• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

هتل شهاب گرگان؛ بهترین تجربه در دل جنگل‌های گلستان

  • کد خبر : 310705
  • 11 بهمن 1401 - 12:06
هتل شهاب گرگان؛ بهترین تجربه در دل جنگل‌های گلستان

سفر به گرگان همیشه جذاب است؛ فرقی هم نمی‌کند در فصل بهار باشد یا زمستان، در هر صورت سفر به این شهر برابر با روزهایی خاطره‌انگیز است. کافی است به جنگل‌های اطراف این شهر سر بزنید که فاصله‌ای با شهر ندارند و لحظاتی رویایی را برای خود بسازید. اما نکته مهم در هر سفر، اقامت […]

  • سفر به گرگان همیشه جذاب است؛ فرقی هم نمی‌کند در فصل بهار باشد یا زمستان، در هر صورت سفر به این شهر برابر با روزهایی خاطره‌انگیز است. کافی است به جنگل‌های اطراف این شهر سر بزنید که فاصله‌ای با شهر ندارند و لحظاتی رویایی را برای خود بسازید.

    اما نکته مهم در هر سفر، اقامت در جایی مناسب است. در گرگان اگر اقامت در مکانی باشد که نزدیک به جنگل باشد دیگر نورعلی‌نور است. اگر دل شما هم برای قرار گرفتن در چنین فضایی غنج می‌رود پیشنهاد سفربازی، به‌عنوان مرجع رسمی رزرو اقامتگاه و هتل، رزرو هتل شهاب گرگان است.

    این هتل که بیشتر به نام هتل شهاب‌ناهارخوران گرگان شناخته می‌‌شود، یکی از هتل‌های بسیار زیبا و باکیفیت در این شهر است. در نزدیکی این هتل، جنگل‌های زیبای گرگان قرار دارند که فضای بسیار سرسبز و دل‌انگیزی را برای دوست‌داران طبیعت مهیا کرده است.

    واحدهای اقامتی هتل شهاب رو به جنگل است بنابراین چشم‌انداز روح‌بخشی پیش‌روی شماست. ویژگی‌های اتاق‌های هر هتلی احتمالا برای هر گردشگری از مهم‌ترین قسمت‌های یک هتل باشد. هتل شهاب گرگان دارای اتاق یک و دو تخته، سوئیت دو تخته، سوئیت سه تخته معمولی، سوئیت سه تخته وی‌آی‌پی و سوئیت رویال دو خوابه است.

    با این توضیح که تمامی اتاق خواب‌ها و سوئیت‌های هتل شهاب‌ناهارخوران از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند که از جمله آن‌ها می‌‌توان به مینی‌بار، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سرویس‌فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، وسایل بهداشتی، سشوار، آباژور، میز تحریر، روم‌سرویس، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، چای‌ساز و اینترنت رایگان اشاره کرد.

    بخش جذاب واحدهای اقامتی هتل شهاب این است که در هر اتاق و سوئیت، بالکن وجود دارد که شما می‌توانید از آن نمای بسیار زیبای اطراف هتل را که شامل طبیعت گرگان می‌شود، مشاهده کنید.

    پس از گرگان‌گردی، نگران ناهار یا شام خود نباشید چون هتل شهاب‌ناهارخوران گرگان یک رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی دارد که با توجه به فصول مختلف سال، به صورت روباز و سرپوشیده است.

    شما می‌توانید برای صرف صبحانه نیز به این رستوران مراجعه کنید. علاوه‌‌بر رستوران، هتل شهاب‌ناهارخوران از چای‌خانه سنتی و کافی‌شاپ زیبایی نیز برخوردار است که مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، قهوه‌ها، آب‌میوه‌ها، دمنوش‌ها و دسرها را سفارش دهند.

    اما امکانات هتل شهاب گرگان به همین‌ها ختم نمی‌شود؛ خدمات باربری، اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی‌سرویس، فضای‌سبز، کپسول آتش‌نشانی، آتلیه عکاسی، فروشگاه، صندوق امانات، زنگ هشدار، مرکز خرید، رستوران بام، کافی‌نت، گیم‌نت، زمین

    هتل شهاب گرگان؛ بهترین تجربه در دل جنگل‌های گلستان

    بازی، زمین تنیس، پارک کودک، اتاق تلفن، صرافی، گشت درون‌شهری، سالن بیلیارد، سالن همایش، تالار عروسی، خشکشویی، اینترنت رایگان اتاق‌ها و لابی، لباسشویی، نظافت روزانه، دستگاه تهویه، خدمات سالمندان و معلولان از دیگر امکانات این هتل است.

    لابی هتل شهاب‌ناهارخوران گرگان بسیار مدرن و بزرگ است در زمان انتظار یا رفع خستگی می‌توانید به این لابی بروید و همزمان از اینترنت رایگان آن هم برخوردار شوید.

    نکته بعدی اینکه با رزرو هتل شهاب گرگان می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ رایگان این مجموعه پارک کنید که ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد. همچنین، خدمات باربری و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌‌شود.

    از دیگر نکات مهم در مورد هر هتلی، موقعیت مکانی آن است که در ابتدا به این ویژگی هتل شهاب گرگان اشاره شد، برای تکمیل اطلاعات باید این را هم اضافه کرد؛ از جمله اماکنی که با هتل شهاب‌ناهارخوران گرگان فاصله کمی دارند، می‌توان به جنگل شصت‌کلاه، منطقه حفاظت شده جهان‌نما، جنگل النگ‌دره، مجموعه بهشت هیرکان و پارک جنگلی ناهارخوران اشاره کرد. بنابراین شما با رزرو هتل شهاب گرگان به‌راحتی می‌توانید ساعات خود را به بهترین شکل پر کنید و روز و شب‌هایی جذاب را برای خود رقم بزنید.

    اگر به نظر شما هم رزرو هتل شهاب، منطقی و وسوسه‌کننده است می‌توانید با چند کلیک این هتل را از سامانه رزرواسیون آنلاین سفربازی به‌راحتی رزرو کنید و منتظر در پیش بودن لحظاتی رویایی باشید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310705

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم