• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران 26 دی ماه افتتاح می ‏شود

  • کد خبر : 310048
  • 25 دی 1401 - 23:42
هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران 26 دی ماه افتتاح می ‏شود

مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، با حضور شماری از مدیران ارشد اقتصادی، بانکی و صنایع کشور و با مشارکت جمع زیادی از فعالان صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری برگزار خواهد شد.

  • پول بانک: ساعت ۱۳/۳۰ دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، بازدیدکنندگان و مشارکت‏ کنندگان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران پذیرش می ‏شوند و از ساعت ۱۴ مراسم افتتاحیه رویداد با حضور شماری از مدیران ارشد اقتصادی، بانکی و صنایع کشور و با مشارکت جمع زیادی از فعالان صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری آغاز خواهد شد.

    دبیرکل رویداد تراکنش ایران با اعلام این خبر که فعالیت هشتمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران طبق برنامه اعلام شده به اجرا درمی‏ آید، گفت: «این رویداد در هفت سال گذشته نیز ثابت کرده که تعطیل نمی‏ شود و در هر شرایطی همراه اهالی فناوری‏ های مالی کشور است. در سال‏ های گذشته، به رغم بروز مشکلاتی در فضای عمومی کشور از جمله اعتراض‏ ها به افزایش قیمت بنزین و همه‏ گیری کرونا، نمایشگاه تراکنش ایران همچنان طبق برنامه فعالیت خود را اجرا کرده و فضای گفتگو و تعامل اهالی این حوزه را فراهم کرده است.»

    محمدمراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا با اشاره به برنامه ‏ریزی فعالیت‏ های هشتمین دوره این رویداد با استعانت از امام خوبی‏ ها، امام هشتم(ره)، افزود: «سپیدپوش شدن شهر و بارش نعمت الهی و رفع آلودگی هوای تهران را به فال نیک می‏ گیریم و مطمئنیم حضور و مشارکت فعال و همدلی مدیران، متخصصان، کارشناسان و دست‏اندرکاران حوزه فناوری‏ های مالی، گرمابخش فضای نمایشگاه می‏ شود و دیدارها و گفتگوهای صمیمانه حاضران در این رویداد فرصت مغتنمی برای گشودن دریچه‏ های تازه به روی صنعت بانکداری و پرداخت کشور فراهم خواهد ساخت.»

    هشتمین دوره  نمایشگاه تراکنش ایران، در هوای سرد زمستان، با ایجاد زمینه تعامل مدیران، متخصصان و کارشناسان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، فضای مرکز آفرینش‏ های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و هتل لاله را گرم و سرسبز خواهد کرد. امیدواریم تعطیلی اداره ‏ها و شرکت‏ ها در اوایل هفته جاری، فرصت و فراغ بال بهتری برای مدیران و فعالان این حوزه فراهم کرده باشد تا با انرژی بیشتر در این رویداد حضور پیدا کنند.

    مراسم افتتاحیه تراکنش هشتم، ساعت ۱۴ دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، با سخنرانی چند تن از مسئولان ارشد اقتصادی و بانکی کشور، آغاز به ‏کار می ‏کند. سپس با معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره محصولات برتر سال و اهدای تندیس جشنواره به صاحبان این محصولات به کار خود ادامه می‏ دهد. بخش دیگر این مراسم، معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره چهره ‏های ماندگار و مدیران موثر است. در این بخش از دو چهره پیشکسوت بانکی، دو مدیر موثر، دو فناور ممتاز و دو بانوی برگزیده جشنواره تقدیر خواهد شد.

    از ساعت ۱۶ نوبت به رونمایی از سالن نمایشگاه با حضور مقامات و مدیران ارشد اقتصادی و بانکی کشور و آغاز بازدید علاقه‏ مندان از نمایشگاه خواهد رسید. نمایشگاه تا ساعت ۱۹ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    شایان ذکر است، این نمایشگاه ۳ روزه، تا ۲۸ دی ماه با برگزاری نشست ها، میزگردها، سخنرانی ها، کارگاه ها و بازدید از غرفه ها ادامه خواهد داشت.

    گفتنی است، عناوین ۱۲‌کارگروه فعال هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به شرح زیر است:

    • تحول دیجیتال در صنایع مالی
    • آینده صنعت پرداخت
    •  تلکو بانک‌ها و فین‌تک‌ها
    •  تأمین مالی زنجیره تأمین
    •  بیمه‌گری دیجیتال و تلکوبیمه‌ها
    • نئوبانک‌ها و خدمات اعتباری
    • بلاک چین و رمزارزها
    •  آینده کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران
    • پیام‌رسان‌ها و چالش‌های کسب‌وکاری
    • متاورس و شهرهوشمند
    • امنیت سایبری
    • روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه

    شایان ذکر است، نمایشگاه تراکنش ایران صرفا یک رویداد نمایشگاهی نیست و علاوه بر بخش نمایشگاهی، بخش نشست‌ها و میزگردها، بخش کارگاه‌های معرفی محصول، بخش نوآوری و استارتاپی، بخش جشنواره ۱۰‌محصول برتر سال، بخش جشنواره‌ چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، بخش آموزشی و گفتگوهای B2B، بخش تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و…… را در بر می گیرد که تاکنون علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

    از این رو می‌توان گفت که تراکنش ایران هم نمایشگاه است، هم دانشگاه، هم اتاق فکر اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، هم تریبون بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، هم محیطی برای  توسعه کسب وکارها و رویدادی برای شبکه‌سازی مدیران و متخصصان که افقی رو به آینده دارند.از سوی دیگر، در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی اضلاع و ابعاد اکوسیستم،‌ اعم از جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری‌‌های مالی در کنار یکدیگر زیبایی و رونق ویژه‌ای را به آن بخشیده است؛ ضمن اینکه تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان بستر مساعدی را برای گفتگو‌های بین سه  نسل فراهم کرده‌است.

    در این رویداد، علاوه بر برگزاری حضوری، در دنیای جدید متاورس نیز میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.

    برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن( ۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه( ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید.

    همراهان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310048

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم