• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز _ تبریز امداد

  • کد خبر : 308113
  • 28 آبان 1401 - 16:01
نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز  _ تبریز امداد

به اعتقاد بسیاری از مردم مهم ترین اختراع در میان وسایل آشپزخانه، لباسشویی است. وسیله‌ای که با عبور دادن آب با فشار زیاد و با استفاده از مواد شوینده، می تواند لباس ها را تمیز کند. یکی از لباسشویی های با کیفیت موجود در بازار، برند زیرووات است. برندی که از سال 1949، در ایتالیا […]

  • به اعتقاد بسیاری از مردم مهم ترین اختراع در میان وسایل آشپزخانه، لباسشویی است. وسیله‌ای که با عبور دادن آب با فشار زیاد و با استفاده از مواد شوینده، می تواند لباس ها را تمیز کند. یکی از لباسشویی های با کیفیت موجود در بازار، برند زیرووات است. برندی که از سال 1949، در ایتالیا آغاز به کار کرد و محصولات متنوعی مانند یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، جارو برقی، چایساز و … را تولید کرده و به اقصی نقاط جهان صادر کرده است. نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز ، کار تامین قطعات این دستگاهها را انجام می‌دهد تا کار پشتیبانی و تعمیر دستگاه با کیفیت مناسب انجام شود. اگر شما نیز نیاز به تعمیر این دستگاهها دارید، به شما خواندن ادامه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم. برای تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید. در ادامه در خصوص مزایا و معایب این دستگاهها، نکات بیش تری را می‌خوانیم.

    مزایای لباسشویی زیرووات

    لباسشویی زیرووات مانند بسیاری از برندهای ایتالیایی از طراحی شیک و زیبایی بهره می‌برد. استفاده از قطعات با دوام و با کیفیت، می‌تواند یکی دیگر از مهم ترین دلایل استفاده از لباسشویی زیرووات باشد. تکنولوژی های متنوعی نیز در این دستگاهها استفاده شده است که بسیاری از آنها جز پیشرفته ترین تکنولوژی های لباسشویی هستند. مانند سیستم کاهش صدا و لرزش، سیستم کاهش مصرف آب و برق و بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته دیگر که از مزایای استفاده از این دستگاههای با دوام و با کیفیت هستند. شاید در سالهای اخیر و با خروج برخی از برندهای معتبر، تعمیر این دستگاهها تا حدی سخت شده باشد و مشکل مهم این موارد، تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز باشد. کاری که برند تبریز امداد، با بهترین شکل و در کوتاهترین زمان برای شما انجام می‌دهد. در ادامه با معنی برخی از ارورهای پرتکرار و اصلی ثبت شده در نمایندگی مایکروفر زیرووات در تبریز آشنا می شویم.  

    نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز _ تبریز امداد  

    ارورهای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز

    سیستم عیب یابی خودکار لباسشویی زیرووات، به کمک اعلان یک خطا روی صفحه دیجیتال دستگاه، کمک می‌کند تا ایراد دستگاه مشخص شود و به کمک تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز می‌آید تا تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز را به سرعت انجام دهد و نیازی به عیب یابی طولانی نباشد. در ادامه با برخی از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز آشنا می‌شویم:

    E1: ایراد در ورودی آب وجود دارد. ابتدا فلکه ورودی آب و سپس شیرهای ورودی و شلنگ دستگاه را چک کنید تا تمیز باشند و یا رسوب نگرفته باشند. اگر هر کدام از خطاهایی که در ادامه می‌آید رفع نشد، برای تعمیر لباسشویی زیرووات خود در تبریز با ما تماس بگیرید.

    E2: خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی زیرووات. برای رفع ایراد لازم است برای تعویض یا تعمیر قطعه هیدروستات که وظیفه تنظیم ارتفاع آب در دستگاه را دارد، اقدام نمایید.

    E3: آب لباسشویی زیرووات به درستی تخلیه نمی‌شود. احتمالا پمپ تخلیه دستگاه خراب شده یا فیلتر این پمپ کثیف شده و اجازه ادامه کار به دستگاه نمی‌دهد.

    E4: فشارسنج میزان آب را اضافه نشان می‌دهد. احتمالا باید دریچه ورودی آب تعمیر یا تعویض شود. برای رفع این مشکل و تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز، با نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

    E5: شستشو در لباسشویی زیرووات با دماهای مشخصی انجام می شود و هر برنامه با دمای خاصی، دستگاهها را می شوید. زمانی که آب به درجه مناسب شستشو نرسد، این خطا روی دستگاه دیده می‌شود. ممکن است رله ترموستات یا سنسور هیدروستات یا سنسور دستگاه ایراد پیدا کرده باشد.

    E6: به دلیل ایراد در برد یا سیم کشی های دستگاه ولتاژ ماشین لباسشویی در حالت نرمال قرار ندارد.

    E7: دستگاه ایراد موتوری پیدا کرده است و لازم است پایانه های اتصال موتور، دور سنج، زغال موتور، سیم کشی ها و خود موتور بررسی شوند. این کار کاملا تخصصی است و نیاز است تکنسین ماهر و متخصص موتور دستگاه را بررسی کند. اگر به این فرد برای تعمیر لباسشویی زیرووات در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز دسترسی ندارید، ما در تبریز امداد، مجرب ترین تعمیرکاران شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

    E8: ایراد در دور سنج موتور به وجود آمده است. ممکن است اتصال قطعه باز شده باشد یا به طور کلی خراب شده باشد.

    E9: این ارور هم به معنای ایراد موتوری در دستگاه است. به دلیل سایش در اتصالات و سیستم سیم کشی، ژنراتور ماشین لباسشویی به خوبی کار نمی‌کند. 

    E12: این ارور و ارور شماره 13 به معنای ایراد در برد الکترونیکی دستگاه است. مقاومت برد را به وسیله اهم متر اندازه بگیرید و برای تعمیر قطعه با پشتیبانان ما در تبریز امداد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی زیرووات، یک کار بسیار حساس است و حتما باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز، انجام بگیرد.

    نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز _ تبریز امداد

    نگهداری از لباسشویی زیرووات در تبریز

    رعایت نکات زیر، می‌تواند تا حد زیادی از بروز ایرادات بعدی جلوگیری کند تا نیازی به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز، نداشته باشید. برخی از این مهم ترین نکات نگهداری از لباسشویی زیرووات عبارتند از:

           دستگاه را در هنگام نصب، تراز نصب کنید. تراز نبودن دستگاه، می تواند صدمات جدی به موتور آن وارد کند و باعث ایجاد سر و صدا شود.

           برای جا به جایی دستگاه، حتما از کارتن مخصوص استفاده کنید. اگر کارتن دستگاه را دور انداخته اید، حتما دستگاه را به صورت کامل بسته بندی کنید.

           جهت اتصال لباسشویی به پریز حتما از محافظ برق استفاده نمایید تا نوسانات برق به دستگاه شما آسیبی نرساند.

           دستگاه را از نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز، خریداری نمایید.

           پریزی را برای اتصال لباسشویی به آن انتخاب کنید که سالم بوده و کاملا در دسترس باشد.

           لباسشویی زیرووات را بر روی موکت و فرش نصب نکنید.

           فاصله مناسب بین ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی برقرار نمایید.

           پیچ های مخصوص حمل و نقل را قبل از استفاده حتما باز کنید.

    در ادامه نکاتی را در خصوص تعمیر در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز می خوانیم.

    تعمیر در نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز

    اگر نیاز به تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز دارید، این کار را به تعمیرکاران متخصص و با حداقل هشت سال سابقه کار تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز بسپارید. نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز، کار تامین قطعات این دستگاهها را بر عهده دارد و شما می توانید با تماس با مرکز تعمیرات تخصصی تبریز امداد، از خدمات این مرکز استفاده کنید. شماره بالای صفحه، در تمام طول هفته، پاسخگوی درخواست شما برای تعمیر سریع و با کیفیت لباسشویی زیرووات در تبریز است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308113

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم