• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ/ شستشویی هوشمندانه در نصف زمان

  • کد خبر : 249292
  • 19 شهریور 1400 - 5:31
نگاهی به لباسشویی P156I سامسونگ/ شستشویی هوشمندانه در نصف زمان

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد

  • پول بانک: شیوع بیماری و فصل گرما باعث شده تا تعداد دفعات روشن کردن ماشین لباسشویی خانه نسبت به قبل بیشتر شود. در خانه ما چند وقتی بود که بعضی اوقات دو بار در روز مجبور به روشن کردن لباسشویی می‌شدم، تا اینکه با خرید ماشین لباسشویی جدید این موضوع حل شد. ماشین لباسشویی قدیمی خانه که سال‌ها پیش خریده بودم، ظرفیت دیگ کمی داشت. طی این سال‌ها با بزرگتر شدن فرزندانم نیاز به ماشین لباسشویی بزرگتر و پرظرفیت‌تر را احساس می‌کردم. برای همین در ماشین‌ لباسشویی‌ های بزرگ به دنبال مدل مناسبی بودم تا اینکه در شبکه‌های اجتماعی با لباسشویی ۹ کیلویی P156I سامسونگ آشنا شدم. دستگاهی توانمند که با هوش مصنوعی شستشوی لباس‌ها را حرفه‌ای‌تر و تمیزتر انجام می‌دهد و در نصف زمان می‌تواند عملکردی دقیق و پاکیزه  داشته باشد.

    شستشو با هوش مصنوعی

    یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های لباسشویی P156I  در خانه ما و در شرایط فعلی که به شدت ماشین لباسشویی کاربردی و فعال شده، فناوری QuickDrive  آن بود. این فناوری زمان شستشو را به شکل حیرت آوری کم می‌کند و می‌تواند زمان را تا ۵۰٪ و میزان مصرف انرژی را تا ۲۰٪ کاهش ‌دهد. این فناوری نه تنها ذره‌ای در کیفیت شستشو تغییر ایجاد نمی‌کند، بلکه به کمک هوش مصنوعی بهینه‌ترین و پاکیزه‌ترین شستشو را در اختیار شما می‌گذارد.

    در کنار فناوری QuickDrive هم سامانه هوشمند Q-rator در لباسشویی‌های P156I سامسونگ است که از داده‌های جمع آوری شده در جریان تعاملات کاربران با لباسشویی استفاده می‌کند و چرخه شستشو را هوشمندانه‌تر و بهینه می‌کند. ضمن اینکه برنامه‌ریز شستشو به بهینه کردن زمان بندی شستشو هم کمک می‌کند.

    البته برای استفاده از سامانه Q-rator لازم است به اینترنت متصل باشید و یک حساب کاربری سامسونگ روی دستگاه‌های اندرویدی یا آیفون داشته باشید. اطلاعات و داده‌های وارد شده و الگوهای مصرف کاربران در این سامانه ذخیره می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود پیشنهادها و گزینه‌های سودمندتری برای شستشو داشته باشید.

    بخارشویی و اضافه کردن لباس در هر زمان

    ادواش (Add Wash) نام فناوری منحصر‌به‌فردی است که در مدل‌ P156I سامسونگ وجود دارد. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد که بعد از اینکه لباسشویی را روشن کردید، نگران لباس‌های فراموش شده پشت در نباشید! با این فناوری می‌توانید پس از شروع چرخه شستشو هم به سادگی و به سرعت لباس‌هایتان را به چرخه شستشو اضافه کنید. همچنین می‌توانید لباس‌های شسته شده با دست را که نیاز به آبکشی یا آبگیری دارند، در مرحله اخر به دیگر لباس‌ها اضافه کنید.

    علاوه بر این قابلیت، در این سری از لباسشویی‌های سامسونگ فناوری Hygiene Steam هم وجود دارد. با Hygiene Steam می‌توانید با بخار لباس‌های خود را به صورت عمیق و بهداشتی بشویید. در شرایط فعلی که لباس‌ها بیشتر شستشو می‌شوند می‌توانید آلودگی و میکروب‌ها لباس‌ها را با این فناوری از بین ببرید چون Hygiene Steam باعث می‌شود که تمام آلودگی‌های مقاوم و ۹۹ درصد از باکتری‌ها و عوامل حساسیت‌زا از البسه پاک شوند.

    شستشوی پرتوان با مصرف انرژی کم

    یکی دیگر از فناوری‌های لباسشویی P156I سامسونگ  Eco Bubble است. کار این فناوری به این شکل است که ماده شوینده را به حباب تبدیل کرده و به سرعت درون پارچه نفوذ می‌کند و امکان شستشوی موثر و قدرتمند را حتی در دمای پایین، فراهم می‌کند. فناوری Eco Bubble آلودگی را به آسانی برطرف می‌کند و ضمن محافظت از رنگ و بافت پارچه، مصرف انرژی را به شدت کاهش می‌دهد و باعث کاهش هزینه‌های انرژی مصرفی می‌شود.

    علاوه بر فناوری‌های بالا اگر باز هم لباس‌هایتان لکه‌های سختی داشت تنها با فشردن دکمه Bubble Soak می‌توانید انواع لکه‌های مقاوم را از لباس‌ها حذف کنید. لباس‌ها با فناوری Bubble Soak  کاملاً درون حباب‌های فعال غوطه‌ور شده و سست می‌شوند و آلودگی‌ها و لکه‌ها به سرعت از لباس‌ها پاک می‌شوند.

    ‎‎‎تمیز و روشن

    یکی از جذابیت‌های ظاهری و کاربردی این لباسشویی هم چراغ داخلی دیگ آن است که به شما اجازه می‌دهد که محتوای داخل دیگ را به آسانی ببینید و مطمئن شوید که چیزی داخل دیگ جا نمانده است و محتویات آن را به خوبی ببینید و به آسانی بررسی کنید.

    ‎‎‎ اگر هم دیگ نیاز به شستشو و ضدعفونی داشت فناوریEco Drum Clean ‎‎‎ داخل دستگاه شما را تمیز می‌کند و باکتری‌های عامل ایجاد بو و آلودگی را بدون استفاده از مواد شیمیایی قوی از بین می‌برد.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=249292

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم