• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

نوگولرن یک آموزشگاه زبان با تمام امکانات توی تلفن همراهت

  • کد خبر : 310090
  • 26 دی 1401 - 13:03
نوگولرن یک آموزشگاه زبان با تمام امکانات توی تلفن همراهت

فهرست محتوا   مقدمه بیش از 35 سال پیش وقتی یک کودک 6 ساله بودم به اصرار خانواده برای اولی بار به کلاس زبان رفتم. از آنجایی که در آن زمان تعداد موسسات آموزش زبان بسیار محدود بود از این رو مجبور به طی مسافت طولانی برای حضور در کلاس بودم. ولی بدون شک خستگی […]

فهرست محتوا

  •  

    مقدمه

    بیش از 35 سال پیش وقتی یک کودک 6 ساله بودم به اصرار خانواده برای اولی بار به کلاس زبان رفتم. از آنجایی که در آن زمان تعداد موسسات آموزش زبان بسیار محدود بود از این رو مجبور به طی مسافت طولانی برای حضور در کلاس بودم. ولی بدون شک خستگی ناشی از طی  مسافت طولانی به هیچ وجه با جذابیت یادگیری یک زبان جدید قابل مقایسه نبود با این توضیح که در آن زمان نه اهمیت یادگیری یک زبان دیگر به مانند امروز بر همگان عیان بود، نه متد های آموزشی به مانند امروز جذاب و مدرن بود و نه دسترسی به اطلاعات به مانند امروز سهل و آسان بود (در آن زمان چیزی به نام اینترنت وجود خارجی نداشت).

    با این مقدمه قصد دارم سیر تحولات مسیر آموزش زبان های خارجی را مختصرا توضیح و شرح حال وضع موجود در این مقوله را خدمتتان شرح دهم.

    زبان انگلیسی در سیستم آموزش و پرورش ایران

    زبان انگلیسی در سیستم آموزش و پرورش ایران سالهاست که عنوان آموزش زبان های خارجی را یدک میکشد.(خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل) سیستمی بر پایه روشهای قدیمی گرامر محور با کتابهایی که در آنها هیچ اثری از روشهای مدرن آموزشی دیده نمیشود. پر بیراه نیست که ادعا کنیم ازچنین سیستم ناکارامد آموزش به هیچ عنوان انتظار تولید زبان آموز با کارایی بالا به ویژه در مهارت های چهارگانه زبانی نرفته و نمی رود.

    آموزشگاه های زبان انگلیسی در ایران

    آموزشگاه های تخصصی آموزش زبان انگلیسی در تقابل با سیستم آموزش زبان در مدارس و با هدف کمک به زبان آموزان در بالا بردن مهارت های چهارگانه زبانی با  محوریت مکالمه در سال های اخیر نقش به سزایی بازی کرده اند. با  بالا رفتن اقبال عمومی مردم  به آموزش زبان انگلیسی،  و اصرار والدین به شروع یادگیری در سنین پایین کم کم تعداد آموزشگاه ها به میزان قابل توجهی بالا رفت و در امتداد آن روشهای مدرن تر آموزش زبان مورد استفاده قرار گرفت تا جایی که  میتوان گفت در حال حاظر در بین کشور های پیشرو در امر آموزش زبان انگلیسی قرار گرفته ایم.

    نوگولرن یک آموزشگاه زبان با تمام امکانات توی تلفن همراهت

    ورود تکنولوژی به عرصه آموزش

     

    از اوایل دهه 90 درایران تکنولوژی پا به عرصه آموزش زبان انگلیسی در ایران گذاشت. با فراگیر تر شدن امکان استفاده از اینترنت دسترسی به منابع آموزشی بین المللی راه را برای مدرسین زبان انگلیسی بسیار هموار کرد و زمینه پیشرفت های خیره کننده ای را در این مسیر فراهم کرد.  زبان آموزان دیگر مثل سال های قبل  محدود به کتابهای درسی و منابع محدود آن نبودند و همین امر مقدمات پیشرفت با سرعت بسیارپیشتر را برای آنها فراهم کرد.

    امروز تکنولوژی در آموزش حرف اول و آخر را میزند. اپلیکیشن های آموزش زبان، سایتها، پادکست ها به شکلی گسترش پیدا کرده اند که یادگیری حتی چند زبان بدون نیاز یه کلاس رفتن و با کمترین هزینه برای همگان امکان پذیر است.

     

    اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

    با وجود هزاران اپلیکیشن آموزش زبان در سراسر دنیا و با گسترش بیزینس های استارت آپی دست زبان آموزان برای انتخاب یک سیستم کارامد آموزشی بسیار باز است. ولی توجه به این مسئله مهم بسیار حیاتی است که انتخاب یک منبع درست آموزشی باید منطبق با یکسری اصول استاندارد باشد. یک اپلیکیشن  موثر آموزش زبان باید:

    ·        متناسب با خواستگاه زبان در یک کشور باشد

    ·        متناسب با نیاز زبان آموزان آن کشور طراحی شده باشد

    ·        جامع و کارامد باشد به طوری که زبان آموز از استفاده از منابع دیگر بی نیاز شود

    ·        پروسه مستمر آموزشی داشته باشد

    ·        بخش پشتیبانی و مشاوره داشته باشد، تا زبان آموز در مسیر آموزش خود با اعتماد به نفس بیشتری پیش برود

     

    نوگولرن یک آموزشگاه زبان با تمام امکانات توی تلفن همراهت

    اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن یک آموزشگاه زبان در دسترس شما

     

    نوگولرن  (NOGOLEARN) یک بستر نرم افزاری تخصصی در حوزه یادگیری زبان انگلیسی است که  در سال 1400 پس از 3 سال تلاش بی وفقه وارد بازار شد. گروه آموزشی نوگولرن (NOGOLEARN) با هدف تغییر روش‌های تدریس قدیمی و کمک به زبان اموزان در جهت موفقیت در مسیر یادگیری شروع بکار کرده است تا محیطی ساده، قابل دسترس و با کمترین هزینه را جهت آکوزش پایدار زبان انگلیسی فراهم سازد و مفتخریم که  در تلاشیم با گردهم‌ آوری اساتید مجرب و همچنین تیم های تحقیقاتی متخصص, با بیش از 450 ویدیو آموزشی تعاملی، 10000 تست هوشمند، روشهای تدریس یکپارچه مناسب با نیازهای زبان اموزان ایرانی، طرح درسی جامع و همچنین با بهره گیری از فناوری روز چشم انداز خود را در جهت تغییر مفهوم یادگیری زبان انگلیسی در آینده نه چندان دور محقق سازیم.

     

    از مزایای استفاده از نوگولرن:

     

    بهره مندی از بیش از ۴۵۰ ویدئو مستمر آموزشی

    از آنجایی که دوره ها با دید 360 درجه از سطح مپتدی تا بالای متوسط طراحی شده اند کاربر میتواند به راحتی از اپتدا شروع و در یک مسیر آموزشی مشخص و شفاف هر چهار مهارت خود را به سطح مطلوب برساند.

    بیش از ۱۰,۰۰۰ تست هوشمند

    تست ها  جهت  تاثیر گذاری بیشتر بلافاصله بعد از هر ویدئو برنامه ریزی شده اند و درست بعد از آزمون کاربر به نمره خود دسترسی پیدا کرده و برای ادامه مسیر به صورت هوشمندراهنمایی دریافت میکند.

    امکان برنامه ریزی آموزشی به شیوه دلخواه

    از آنجتیی که کاربر با یک بار خرید هر دوره به صورت نامحدود و مادام اعمر به آن دسترسی دارد, بدون استرس احتمالی ناشی از تمام شدن مدت رمان استفاده از دوره یا اتمام اشتراک میتواند با کمک برنامهریز هوشمند داخل اپلیکیشن و یا با کمک تیم مشاوره و پشتیبانی نوگولرن مسیر آموزشی خود را برنامه ریزی کند.

    تهیه شده بر اساس نیاز زبان آموز ایرانی

    برعکس پروسه های آموزشی در اغلب اپلیکیشن های دیگر هم در مورد محیط کاربری و هم پروسه آموزشی کپی محتوای نمونه های خارجی و بی توجه به نیاز زبان آموزان ایرانی هستند, در نوگولرن همه چیز در راستای ارتقاء سطح کاربران  با توجه به ساخنار فرهنگی, اجتماعی, آموزشی زبان آموزان ایرانی طراحی شده است.

    قابلیت اجرا و کار آمدی

    بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده توسط تیم تحقیق و توسعه و همچنین به گواه بسیاری از کاربرانی که در طول دوره

     ام وی پی با نوگولرن هم راه بوده اند ( مستندات موجود است), زبان آموزان در بازه زمانی بسیار بسیار کوتاه تر از زمان معمول پیشرفت قابل ملاحظه ای به ویژه در مهارت اسپیکینگ  کسب نموده اند

    کم کردن هزینه آموزش تا ۳۰ برابر

    از آنجایی که  شعار اصلی مدیران در نوگولرن همواره  ایجاد عدالت آموزشی بوده است, مفتخریم به اطلاع برسانیم , زبان آموز با استفاده از نوگولرن میتواند هزینه های آموزش خود را که به صورت معمول شامل, شهریه کلاس, خرید کتاب, رفت و آمد و همچنین هزینه فرصت میباشد, تا  30  برابر کم کند.

    پروسه مستمر آموزشی

    به جرات مدعی هستیم , یکی از کاملترین و مستمر ترین پروسه های آموزشی در ایران  متعلق به نوگولرن است. محیط و سیلابس اموزشی صد در صد مستمر و آموزش قدم به قد از سطح مپتدی تا پیشرفته.

    نوگولرن یک آموزشگاه زبان با تمام امکانات توی تلفن همراهت

    عدم نیاز به وسایل کمک آموزش

    تنها چیزی که کاربر برای شروع و ادامه پروسه آموزش به آن نیاز دارد “خودکار و کاغذ” است.

    همیشه و همه جا در دسترس

    یکی از مزایای اصلی استفاده از این روش آموزش دسترسی خارج از زمان و مکان است. طبق تحیقات میدانی تیم نوگولرن بیشتر کاربر های بزرگسال  آموزش خود را از ساعت 9 شب شروع  میکنند, و مشخصا در این ساعت امکان دسترسی به کلاس زبان میسر نیست.

    پشتیبانی آموزشی مستمر و رایگان

    واژه پشتیبانی در اپلیکیشن نوگولرن یک شعار نیست. به گواه کاربران (مستندات موجود است) بیش از 90 درصد کاربران از خدمات پشتیبانی ما در نوگولرن رضایت داشته اند. کاربر پس از خریداری دوره مورد نظر میتواند به صورت نامحدود و البته رایگان به خدمات آموزشی و مشاوره ای تیم پشتیبانی نوگولرن دسترسی داشته باشد.

     

    کلام آخر

    قرن جدید را بدون شک میتوان قرن سرعت تبادل اطلاعات نامید. در این زمان امکان دسترسی به آموزش های پایدار, بدون محدودیت زمان یا مکانی، سریع و کم هزینه  برای بسیاری از کاربران یک امتیاز محسوب میشود. ما در گروه آموزشی نوگولرن تلاش کرده ایم با توسعه یک پلتفرم آموزشی کارامد راه را برای یادگیری زبان انگلیسی هموار کنیم. شما اکنون با رسیدن به هدف دیرینه خود (یادگیری زبان انگلیسی) فقط یک کلیک فاصله دارید.

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310090

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم