• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

هشدار بانک مرکزی اروپا: رونمایی از یک تهدید جدی علیه اروپا در صورت پیروزی دونالد ترامپ

  • کد خبر : 340865
  • 23 دی 1402 - 22:05
هشدار بانک مرکزی اروپا: رونمایی از یک تهدید جدی علیه اروپا در صورت پیروزی دونالد ترامپ

اقتصادنیوز: “کریستین لاگارد”، رئیس بانک مرکزی اروپا، درباره احتمال پیروزی دونالد ترامپ اظهار کرد: اگر تاریخ را مورد بررسی قرار دهیم و به رفتار ترامپ در چهار سال گذشته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که او بدون شک یک تهدید برای اروپا است. تهدید بزرگ به اروپا؛ رئیس بانک مرکزی اروپا هشدار می‌دهد که پیروزی دونالد […]

  • اقتصادنیوز: “کریستین لاگارد”، رئیس بانک مرکزی اروپا، درباره احتمال پیروزی دونالد ترامپ اظهار کرد: اگر تاریخ را مورد بررسی قرار دهیم و به رفتار ترامپ در چهار سال گذشته نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که او بدون شک یک تهدید برای اروپا است.

    تهدید بزرگ به اروپا؛ رئیس بانک مرکزی اروپا هشدار می‌دهد که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تهدیدی جدی برای اروپاست. در گفت‌وگو با تلویزیون فرانس۲، «کریستین لاگارد» بیان کرد که از تاریخ رفتارهای ترامپ در چهار سال گذشته نتیجه گرفته و او را به‌عنوان یک تهدید برای اروپا شناخته است. وی به تعرفه‌های تجاری، تعهد به ناتو، و مبارزه با تغییرات اقلیمی اشاره کرد و گفت که در این سه زمینه، منافع آمریکا با اروپا همسو نبوده‌اند.

    ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، در حالی که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی، با کاهش محبوبیت مواجه است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد او را تایید می‌کنند، در حالی که ۵۷ درصد این عملکرد را تایید نمی‌کنند. به‌طرف دیگر، دونالد ترامپ با وجود آمادگی برای دو دادرسی جنایی در دادگاه فدرال و ایالتی و با اتهاماتی از جمله تلاش برای تخریب روند انتخابات و اهمال‌کاری در نگهداری از اسناد حساس، با مشکلاتی مواجه است که تاکنون حمایت سیاسی از او را تحت تأثیر قرار نداده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340865

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم