• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز _ تبریز امداد

  • کد خبر : 307714
  • 17 آبان 1401 - 15:57
نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز _ تبریز امداد

در ابتدای قرن بیستم یعنی در سال 1901، کارگاه کوچکی در شهر اشتوتگارات توسط رابرت بوش راه اندازی شد که پس از گذشت 16 سال با رشدی قابل توجه به یک کارخانه بزرگ صادرات لوازم منزل تبدیل شد. پس از یک قرن و در حال حاضر، بوش تبدیل به یکی از سه برند اول این […]

  • در ابتدای قرن بیستم یعنی در سال 1901، کارگاه کوچکی در شهر اشتوتگارات توسط رابرت بوش راه اندازی شد که پس از گذشت 16 سال با رشدی قابل توجه به یک کارخانه بزرگ صادرات لوازم منزل تبدیل شد. پس از یک قرن و در حال حاضر، بوش تبدیل به یکی از سه برند اول این صنعت پردرآمد و بزرگ، شده است. بوش همواره یکی از شرکت های پیشرو در ارائه فناوری های نوین بوده است. یکی از لوازم منزل پرطرفدار بوش، ماشین لباسشویی ساخت این برند است. فناوری های مختلف کار بی صدا، کار بدون لرزش، انواع برنامه های شستشو با دماها و ظرفیت های مختلف و بسیاری از سیستم های پیشرفته دیگر، آپشنهای پرشمار و فوق العاده لباسشویی بوش است. بوش که همواره از برندهای پیشرو در زمینه استفاده از تکنولوژی های نوین است، در سال گذشته میلادی از سیستم جدید Vario perfect رونمایی کرد. این قابلیت با تاثیر روی برنامه های شستشو تا 65 درصد در زمان و 50 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد. در این مطلب، علاوه بر بررسی کیفیت این سیستم ها و برنامه های مختلف آن ها، به بررسی راهکار تعمیر این دستگاهها در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز ، می‌پردازیم.

    ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز

    در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز بپردازیم. دستگاههای برند بوش از سیستم عیب یابی خودکار در دستگاههای خود استفاده می کنند و از این طریق، می‌توانند ایرادات دستگاه را به اطلاع تکنسین دستگاه برسانند تا کار تعمیر لباسشویی بوش در تبریز، با سرعت و راحتی انجام شود. در ادامه با معنی برخی از این ارورها آشنا می شویم.

    ارور  E16 یا F16:

    ارورهای دیگر دستگاه در برخی مدل ها با حرف E و در برخی مدل ها با حرف F نمایش داده می شوند. به همین دلیل نام هر 2 ارور را در تیتر مطلب آورده ایم.  خطای F16-E16، به معنای ایراد در میکروسوییچ درب یا المان های مربوط به قفل درب است. وقتی درب ماشین لباسشویی بسته نباشد، یا به هر دلیل بسته بودن آن به اطلاع برد نرسد، دستگاه اجازه آبگیری و شروع به کار را ندارد. در غیر این صورت،ممکن است نشتی به وجود آمده و آشپزخانه و سایر قطعات لباسشویی بوش آسیب ببینند. یک بار در دستگاه را باز و بسته کنید، اگر مشکل رفع نشد برای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی بوش کمک بگیرید.

    نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز _ تبریز امداد

    ارور E21 یا F21 :

    این خطا به معنای اختلال عملکردی در موتور لباسشویی بوش است. موتور لباسشویی در کنار برد الکترونیکی، حساس ترین قسمت های دستگاه هستند. مواردی ساده مانند تراز نصب کردن دستگاه، می تواند در طولانی مدت باعث ایراد در موتور دستگاه شود. برای تعمیر موتور لباسشویی بوش، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.

    ارور E23 یا F23 :

    کد خطای فوق، نشانگر نشت آب از لباسشویی بوش است. یعنی به هر دلیلی آب وارد کف دستگاه شما شده و نیاز به تعمیر دارد. اگر این آبریزش داخلی باشد، برای مثال لاستیک و خرطومی و دیگ و … سوراخ باشد، حتما باید از تعمیر کار برای تعمیر دستگاه استفاده کنید.

    اما ممکن است آبریزش خارجی باشد، مثلا مواردی از جمله ترکیدگی لوله آب منزل و شستشوی آشپزخانه دلیل این اتفاق باشد، و مشکل به لباسشویی مربوط نشود، فقط کافی است که دستگاه را از برق بکشید و کمی خم کنید تا آب داخل دستگاه خارج شود و مشکل برطرف گردد. در هر صورت باید خیلی سریع برای رفع مشکل دستگاه اقدام کنید تا مشکلی برای کف آشپزخانه به وجود نیاید.

    ارور F26 یا E26:

    ایراد از هیدروستات یا آبشنار ماشین لباسشویی بوش است. این وسیله وظیفه سنجیدن ارتفاع آب داخل لباسشویی را دارد. معمولا اگر این ارور را دریافت کنید سطح آب از سطح استاندارد، بیش تر است. برای رفع این مشکل، باید هیدروستات بررسی شود و در صورت نیاز با قطعه دیگری تعویض شود.

    ارور F29یاE29:

    ایراد پرتکرار دیگری که در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز به ثبت رسیده است مربوط به فشار آب ورودی به دستگاه است. زمانی که فشار آب پایین باشد، باید مواردی چک شود تا عیب دقیق دستگاه را بیابید. در این صورت احتمالا پودر یا مایع لباسشویی بوش نیز در مخزن مانده است و یا اینکه با سرعت کمی وارد دستگاه می‌شود.

    نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز _ تبریز امداد

    ابتدا همان طور که پیش از این گفتیم، شیر ورود آب و شلنگ ورودی را بررسی نمایید تا دچار گرفتگی و … نباشد. هم چنین توجه داشته باشید که اگر فشار آب خانه خیلی کم باشد نمایش این کد خطا طبیعی است. اگر با مواردی که گفتیم مشکل حل نشد، به دستگاه دست نزنید ممکن است خرابی های جدیدی به لباسشویی شما اضافه شود. شیر برقی، اکواستاپ، شریان های داخلی و..  را چک کند و با سرویس و یا تعویض قطعه معیوب مشکل لباسشویی شما را حل کند. برای بررسی این موارد و تعمیر لباسشویی بوش در تبریز با شماره بالای صفحه تماس بگیرید.

    ارور E43یا F43:

    گاها با تمام شدن زغال موتور لباسشویی و یا آسیب دیدن کلکتور، ارورهای بالا ظاهر می شود. بررسی این مورد کاملا تخصصیست و لازم است تا دستگاه توسط تکنسین بازدید شود.

    در این قسمت با پرتکرارترین ایرادات لباسشویی بوش آشنا شدیم. اگر هر ایراد دیگری را روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده کردید، می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمایی که در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز به شما داده شده است، متوجه معنای آن ارور شوید و سپس برای رفع آن اقدام کنید.

    تعمیر در نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز

    اگر از لباسشویی بوش استفاده می کنید، حتما متوجه کیفیت بالا و دوام فوق العاده قطعات آن شده اید. در صورتی که قطعه ای از دستگاه شما ایراد پیدا کرد، برای حفظ عملکرد دستگاه و سلامت سایر قطعات باید از قطعه تهیه شده از نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز، که کیفیت مشابه قطعه اصلی را دارد، برای تعمیر دستگاه استفاده کنید. برای این منظور، با شماره بالای صفحه تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص و با حداقل هشت سال سابقه در تعمیرات لباسشویی، کار تعمیر دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام دهند. پشتیبانان مجموعه تعمیرات تخصصی تبریز امداد، در تمام ایام هفته، پاسخگوی تماس های شما عزیزان برای تعمیر لباسشویی بوش در تبریز هستند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307714

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم