس درآمده اند نیز انجام پذیرد. در این مراسم ساختمان شرکت نگار اندیشان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و سینا صنعت خاورمیانه فعال در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی در فاز دوم پارک (پردیس دانش) به بهره برداری می رسد. مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه این اجلاس هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود‌ عنوان کرد: ما در تلاشیم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های فناور، تعامل موثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزایش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طرف‌های خارجی را تقویت کنیم.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306850

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم