• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

هر آنچه در مورد کانتینر 40 فوت باید بدانید!

  • کد خبر : 341728
  • 17 بهمن 1402 - 16:47
هر آنچه در مورد کانتینر 40 فوت باید بدانید!

فهرست محتوا کانتینر 40 فوت، یک غول واقعی در صنعت حمل و نقل است. این کانتینر، که طولی برابر با 40 فوت (12.2 متر) دارد، یکی از محبوب‌ترین کانتینرهای جهان است و در حمل و نقل کالاهای تجاری در سراسر جهان نقش مهمی ایفا می‌کند. کانتینر 40 فوت، غول حمل و نقل جهان کانتینر 40 […]

فهرست محتوا

  • کانتینر 40 فوت، یک غول واقعی در صنعت حمل و نقل است. این کانتینر، که طولی برابر با 40 فوت (12.2 متر) دارد، یکی از محبوب‌ترین کانتینرهای جهان است و در حمل و نقل کالاهای تجاری در سراسر جهان نقش مهمی ایفا می‌کند.

    کانتینر 40 فوت، غول حمل و نقل جهان

    کانتینر 40 فوت، ظرفیت حمل و نقل بالایی دارد و می‌تواند تا 26 تن (28.6 تن) بار را حمل کند. این کانتینر، همچنین دارای فضای داخلی مناسبی است و می‌توان از آن برای حمل انواع کالاها، از جمله مواد غذایی، محصولات صنعتی، قطعات خودرو و تجهیزات پزشکی استفاده کرد.

    مزایای کانتینر 40 فوت

    کانتینر 40 فوت، مزایای مختلفی دارد که باعث شده است به یکی از محبوب‌ترین کانتینرهای جهان تبدیل شود. این مزایا، عبارتند از:

    ظرفیت حمل و نقل بالا:

    کانتینر 40 فوت، ظرفیت حمل و نقل بالایی دارد و می‌تواند تا 26 تن بار را حمل کند. این امر، باعث می‌شود که این کانتینر برای حمل حجم زیادی از کالاها مناسب باشد.

    فضای داخلی مناسب:

    کانتینر 40 فوت، دارای فضای داخلی مناسبی است و می‌توان از آن برای حمل انواع کالاها استفاده کرد. این امر، باعث می‌شود که این کانتینر برای حمل کالاهای مختلف، از جمله مواد غذایی، محصولات صنعتی، قطعات خودرو و تجهیزات پزشکی مناسب باشد.

    قابلیت انعطاف‌پذیری بالا:

    کانتینر 40 فوت، قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌توان آن را به روش‌های مختلف استفاده کرد. این امر، باعث می‌شود که این کانتینر برای انواع کاربردها مناسب باشد.

    مشخصات فنی کانتینر 40 فوت

    کانتینر 40 فوت، یکی از محبوب‌ترین کانتینرهای جهان است که در حمل و نقل کالاهای تجاری در سراسر جهان نقش مهمی ایفا می‌کند. این کانتینر، دارای مشخصات فنی زیر است:

    • طول: 40 فوت (12.2 متر)
    • عرض: 8 فوت (2.4 متر)
    • ارتفاع: 8 فوت (2.4 متر)
    • وزن خالص: 2.4 تن
    • ظرفیت حمل بار: 26 تن

    کانتینر 40 فوت، در دو نوع خشک (dry) و یخچال‌دار (reefer) تولید می‌شود. کانتینر خشک، برای حمل انواع کالاها، از جمله مواد غذایی، محصولات صنعتی، قطعات خودرو و تجهیزات پزشکی مناسب است. کانتینر یخچال‌دار، برای حمل کالاهای فاسد شدنی، مانند مواد غذایی و داروها، مناسب است.

    معرفی کانتینر 40 فوت در انواع مختلف

    کانتینر 40 فوت، در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. از جمله انواع کانتینر 40 فوت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کانتینر خشک:

    این نوع کانتینر، برای حمل انواع کالاهای خشک، مانند محصولات صنعتی، قطعات خودرو و تجهیزات پزشکی، مناسب است.

    کانتینر یخچال‌دار:

    این نوع کانتینر، برای حمل کالاهای فاسد شدنی، مانند مواد غذایی و داروها، مناسب است.

    کانتینر رو باز:

    این نوع کانتینر، دارای سقف باز است و برای حمل کالاهایی که نیاز به تهویه دارند، مانند محصولات کشاورزی، مناسب است.

    کانتینر بغل بازشو:

    این نوع کانتینر، دارای یک یا دو در در طرفین است و برای حمل کالاهایی که نیاز به بارگیری یا تخلیه سریع دارند، مناسب است.

    پاسارگادکانتینر

    مجموعه پاسارگاد کانتینر، یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش کانتینر در ایران است که انواع کانتینر، از جمله کانتینر 40 فوت، را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. این شرکت، انواع کانتینر 20  40فوت را در انواع مختلف، از جمله کانتینر خشک، کانتینر یخچال‌دار، کانتینر رو باز و کانتینر بغل بازشو، موجود دارد.

    کاربردهای کانتینر 40 فوت

    کانتینر 40 فوت، در صنایع مختلف کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این کانتینر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    حمل و نقل کالاهای تجاری:

    کانتینر 40 فوت، به طور گسترده‌ای برای حمل و نقل کالاهای تجاری در سراسر جهان استفاده می‌شود.

    ساخت و ساز:

    کانتینر 40 فوت، در ساخت و ساز نیز کاربرد دارد و از آن برای ساخت خانه‌های پیش‌ساخته، دفاتر و سایر سازه‌ها استفاده می‌شود.

    مسکونی:

    کانتینر 40 فوت، در برخی موارد، به عنوان خانه یا محل اقامت نیز استفاده می‌شود.

    کانتینر 40 فوت، یک غول واقعی در صنعت حمل و نقل است که نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند. این کانتینر، مزایای مختلفی دارد که باعث شده است به یکی از محبوب‌ترین کانتینرهای جهان تبدیل شود. انتظار می‌رود که استفاده از کانتینر 40 فوت در آینده نیز ادامه داشته باشد.

    قیمت کانتینر 40 فوت

    قیمت کانتینر 40 فوت، با توجه به عوامل مختلفی، از جمله نوع کانتینر، وضعیت آن (نو یا دست‌دوم) و برند سازنده، متفاوت است. قیمت کانتینر 40 فوت خشک نو، در مجموعه پاسارگاد کانتینر،  به دلیل نوسانات ارزی متغیر است شما میتوانی د جهت استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه پاسارگاد کانتینر  با شماره: 09121209209 در ارتباط باشید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341728

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم