• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

  • کد خبر : 319507
  • 09 خرداد 1402 - 16:54
نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

فهرست محتوا اهمیت مراقبت از کف رعایت نظافت و بهداشت مخصوصا در مورد رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، هتل‌ها، مراکز سلامتی و سایر مکان‌ها در صنعت مهمان نوازی و پذیرایی‌ می‌شود، باید گفت که در دسته مسائل کلیدی هستند. این فضاهای باز و وسیع با توجه به تعداد زیادی از افراد که همه روزه در آن رفت و […]

فهرست محتوا

  • اهمیت مراقبت از کف

    رعایت نظافت و بهداشت مخصوصا در مورد رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، هتل‌ها، مراکز سلامتی و سایر مکان‌ها در صنعت مهمان نوازی و پذیرایی می‌شود، باید گفت که در دسته مسائل کلیدی هستند. این فضاهای باز و وسیع با توجه به تعداد زیادی از افراد که همه روزه در آن رفت و آمد دارند، نیاز به نظافت مکرر دارند.

    حفاظت از کف چیزی نیست که آن را نادیده گرفته یا اصطلاحا پشت گوش بیندازید. از یاد نبرید که به وجود آوردن یک تجربه دلپذیر و به یاد ماندنی برای مسافران یا مهمانان ضروری است. برای تمیز کردن اساسی، سریع و ایمن، یک ابزار حرفه‌‌ای و هدفمند مانند اسکرابر برای کف، یک راه حل عالی است. این دستگاه که برای اقدام سریع و هدفمند طراحی شده، ابزاری ضروری برای اکثر کسب و کارها است.

    تمیز کردن سطوح و کف در مکان‌های تجاری

    کسب و کارهایی مثل هتل، رستوران، کافه مشاغلی هستند که ماندگاری و پیشرفت آنها بسیار به چگونگی تجربه مشتری شامل راحتی، تمیزی و رفاه مرتبط است. در این اماکن تمیز نگه داشتن سطوح‌ از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در عین حال تمیز نگه داشتن چنین مکان‌های بزرگی کار ساده‌‌ای هم نیست. جارو کردن و گردگیری انتخاب درستی برای صرفه جویی در وقت و هزینه نیست. نظافت کف در محل کسب وکار زمان بر است؛ بعلاوه برای محافظت از ایمنی افراد و حفظ نظافت صورت گرفته، دسترسی عموم به این مناطق برای مدتی ممنوع است. راه حل این مشکل این است که از ابزارهای حرفه‌‌ای نظافت یا همان انواع دستگاه نظافت صنعتی استفاده کنید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت حتی در زمان حضور مشتریان، در بازه‌های زمانی کوتاه و چندین بار در روز نیز این کار را انجام دهید. اسکرابرها نیازهای نظافتی انواع صنایع را برآورده می‌کنند و دارای سیستمی هستند که کاربری آسانی در تمیز کردن موثر و با کیفیت دارند. بسته به شرایط محیط می توانید از اسکرابر باطری دار یا اسکرابر برقی استفاده کنید.

    نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

    نظافت کف بوسیله اسکرابر

    اسکرابر دستگاهی است که توانایی شستشو، ضدعفونی و خشک کردن انواع کف حتی سطوح سخت و ارتجاعی را دارد.

    قابل اتصال بودن انواع لوازم جانبی به این معنی است که هر اسکرابر می‌تواند خود را با شرایط گوناگون وفق دهد. به این ترتیب شما نیازی به خرید انواع مدل‌های اسکرابر برای نظافت قسمت‌های مختلف ندارید.

    برس‌های چرخان در حالی که اسکرابر محلولی از آب و مواد شوینده پخش می‌کند، سطح را تمیز می‌کنند. مایع اضافی توسط یک اسفنج جمع‌آوری شده و از هدر رفت آب جلوگیری می‌شود. سطوح به این ترتیب تمیز، ایمن و خشک نگه داشته می شوند. مهمترین نکته این است که دستگاه به راحتی قابل استفاده است.

    نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

    اسکرابر یک راه حل عالی برای مراقبت از کف است؛ زیرا:

    ·       زمان کار را تا بیش از 50٪ کاهش می‌دهد و حتی تمیز کردن مکرر روزانه را نیز آسان می‌کند.

    ·       استفاده از آن آسان است، حتی زمانی که مشتریان حضور دارند، به دلیل طراحی سیستمی بی صدا و محتاطانه.

    ·       با صرف آب و مواد شوینده کمتر به استاندارد بیشتری از بهداشت دست می‌یابید که این یک امتیاز مهم از منظر زیست محیطی و هم‌چنین اقتصادی است.

    ·       رطوبت و لغزندگی کف را از بین می‌برد در نتیجه محیط ایمنی را فراهم آورده و از سلامت افراد محافظت می‌کند.

    ·       راندمان کاری را بهینه می‌کند. به این معنی که در یک مدت زمانی مشخص، در مقایسه با سیستم‌های نظافت دستی سطح بیشتری تمیز می‌شود.

    بسته به نیازهای متفاوت تمیز کردن کف در اماکن تجاری، دو مدل اسکرابر موجود است:

    1.     اسکرابر دستی، کاربر با استفاده از یک دسته در عقب دستگاه را حرکت می‌دهد. این دستگاه برای تمیز کردن فضاهای کوچک مانند اتاق‌های هتل، راهروها، لابی‌ها، سالن‌ها، اتاق‌های کنفرانس، غذاخوری‌ها و تمام مناطق تا 500 متر مربع ایده‌آل است.

    2.     اسکرابر خودرویی، مجهز به صندلی و فرمان راحت، برای مناطق بزرگتر مانند فرودگاه‌ها، مدارس، انبارها و مناطق تا 12000 متر مربع ایده آل است. به دلیل خروجی بالاتر و زمان کار طولانی، این دستگاه ایده آل برای مناطق متوسط ​​تا بزرگ است.

    نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

    محیط‌های ایمن و ضد عفونی شده در عرض چند دقیقه

    امروزه موضوع بهداشت برای همه مناطق، به ویژه مناطقی که تعداد زیادی از مردم به آن رفت و آمد دارند، بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. مراکز سلامتی، اسپاها و استخرهای عمومی، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها محیط‌هایی هستند که بیشترین خطرات را برای سلامتی دارند .

    در این شرایط، ضروری است که بتوانید نظافت عمیق و منظمی را برای جلوگیری از تکثیر باکتری‌ها، میکروب‌ها یا تجمع کثیفی، مایعات چسبنده یا زباله در کف‌ها انجام دهید. اسکرابرهای کف، که حتی توسط افراد غیرمتخصص به راحتی کار می‌کنند، تمیز کردن عمیق، سریع و ضد عفونی کننده را ارائه می‌دهند .

    مشتریان همیشه از محیطی سالم، تمیز و عاری از میکروب و باکتری لذت خواهند برد. بدون شک برای همه مهم است که اگر برای اقامت یا صرف غذا یه مکانی رفته اند، در محیطی تمیز و ایمن باشند.

    نظافت عمقی با اسکرابر Sprinter

    Lavor طیف گسترده‌‌ای از زمین شوی خانگی و فضای باز و حرفه‌‌ای را ارائه می‌دهد. محصولی که به دلیل سهولت استفاده و نتایج حرفه‌‌ای بسیار توصیه می‌شود Sprinter است. این دستگاه برای انواع محیط‌های روزمره، از دفتر تا خانه، و همچنین مغازه‌ها، بارها، کلوپ‌ها و مراکز سلامتی مناسب است.

    نگهداری از کف: حفظ نظافت کف هتل و رستوران بوسیله اسکرابر

    مراقبت از کف با اسکرابر Sprinter آسان می‌شود چرا که:

    ·       تمیز کردن عمیق انواع سطوح با استفاده از برس غلتکی این اسکرابر برقی، ایده آل برای انواع کف، از جمله پارکت فراهم شده است.

    ·       ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد. دسته خوابیده آن امکان تمیز کردن زیر مبلمان، میز، نیمکت یا صندلی را فراهم ساخته است.

     

    این دستگاه یک برس غلتکی دارد که این قطعه آن را برای انواع کف مناسب کرده است. اسکاج‌های جلو و عقب برای جمع آوری آب، پایه پارکینگ و مجموعه‌‌ای از 4 بطری مواد شوینده تخصصی و یک کابل کششی 15 متری تجهیزاتی است که که کار با این دستگاه را آسان کرده است. همچنین می‌توان آن را به یک برس فرش (اختیاری) مجهز کرد که به طور خاص برای سطوح نساجی طراحی شده است.

    اغلب مردم به جزئیات حساس هستند و متوجه تغییراتی که توجه به جزئیات و ریزه کاری‌ها موجب می‌شود، هستند. اگر امور نظافتی هتل و رستوران خود را با ظرافت انجام داده و برای بهداشت و ایمنی مهمانان یا مسافران خود اهمیت قائل شوید، بدون شک آنها متوجه این مساله خواهند شد و تجربه استفاده از خدمات شما را به خاطر خواهند سپرد.

     

    منبع : https://lavor.com/en  و https://www.ipcworldwide.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319507

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم