• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نکته‌هایی برای سفر بهتر با کودکان در هواپیما

  • کد خبر : 239029
  • 30 خرداد 1400 - 12:09
نکته‌هایی برای سفر بهتر با کودکان در هواپیما

فهرست محتوا برای خیلی از کسانی که فرزند خردسال دارند، سفر با هواپیما، جزو سخت‌ترین کارهاست و حتی در خیلی از موارد باعث می‌شود والدین، قید سفر هوایی با فرزندشان را بزنند. اما راه‌کارها و نکته‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن، پروازی راحت، آرام و بدون استرس را در درجه اول […]

فهرست محتوا

  • برای خیلی از کسانی که فرزند خردسال دارند، سفر با هواپیما، جزو سخت‌ترین کارهاست و حتی در خیلی از موارد باعث می‌شود والدین، قید سفر هوایی با فرزندشان را بزنند. اما راه‌کارها و نکته‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید با رعایت آن، پروازی راحت، آرام و بدون استرس را در درجه اول برای خود کودک و والدین او و در نتیجه برای سایر مسافران هواپیما رقم بزنید. نکته‌هایی که در ادامه با شما در میان می‌گذاریم به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سفرهای هوایی،‌ خصوصا پروازهای طولانی مدت و بین‌المللی، سفری لذت بخش را با فرزرندتان تجربه کنید. در انتها، یکی از بهترین وب سایت‌ها را برای خرید انواع بلیط هواپیما با مناسب‌ترین قیمت مثل بلیط هواپیما چارتر ارزان، به شما معرفی خواهیم کرد.

    شور و شوق کودک‌تان را قبل از سفر برانگیخته کنید

    سعی کنید از چند روز قبل از سفرتان، در مورد کارهای هیجان‌انگیزی که می‌توانید در سفرتان انجام دهید، با کودک‌تان صحبت کنید. با این روش آن‌ها احساس می‌کنند در سفر برای تفریحاتشان برنامه‌ریزی کرده و به فکر آن‌ها هم بوده‌اید. هیجان رسیدن به مقصد باعث می‌شود کودکان خستگی مسیر را راحت‌تر تحمل کنند. درمورد سرگرمی‌های، مراکز تفریحی، رستوران‌های مناسب کودکان در شهر مقصدتان تحقیق کنید و آن‌ها را با کودک‌تان در میان بگذارید. فیلم‌ها و عکس‌های جالب از مقصد را برایشان به نمایش گذاشته و چند کلمه از زبان و یا هنرهای محلی آن جا را به آن‌ها آموزش دهید. در طول مدت زمانی که در هواپیما هستید، در مورد کارهایی که قرار است در مقصد انجام دهید با آن‌ها صحبت کنید و با اسباب‌بازی‌های داخل هوا و اسنک‌هایی که برایشان آماده کرده‌اید، سرگرم‌شان کنید.

    برای کودک‌تان صندلی مناسب را انتخاب کنید

    انتخاب صندلی مناسب برای کودک، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که برای سفر هوایی با کودک باید به آن توجه کنید. صندلی مناسب برای کودک باید فضای کافی در قسمت جلوی صندلی آن‌ها وجود داشته باشد تا با بازکردن میز جلویی صندلی، کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کرده و آزادانه حرکت کند و یا فاصله آن طوری نباشد که با سر و صدا کردن و لگد زدن به صندلی مسافران ردیف جلویی، آن‌ها را آزار دهد. هنگام دریافت کارت پرواز،‌ می‌توانید این موضوع را با مامور گیت مطرح کنید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

    گرفتگی گوش، اصلی‌ترین دلیل گریه و بی‌قراری کودکان است

    یکی از دلایل گریه و بیٰ‌قراری کودکان در طول سفر، درد گوش آن‌ها به دلیل تغییر فشار هواست. برای جلوگیری از این موضوع، قبل از پرواز مطمئن شوید کودک آب کافی نوشیده است. شیشه شیر و پستانک برای نوزادان و یا جویدن آدامس‌ و یا خوردن آب نبات در کودکان بزرگ‌تر باعث کاهش درد گوش آن‌ها خواهد شد.

    برای خرید بلیط هواپیما، به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

    یکی از بهترین وب سایت‌ها برای خرید انواع بلیط هواپیما مثل بلیط چارتر  اسنپ‌تریپ است. این وب سایت  به شما این امکان را می‌دهد که با هر بودجه‌ای در هر زمانی بتوانید دقیق‌ترین جست‌وجو و انتخاب بلیط هواپیما را داشته باشید.مراحل کوتاه و آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر آغاز می‌شود و با چند کلیک به مرحله پرداخت و دریافت بلیط هواپیما ختم می‌شود تا بدون صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیط هواپیما در دنیای پرمشغله‌ی امروز، خدمتی در جهت سفر آسان و ارزان باشد.در سیستم خرید بلیط هواپیما چارتر از اسنپ‌تریپ می‌توانید در تاریخ دلخواهتان تنها با یک جست‌وجوی ساده، تعداد پروازها، ظرفیت و قیمت را ببینید و سپس با استفاده از فیلترها، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید، بلیط چارتری را سیستمی را برگزینید، نوع و امکانات پرواز را بسنجید و از میان گزینه‌های متنوع موجود، مناسب‌ترین، ارزان‌ترین و معتبرترین بلیط هواپیما را برای سفرتان انتخاب کنید.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239029

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم