• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 فقط 280 هزار تومان !

  • کد خبر : 319514
  • 09 خرداد 1402 - 17:13
هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 فقط 280 هزار تومان !

با خرید هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 تجربه‌ای هیجان‌انگیز از صدای بی‌نظیر و با قیمت استثنایی را تجربه کنید. این هدفون بی‌سیم با طراحی زیبا و فناوری پیشرفته‌ای که در آن استفاده شده، ایده‌آل برای علاقمندان به موسیقی و تماشای فیلم است. یکی از ویژگی‌های برجسته هدفون کینگ استار KBH30، کیفیت صدای بالا و واضح […]

  • با خرید هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 تجربه‌ای هیجان‌انگیز از صدای بی‌نظیر و با قیمت استثنایی را تجربه کنید. این هدفون بی‌سیم با طراحی زیبا و فناوری پیشرفته‌ای که در آن استفاده شده، ایده‌آل برای علاقمندان به موسیقی و تماشای فیلم است.

    یکی از ویژگی‌های برجسته هدفون کینگ استار KBH30، کیفیت صدای بالا و واضح آن است. با استفاده از فناوری بلوتوث 5.0، می‌توانید به‌صورت بی‌درنگ و بدون هیچ محدودیتی از صدای استودیویی در هر مکانی لذت ببرید. با رنج بیش از ۱۰ متر، شما قادر خواهید بود به راحتی به دستگاه‌های بلوتوثی خود متصل شوید و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

    طراحی و ویژگی ها

    هدفون KBH30 دارای بلوتوث بوده درکنار آن قابلیت نصب مموری کارت میکرو اس دی Micro SD  و کابل Aux  جک 3.5 میلیمتری است و همچنین رادیو FM را نیز داراست . بی شک این هدفون  با طراحی  شیک  و زیبای خود و قیمت مناسب در زمان استفاده تداعی  کننده  حس فوق العاده ای می باشد.

    هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 فقط 280 هزار تومان !

    قسمت بالایی هدفون بی سیم کینگ استار KBH30 نیز از چرم مصنوعی مرغوب پوشانده شده است . هدفون بی سیم کینگ استار KBH30 حداکثرتوان ورودی این هدفون 50 وات می باشد که میزان توان بالایی برای هدفون می باشد .

    بنابراین، اگر به دنبال یک هدفون بلوتوثی با کیفیت صدای بالا، طراحی زیبا و آزادی بیسیم هستید، هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 انتخاب مناسبی خواهد بود. از این پس، موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه را با کیفیت بالا و بدون محدودیت‌های سیم‌های جاگیر شده لذت ببرید.

    هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 فقط 280 هزار تومان !

    هدفون بلوتوثی کینگ استار KBH30 در پنج رنگ مختلف موجود است: طوسی، سفید، ابی، صورتی و قرمز. این مجموعه انتخاب گسترده‌ای از رنگ‌ها را برای شما فراهم می‌کند، به طوری که می‌توانید رنگی را که بهترین ترجیحات و سلیقه شما را منعکس می‌کند، انتخاب کنید. این متناسب با سلیقه شما و استایل شخصیتان است و به شما اجازه می‌دهد هدفونی را انتخاب کنید که به ظاهر و طراحی دلخواه شما می‌پردازد. با این گزینه‌های رنگی متنوع، می‌توانید هدفونی را پیدا کنید که به طور دقیق به سلیقه و سبک شما متناسب باشد.

    نکات مثبت هدفون کینگ استار KBH30

    1. کیفیت صدا: هدفون KBH30 با کیفیت صدای بالا و صدایی واضح و واقعی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید لذت ببرید از جزئیات صوتی، بیس قوی و تعادل مناسب بین فرکانس‌ها.
    2. طول عمر باتری: با شارژ کامل، هدفون KBH30 تا 5 ساعت زمان پخش موسیقی را فراهم می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز یا سفرهای بلند مدت از هدفون لذت ببرید بدون نیاز به شارژ مکرر.
    3. راحتی و قابلیت حمل: هدفون KBH30 دارای طراحی راحت و سبکی است که امکان استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد خستگی برای گوش‌ها فراهم می‌کند. همچنین، قابلیت تاشو و جمع شدن آن را برای حمل آسان در کیف یا جیب شما فراهم می‌کند.
    4. اتصال بی‌سیم: با استفاده از فناوری بلوتوث، هدفون KBH30 به طور بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف مانند تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپتاپ‌ها متصل می‌شود. این امکان را به شما می‌دهد تا بدون محدودیت سیم‌های جاگیر شده، آزادانه و بدون دردسر از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.
    5. کنترل آسان: هدفون KBH30 دارای دکمه‌های کنترل آسان است که به شما اجازه می‌دهد تنظیمات صدا را تغییر دهید، موسیقی را متوقف یا پخش کنید و تماس‌های تلفنی را پاسخ دهید یا پایان دهید.

    توجه داشته باشید که این فقط برخی از ویژگی‌های مثبت هدفون KBH30 هستند و هر کدام از این ویژگی‌ها ممکن است در برندهای دیگر نیز وجود داشته باشند. برای انتخاب بهترین هدفون برای نیازهای خود، توصیه می‌شود مشخصات و ویژگی‌های دقیق هر برند را مقایسه کنید.

    آیا گارانتی دارد؟

    بله. این محصول دارای مهلت تست به مدت 72 ساعت و گارانتی 12 ماهه شرکت رایانه متین میباشد ، با خیال راحت میتونید در سایت دیجیتال سنتر آمل این محصول را در رنگ های متنوع خرید کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319514

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم