• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

همایش بررسی ارزیابی عملکردکارکنان شعب بانک صنعت ومعدن برگزار شد

  • کد خبر : 136679
  • 19 شهریور 1399 - 7:43
همایش بررسی ارزیابی عملکردکارکنان شعب بانک صنعت ومعدن برگزار شد

همایش بررسی ارزیابی عملکردکارکنان شعب بانک صنعت ومعدن برگزار شد در راستای استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان در بانک صنعت و معدن، همایش مجازی بررسی عملکرد کارکنان شعب این بانک در تاریخ هجدهم شهریور ماه برگزار شد.
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری در این همایش مجازی که به منظور تشریح اهمیت و ضرورت فرآیند استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان برای تمامی مدیران استانی و رؤسای شعب برگزار شد، اظهار داشت: تحولات روز افزون مدیریت و اهمیت تطبیق پاداش و پرداختی به کارکنان بر اساس عملکرد، وجود نظام ارزشیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است.
عضو هیأت مدیره بانک خاطرنشان کرد: با سنجش صحیح عملکرد کارکنان و بهبود آن، عملکرد سازمان بهبود می‌یابد و نتایج یک ارزشیابی معتبر، مبنایی برای برنامه‌ریزی امور مربوط به سرمایه انسانی‌ و پیشرفت سازمان خواهد بود.
این مدیر ارشد بانکی عنوان داشت: برای سنجش دقیق عملکرد کارکنان و ارزیابی آن نیازمند سیستمی هستیم که دارای معیارهای قابل سنجش و کلیدی باشد و بتوان به داده‌ها و اطلاعات حاصل از آن در تصمیم‌گیری ها استناد کرد.
وی سهولت دست..

  • همایش بررسی ارزیابی عملکردکارکنان شعب بانک صنعت ومعدن برگزار شد

    در راستای استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان در بانک صنعت و معدن، همایش مجازی بررسی عملکرد کارکنان شعب این بانک در تاریخ هجدهم شهریور ماه برگزار شد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری در این همایش مجازی که به منظور تشریح اهمیت و ضرورت فرآیند استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان برای تمامی مدیران استانی و رؤسای شعب برگزار شد، اظهار داشت: تحولات روز افزون مدیریت و اهمیت تطبیق پاداش و پرداختی به کارکنان بر اساس عملکرد، وجود نظام ارزشیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است.

    عضو هیأت مدیره بانک خاطرنشان کرد: با سنجش صحیح عملکرد کارکنان و بهبود آن، عملکرد سازمان بهبود می‌یابد و نتایج یک ارزشیابی معتبر، مبنایی برای برنامه‌ریزی امور مربوط به سرمایه انسانی‌ و پیشرفت سازمان خواهد بود.

    این مدیر ارشد بانکی عنوان داشت: برای سنجش دقیق عملکرد کارکنان و ارزیابی آن نیازمند سیستمی هستیم که دارای معیارهای قابل سنجش و کلیدی باشد و بتوان به داده‌ها و اطلاعات حاصل از آن در تصمیم‌گیری ها استناد کرد.

    وی سهولت دسترسی مدیران، رؤسا و کارشناسان به نتایج ثبت شده و امکان تدوین برنامه‌های عملیاتی برای تحقق اهداف مدیریتی بر اساس گزارش های این سیستم را از دیگر ویژگیهای یک نظام ارزیابی کارامد عنوان کرد و گفت: در واقع هدف اصلی ارزشیابی عملکرد، ایجاد انگیزه در کارکنان برای انجام بهتر وظایف و تحقق رسالت سازمان است و اعطای ارتقاء رتبه و پست های بالاتر و پرداخت حقوق بر اساس ارزشیابی دقیق می تواند این انگیزه را ایجاد نماید.

    عسکری بیان داشت: شناخت نیازهای آموزشی و بهسازی نیروی انسانی از دیگر دستاوردهای یک نظام مؤثر ارزیابی است و از مدیران و رؤسای بخش های مختلف بانک انتظار می رود، نقاط قوت و ضعف و نیازهای فرد ارزشیابی شونده را در هر زمینه کاری مورد توجه قرار دهند.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=136679

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم