• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

هزینه نهایی کارمزد پیامک در بانک‌ها چقدر است؟

  • کد خبر : 342031
  • 26 بهمن 1402 - 11:19
هزینه نهایی کارمزد پیامک در بانک‌ها چقدر است؟

هزینه کارمزد پیامک در بانک‌ها متفاوت است و این تفاوت به دلیل هزینه و نرخ پیام‌رسان‌هاست که بانک‌ها با آن‌ها همکاری می‌کنند. کارمزد پیامک بانکی، هزینه‌ای است که برای ارسال پیامک‌های مرتبط با حساب بانکی به مشتریان، بانک تحمیل می‌کند. این کارمزد معمولاً برای اطلاع‌رسانی درباره تراکنش‌های مالی، موجودی حساب، اعلام تغییرات در شرایط قراردادی […]

  • هزینه کارمزد پیامک در بانک‌ها متفاوت است و این تفاوت به دلیل هزینه و نرخ پیام‌رسان‌هاست که بانک‌ها با آن‌ها همکاری می‌کنند.

    کارمزد پیامک بانکی، هزینه‌ای است که برای ارسال پیامک‌های مرتبط با حساب بانکی به مشتریان، بانک تحمیل می‌کند. این کارمزد معمولاً برای اطلاع‌رسانی درباره تراکنش‌های مالی، موجودی حساب، اعلام تغییرات در شرایط قراردادی و سایر موارد مرتبط با حساب بانکی استفاده می‌شود. میزان کارمزد پیامک بانکی براساس سیاست‌های هر بانک و نوع خدماتی که مشتریان استفاده می‌کنند، ممکن است متفاوت باشد.

    درباره تفاوت میزان کارمزد پیامک در بانک‌ها، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور توضیحاتی ارائه کرده است.

    به گفته محمدرضا جمشیدی، هیچ مبلغ مصوب و مشخصی برای کارمزد پیامک بانک‌ها وجود ندارد. بر اساس آخرین تصمیم بانک مرکزی، بانک‌ها مجازند حداکثر مبلغی را برای کارمزد پیامک از مشتریان خود دریافت کنند که با قیمت تمام شده مشخص می‌شود.

    این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین، هزینه کارمزد پیامک در بانک‌ها ممکن است در میان خود متفاوت باشد و این ناشی از هزینه و نرخ پیام‌رسان‌هاست که بانک‌ها با آن‌ها در ارتباط هستند.

    همچنین، جمشیدی اظهار کرد که بعضی افراد به طور مداوم در حال انجام تراکنش‌های بانکی هستند و بنابراین پیامک‌های مرتبط را دریافت می‌کنند، اما برخی افراد تعداد کمی تراکنش دارند. از این رو، میزان کارمزد پیامک بانک‌ها بر اساس این موارد متفاوت است.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342031

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم