• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

همایش فصلی مدیران سرکت بیمه دی برگزار شد

  • کد خبر : 248837
  • 17 شهریور 1400 - 2:27
همایش فصلی مدیران سرکت بیمه دی برگزار شد

همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با عنوان «منحنی دوم» برگزار شد.

  • پول بانک: همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور به صورت وبینار و با عنوان «منحنی دوم» برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی؛ در این همایش محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی با اشاره به توفیقات و تحقق اهداف شرکت در سال گذشته این موفقیت را مرهون تلاش همه ارکان شرکت دانست و عنوان کرد: امیدوار هستیم تا پایان سال برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق بودجه با پیروی از الگوهای سودآورانه و صرفه جویانه به ثمر بنشیند. توجه به مباحث نوین صنعت بیمه باید در برنامه ها قرار گیرد چرا که قرار گرفتن در جریان اطلاعات روز و بهره گیری از آن با نگاه به بیمه داری نوین می تواند شرکت را پویاتر از همیشه نشان دهد.
    وی افزود: باید توجه داشت، توفیقاتی که به دست آورده ایم نباید مانع تلاش و کاهش شتاب حرکتی شرکت شود، امید می رود در گام دوم رشد شرکت با تمرکز بر خدمات محوری، ارائه محصولات متمایز و بهره گیری از بیمه داری نوین بر بستر دیجیتال بتوانیم چشم اندازهای آتی خود را محقق نماییم. چرا که خدمات محوری می تواند ضامن خوبی برای تحقق اهداف سازمان ها باشد.
    کشاورز در پایان خاطر نشان کرد: همه اهداف متعالی شرکت با «برنامه ریزی دقیق و اقدام» می تواند قابل دست یابی باشد. از همه مدیران و کارشناسان انتظار دارم با جدیت و تلاش در این راستا گام بردارند.
    در ادامه این همایش معاونین و مدیران شرکت طی سخنان خود به بررسی عملکرد و نتایج، و مرور اهداف و برنامه های پیش رو پرداختند.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=248837

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم