• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

هتل مدائن مشهد، هتلی نزدیک به حرم رضوی

  • کد خبر : 309734
  • 14 دی 1401 - 17:31
هتل مدائن مشهد، هتلی نزدیک به حرم رضوی

در یکی از زیباترین خیابان های مشهد یعنی خیابان امام رضا (ع)، هتلی سه ستاره به نام هتل مدائن مشهد قرار دارد. هتل مدائن مشهد نزدیک حرم رضوی است؛ به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل، می توانید به حرم برسید و مشغول زیارت بارگاه نورانی امام رضا (ع) شوید. سابقه هتلداری […]

  • در یکی از زیباترین خیابان های مشهد یعنی خیابان امام رضا (ع)، هتلی سه ستاره به نام هتل مدائن مشهد قرار دارد. هتل مدائن مشهد نزدیک حرم رضوی است؛ به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی از هتل، می توانید به حرم برسید و مشغول زیارت بارگاه نورانی امام رضا (ع) شوید.

    سابقه هتلداری در هتل مدائن مشهد، بیشتر از 20 سال است و به همین دلیل است که این هتل از جمله بهترین هتل های مشهد محسوب می شود.

    در این نوشته با امکانات هتل سه ستاره مدائن آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    آشنایی با هتل مدائن مشهد

    هتل مدائن مشهد، 165 اتاق دارد که در دو ساختمان مجزا قرار دارند. اتاق های این هتل، مجهز به انواع امکانات رفاهی مانند سرویس خواب، مبلمان، یخچال، حوله، دستمال کاغذی، وسایل بهداشتی، میز و صندلی، کمد لباس، آسانسور، تلویزیون و… است.

    در این هتل، انواع اتاق های دو تخته و سه تخته قابل رزرو هستند. یکی از مزایای هتل مدائن مشهد، ظرفیت بالای پذیرش در این هتل است؛ به طوری که تعداد زیادی از زائران گرامی می توانند در این هتل اقامت داشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری از کاروان های زیارتی، هتل مدائن را برای اقامت زائران انتخاب می کنند.

    یکی دیگر از مزایای رزرو هتل مدائن مشهد، قیمت مناسب این هتل است؛ یعنی بدون پرداخت هزینه های زیاد، شما می توانید اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنید.

    اما اصلی ترین مزیت اقامت در هتل مدائن مشهد این است که هتل مدائن مشهد نزدیک حرم است و افراد می توانند با 5 دقیقه پیاده روی، خود را به حرم امام رضا (ع) برسانند.

    خدمات ارائه شده در هتل مدائن مشهد

    در این هتل سه ستاره، خدماتی مانند روم سرویس، خانه داری و نظافت، خدمات باربری، اورژانس، خدمات چاپ و پرینت، تاکسی سرویس و… برای مهمانان عزیز انجام می شود.

    افرادی که با خودرو به مشهد سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ رایگان هتل مدائن پارک کنند و با خیال راحت مشغول استراحت شوند.

    در این هتل سه ستاره، دو رستوران مجهز و بزرگ فعال است که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت عالی و طعم بی نظیر برای مهمانان عزیز آماده می کند. این هتل از تمام مهمانانش در وعده صبحانه به صورت رایگان پذیرایی می کند تا روز خود را با انرژی بیشتر شروع کنند.

    یکی از بخش های محبوب در هتل مدائن مشهد، کافی شاپ هتل است که فضایی آرام و دلچسب دارد. کافی شاپ هتل مدائن به صورت شبانه روزی فعال است و انواع کیک های عصرانه، دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کند.

    رزرو هتل مدائن مشهد از سامانه سفربازی

    اگر به فکر اقامت در هتلی ارزان و باکیفیت هستید، هتل مدائن مشهد انتخاب خوبی برای شما است.

    هتل مدائن مشهد با داشتن پرسنل خوش برخورد، امکانات رفاهی متنوع، رستوران و کافی شاپ باکیفیت، قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی، از بهترین گزینه ها برای اقامت در مشهد است.

    اگر دوست دارید در یکی از هتل های مجاور حرم رضوی اقامت داشته باشید، همین حالا از سامانه سفربازی برای رزرو هتل مدائن مشهد نزدیک حرم اقدام کنید و با بیشترین تخفیف در این هتل زیبا اقامت داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309734

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم