• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

نمایندگی یخچال دوو در قزوین _ قزوین تکنیک

  • کد خبر : 306820
  • 16 مهر 1401 - 15:46
نمایندگی یخچال دوو در قزوین _ قزوین تکنیک

فهرست محتوا در بسیاری از موارد دلایل استفاده نادرست از یخچال باعث مشکل و خرابی در این قطعه خواهد شد که در این مطلب به بررسی این خرابی پرداخته شده است. یخچال وسیله ضروری هر خانه؜ایست امروزه با پیشرفت فناوری همچنان جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه می؜باشد که به توصیه نکات و نگهداری نیاز دارد، […]

فهرست محتوا

  • در بسیاری از موارد دلایل استفاده نادرست از یخچال باعث مشکل و خرابی در این قطعه خواهد شد که در این مطلب به بررسی این خرابی پرداخته شده است. یخچال وسیله ضروری هر خانه؜ایست امروزه با پیشرفت فناوری همچنان جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه می؜باشد که به توصیه نکات و نگهداری نیاز دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکلات نمایندگی یخچال دوو در قزوین به نکات پیدا کردن معایب و نگهداری از یخچال دوو می؜پردازد تا شما در نگهداری درست این یخچال به آگاهی لازم برسید.

    خنک نبودن یخچال دوو  و حل مشکل با کمک  کارشناس تعمیر یخچال دوو در قزوین

    یکی دیگر از معایب که یخچال دوو می؜تواند پیدا کند؛ مشکل خنک نبودن یخچال است . ممکن است یخچال شما دچار افت برودت شده باشد و به خوبی خنک نکند دلایل این ایراد می؜تواند موارد زیر باشد:

    نشتی گاز :

    تمیزکاری اشتباه باعث نشتی گاز می؜شود. پوسیدگی لوله؜های یخچال نیز باعث چنین مشکلی می؜شود. از دیگر دلایل نشتی گاز می؜توان به فرسوده بودن بدنه یخچال و وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی اشاره کرد. در صورت نشتی گاز با نمایندگی یخچال دوو در قزوین ارتباط برقرار کنید.

    گرفتی لوله دیفراست :

    جمع شدن آب در کف یخچال می؜تواند نشانه مشکل گرفتگی لوله دیفراست باشد، در صورت از بین نرفتن این مشکل آب منجمد شده و به دلیل تهویه ناکافی، خنک کنندگی یخچال کاهش پیدا می؜کند. برای رفع این مشکل کافی است از تعمیرکار نمایندگی یخچال دوو در قزوین کمک بخواهید، تا آن؜ها لوله‌؜های پشت یخچال را باز کرده و  تعمیر کنند.

    خرابی دمپر هوا :

    برای انجام این تست باید مراحل زیر را انجام دهید:

    • بعد از باز کردن درب یخچال ، لامپ را خاموش کنید.
    • سپس موقع کار کردن دستگاه بررسی کنید که آیا هوای سرد از کناره؜ها یا منافذ مخصوص یخچال وارد می شود یا نه.
    • اگر یخچال کار می؜کرد ولی باد سرد وارد دستگاه نمی؜شد یعنی دمپر خراب است.
    • معیوب شدن دریچه دمپر
    • شکستن پره های دمپر

    موارد بالا می؜تواند دلایل خرابی دمپر هوا باشد. در صورت خرابی م؜یتوانید با تعمیرکاران نمایندگی یخچال دوو در قزوین در ارتباط باشید.

    نمایندگی یخچال دوو در قزوین _ قزوین تکنیک

    خرابی سنسور یا ترموفیوز:

    اگر  ترموفیوز  دچار سوختگی شود به دلیل نوع رابطه ای که با هیترالمنت دارد؛ همرسانی برق قطع خواهد شد و در نتیجه مشکل کاهش سرمای درونی یخچال خواهیم داشت. بنابراین در صورت سوختگی این قطعه به تعویض آن اقدام کنید. ترموفیوزها باعث آب شدن برفک؜ها می شوند. برای کسب اطلاع بیشتر با تعمیرکار نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس برقرار کنید.

    وجود برفک داخل اپراتور :

    اگر به داخل اپراتور برفک وارد شود باعث خرابی اپراتور و در نتیجه موجب خنک نبودن یخچال دوو می؜شود.

    خراب شدن فن:

    یخچال دوو از تعداد مختلفی فن با کاربرد متفاوت تشکیل شده است، که در جاهای مختلف یخچال به کار برده شده است.گاهی اوقات متوجه می؜شوید که یخچال شما صدای اضافی تولید می؜کند یکی از دلایل این صدا خرابی فن؜ها می؜باشد.

    از آن‌ جایی که فن یخچال یک قطعه مکانیکی است طول عمر مفیدی دارد، این قطعه می‌تواند در طول زمان و یا دلایل دیگر دچار عیب شود.  یکی از موارد سوختن فن یخچال دوو زیاد شدن گرد و غبار در اطراف پره‌های آن است. در صورت گرد و غبار گرفتن موتور، فن خواهد سوخت. یکی دیگر از دلایل سوختن فن، جریان برق است که می‌توان برای جلوگیری از این مشکل از محافظ برق مخصوص یخچال استفاده کرد.

    در هنگام جابه؜جایی نیز ممکن است فن یخچال آسیب ببیند. ت نمایندگی یخچال دوو در قزوین عمیر یخچال دوو در قزوین قصد دارد تا برای جلوگیری از خرابی فن دوو نکاتی را به شما ارائه دهد :

    • بررسی فن کنداسور : ابتدا یخچال را از برق بکشید سپس پنل پشت یخچال را باز و فن را مشاهده کنید.گرد و غبار و خاک نشسته روی فن و موتور را تمیز کنید و سپس پروانه آن را بچرخانید اگر فن به سختی کار کرد برای روان شدن فن روی آن اسپری روان کننده بپاشید و همچنین سیم کشی فن را چک کنید.
    • بررسی فن اوپراتور: ابتدا دوشاخه یخچال را از برق بکشید سپس پنل پشت یخچال را باز کنید تا بتوانید به این فن دسترسی پیدا کنید معمولا دلیل کار نکردن فن اوپراتور یخ زدگی است،؜ اگر از سلامت موتور فن اطمینان یافتید فقط به یخ زدگی فن مهلت آب شدن بدهید.
    • فن داخلی: اگر فن داخل یخچال دچار مشکل شده باشد ابتدا قفسه؜های داخل یخچال را بیرون بیاورید و پنل پشتی آن را با احتیاط باز نمایید و سپس فن را با احتیاط چک کنید و در صورت هر گونه ایراد یخ زدگی و گرد و غبار آن را رفع نمایید.

    ایجاد سر و صدای اضافی در هنگام کار یکی از نشانه‌های شایع سوختن فن یخچال دوو است. در یخچال‌ها انواع فن‌ قرار دارند که شما باید با گوش کردن به صدا، محل تقریبی فن آسیب دیده را شناسایی کنید. اگر نیاز به تعمیرکار مجرب جهت بررسی سوختن فن یخچال دوو و تعویض آن دارید می؜توانید با نمایندگی یخچال دوو در قزوین در ارتباط باشید.

    نمایندگی یخچال دوو در قزوین _ قزوین تکنیک

    سوختن کمپرسور :

    عوامل موثر در سوختن و از کار افتادن کمپرسور:

    • از بین رفتن لایه محافظ سیم پیچ موتور یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است.
    • قطع شدن و از کار افتادن اورلود یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است.
    • وارد شدن بار اضافه به موتور یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است.
    • نوسانات برق یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است.
    • گرفتگی مسیر لوله ( لوله مویی ) دیگر دلیل سوختن کمپرسور است.

    سوختن کمپرسور یکی از دلایل خنک نبودن یخچال دوو است برای کسب اطلاع بیشتر با با نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس برقرار کنید.

     

     دلایل خرابی برد یخچال دوو 

    برد یخچال مغز یخچال شناخته می؜شود که وظیفه کنترل تمام فعالیت؜های یخچال را برعهده دارد. برد یخچال قطعه؜ای بسیار مهم و حساس می؜باشد که ممکن است خراب شود. نشانه؜های خرابی برد یخچال دوو می؜تواند موراد زیر باشد:

    • کار نکردن صفحه نمایش یکی از نشانه؜های خرابی برد است.
    • ضربه فیزیکی در هنگام جابه جایی یکی از اثرات خرابی برد است.
    • خاموش و روشن شدن یخچال به صورت نامنظم و زود به زود یکی از نشانه؜های خرابی برد است.
    • برقرار نکردن ارتباط با سنسورهای برد اصلی یکی از نشانه؜های خرابی برد است.
    • سرما نداشتن یخچال هنگام متصل بودن برق یخچال یکی از نشانه؜های خرابی برد است.، در صورت مشاهده این مشکلات با نمایندگی یخچال دوو در قزوین تماس بگیرید.

    در نهایت

    در این مطلب با معایب و مشکلات یخچال دوو و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. امروزه یخچال؜ها بر اساس پیشرفت فناوری دارای امکانات زیادی هستن اما همین امکانات زیاد شرایطی را فراهم آورده است که این یخچال؜ها نیاز به مواظبت و محافظت مناسب؜تری داشته باشند. اگر به فکر تعمیر یخچال دوو هستید با یک متخصص در نمایندگی یخچال دوو در قزوین ارتباط باشید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306820

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم