• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هزینه‌های انتقال سود سهام عدالت متوفیان

  • کد خبر : 342355
  • 07 اسفند 1402 - 15:36
هزینه‌های انتقال سود سهام عدالت متوفیان

وراث متوفیان می‌توانند از طریق شعب ۴ بانک و دفاتر ۴۴ کارگزاری منتخب در سراسر کشور، تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه امسال، اصل و سود سهام عدالت متوفیان را به صورت رایگان و سریع انتقال دهند. این کار به آنها امکان می‌دهد تا تا پایان امسال، سود این سهام را دریافت کنند. سرمایه‌گذاری […]

  • وراث متوفیان می‌توانند از طریق شعب ۴ بانک و دفاتر ۴۴ کارگزاری منتخب در سراسر کشور، تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه امسال، اصل و سود سهام عدالت متوفیان را به صورت رایگان و سریع انتقال دهند. این کار به آنها امکان می‌دهد تا تا پایان امسال، سود این سهام را دریافت کنند.

    سرمایه‌گذاری در بورس به معنای خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه است. این فعالیت به افراد و شرکت‌ها امکان می‌دهد که از افزایش ارزش سهام یا تقاضا و عرضه در بازار بورس، درآمد و سود کسب کنند. این نوع سرمایه‌گذاری همراه با ریسک‌هایی است و نیاز به تحلیل دقیق و مطالعه بازار دارد.

    سازمان بورس اعلام کرده است که وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه امسال، اصل و سود سهام عدالت متوفیان را به صورت رایگان و سریع انتقال دهند تا بتوانند سود این سهام را تا پایان امسال دریافت کنند.

    تمامی خدمات مربوط به انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در ۴ بانک و ۴۴ کارگزاری منتخب به صورت رایگان است و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این رابطه لازم نیست.

    وراث متوفیان سهام عدالت باید پس از مراجعه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس «ddn.csdiran.ir» و مشخص شدن زمان تشکیل پرونده، به بانک‌های «ملی، ملت، پارسیان و تجارت» و کارگزاری‌های منتخب از جمله معاملات آرتان، توسعه فردا، آتیه، سهام پژوهان و غیره مراجعه کنند.

    برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، ابتدا یکی از وراث باید به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس «ddn.csdiran.ir» وارد شود. سپس، در بخش «امور سهام عدالت متوفی» با وارد کردن کدملی و تاریخ تولد متوفی، زمان تشکیل پرونده و نوع دارایی متوفی را دریافت می‌کند.

    پس از تایید زمان تشکیل پرونده، وراث می‌توانند به هر یک از دفاتر کارگزاری و بانک‌های منتخب مراجعه کرده و اقدام به انتقال سهام متوفیان به وراث نمایند.

    در پایان، پس از تشکیل پرونده در یکی از دفاتر، امکان پیگیری پرونده از طریق بخش «استعلام وضعیت پرونده» در درگاه یکپارچه برای تمامی وراث، فراهم می‌شود.

    برای تشکیل پرونده و انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، وراث باید پیش از مراجعه به دفاتر کارگزاری یا شعب بانک‌های مورد تایید، به یکی از دفاتر اعلام شده مراجعه کنند و مدارک زیر را ارائه دهند:

    1. تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی.
    2. اصل یا تصویر برابر با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمامی وراث تعیینی در گواهی حصر وراثت.
    3. اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی حصر وراثت متوفی.
    4. در صورت داشتن وصیت‌نامه رسمی، ارائه اصل یا تصویر برابر با اصل وصیت‌نامه نیز الزامی است.

    توجه داشته باشید که ارائه مدارک صحیح و کامل از جمله مدارکی که برای تایید هویت وراث استفاده می‌شوند، ضروری است.

    سجام یک سامانه است که برای شناسایی مشتریان به منظور ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ساخته شده است. در این سامانه، تمامی فعالان بازار سرمایه مانند سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها می‌توانند یک بار برای همیشه اطلاعات خود را ثبت کنند و پس از احراز هویت، قادر به دریافت خدمات بر اساس اطلاعات تایید شده خواهند بود.

    در این سامانه، اطلاعات هویتی مانند شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و بعد از آن، هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نخواهد داشت. علاوه بر این، سهامداران می‌توانند به سایت www.Sejam.ir مراجعه کرده و ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

    توجه داشته باشید که تمامی خدمات مربوط به انتقال سهام عدالت به وراث توسط بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب به صورت رایگان ارائه می‌شود و نیازی به پرداخت هزینه‌ای ندارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342355

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم