• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

هاشمی در نشست خبری اولین اجلاس سراسری مسولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی: دشمن به دنبال این است که مردم را نسبت به آینده انقلاب نا امید کند/ نظام جمهوری اسلامی ایران تهدیدها و گردنه های زیادی را پشت سرگذاشته است

  • کد خبر : 19819
  • 06 بهمن 1397 - 22:18
هاشمی در نشست خبری اولین اجلاس سراسری مسولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی: دشمن به دنبال این است که مردم را نسبت به آینده انقلاب نا امید کند/ نظام جمهوری اسلامی ایران تهدیدها و گردنه های زیادی را پشت سرگذاشته است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب، بلوغ انقلاب محسوب می شود و در این چهل سالگی، به طور طبیعی و ذاتی کارنامه و عملکرد انقلاب مورد قضاوت همگان قرار می ‌گیرد.

  • رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب، بلوغ انقلاب محسوب می شود و در این چهل سالگی، به طور طبیعی و ذاتی کارنامه و عملکرد انقلاب مورد قضاوت همگان قرار می ‌گیرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نشست خبری اولین اجلاس سراسری مسولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز شنبه 6 بهمن ماه 97، با حضور سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، سیدعطاءالله افتخاری جانشین بسیج اساتید دانشگاه آزاد، سیدیوسف مرادی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات سازمان بسیج اساتید کشور برگزار گردید.

    سیدمحمود هاشمی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

    سیدمحمود هاشمی، در ابتدای این نشست خبری گفت: اجلاس سراسری مسولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش دانشگاه در طلیعه تمدن نوین اسلامی»، از 9 تا 12 بهمن ماه سالجاری، در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: در این اجلاس حدود سیصد نفر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد حضور خواهند داشت که بعد از اجلاس این اساتید دستاوردهای اجلاس را برای 16 هزار استاد بسیجی تشریح خواهند کرد.

    رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد تاکید کرد: جانشین و معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور، آقایان قالیباف شهردار اسبق تهران و مقدم فر مشاور رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد از میهمانان اجلاس هستند، البته از مسوولان دیگری هم دعوت کردیم که هنوز حضور آنها قطعی نشده است.

    هاشمی، با اشاره به تشکیل 8 کمیسیون‌ در این اجلاس گفت: این کمیسیون‌های هشت ‌گانه برای آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی تشکیل می‌شوند. عزم جدی بسیج اساتید رفع مشکلات کشور است و بعد از برگزاری این اجلاس در نظر داریم تا نتایج آن برای ۱۶ هزار نفر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شود تا این اساتید نتایج برگزاری اجلاس چهل سالگی انقلاب اسلامی را برای یک میلون و دویست هزار دانشجو تبیین کنند.

    وی در ادامه اظهار داشت: ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی که به تعبیری بعثت انقلاب امام (ره)است، می‌گذرد، چهل سالگی انقلاب بلوغ انقلاب محسوب می شود و در این چهل سالگی به طور طبیعی و ذاتی کارنامه و عملکرد انقلاب مورد قضاوت همگان قرار می‌گیرد.

    رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب امروز با قدرت مسیر خود را با دستاوردهای فراوان پیش گرفته است، انقلاب اسلامی 2500 سال دیکتاتوری طاغوت را درهم شکست و با قدرت به حیات خود و به سمت مقصد که حاکمیت دین خدا است پیش می رود.

    هاشمی، با بیان اینکه در چهار دهه گذشته، نظام جمهوری اسلامی ایران تهدیدها و گردنه های زیادی را پشت سرگذاشته است، گفت: دشمنان همواره علیه ما توطئه کرده‌اند ولی موفق نشده‌اند هر چند لیبرال‌ها سیعی دارند ناکارآمدی خود را گردن نظام بیاندازند، امروز هم یکی از توطئه‌های دشمنان القای ناکارآمدی نظام است و سعی دارند تا ضعف‌ها و کاستی‌ها را به انقلاب نسبت دهند.

    رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان سخنان خود گفت: دشمن به دنبال این است که مردم را نسبت به آینده انقلاب ناامید کند و کاستی‌ها را گردن نظام بیاندازد که ما چنین اعتقادی نداریم.

    گفتنی است، اولین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش دانشگاه در طلیعه تمدن نوین اسلامی، از 9 تا 12بهمن ماه سالجاری، در مشهد مقدس برگزار می شود.

    خبرنگار: محمد رضایی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=19819

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم