• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان _ اصفهان تکنیک

  • کد خبر : 307906
  • 21 آبان 1401 - 19:40
نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان _ اصفهان تکنیک

لباسشویی یکی از لوازمی است که خراب شدن آن، می‌تواند تاثیر زیادی روی کارهای خانه بگذارد. به همین دلیل است که در هنگام خرید لباسشویی، اکثر افراد به دنبال پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین برندها هستند. یکی از برندهایی که دوام قطعات آن زبانزد بوده و کمتر دچار ایراد می‌شود، برند آلمانی بوش است. […]

  • لباسشویی یکی از لوازمی است که خراب شدن آن، می‌تواند تاثیر زیادی روی کارهای خانه بگذارد. به همین دلیل است که در هنگام خرید لباسشویی، اکثر افراد به دنبال پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین برندها هستند. یکی از برندهایی که دوام قطعات آن زبانزد بوده و کمتر دچار ایراد می‌شود، برند آلمانی بوش است. بوش کار خود را از سال 1901 در شهر آلمان آغاز کرد و در دهه های بعد، کارگاه کوچکی که رابرت بوش بنیان نهاده بود، تبدیل به یکی از برندهای موفق و صادرکنندگان بزرگ شد. این غول لوازم منزل، نمایندگی های بسیاری برای ارائه خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف جهان دارد. اما در سالهای اخیر با خروج این برند و جمع شدن نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان، کار ارائه خدمات برای دستگاههای تولید شده توسط این برند توسط مراکز تعمیرات تخصصی انجام می‌شود. یکی از شرکت هایی که کار تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان را با استفاده از قطعات فابریک یدک و تعمیرکاران مجاز نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان انجام می‌دهد، مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل اصفهان تکنیک است. اگر شما نیز به دنبال استفاده از خدمات فوری و اعزام تکنسین ماهر و توانمند برای تعمیر لباسشویی بوش به منزل خود هستید، با شماره‌ی 09203940413 تماس بگیرید. در ادامه در خصوص برخی از تکنولوژی های خاص این برند نکاتی را می‌خوانیم.

    تکنولوژی‌های برتر لباسشویی بوش

    بوش، نامیست که با به روز بودن و استفاده از تکنولوژی های نوین گره خورده است. به همین خاطر قصد داریم تا پیش از هر چیز، در این قسمت به بررسی برخی از این تکنولوژی های خاص و پیشرو که در دستگاههای جدیدتر موجود در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان موجود است، بپردازیم.

    تکنولوژی اکتیو واتر (Active Water)

    یکی از معضلات لباس شویی های قدیمی تر استفاده بسیار زیاد از آب بود که با توجه به دغدغه های محیط زیستی در خصوص کمبود آب، صرفه جویی در این زمینه امری حیاتی محسوب می‌شود. لباسشویی 7 کیلوگرمی تمام اتوماتیک بوش با داشتن تکنولوژی اکتیو واتر، وزن، جنس و نوع لباس‌های داخل محفظه خود را با کمک 256 حسگر که داخل لباس شویی تعبیه شده‌اند، اندازه‌گیری کرده و متناسب با آن‌ها آب مصرف می‌کند. این کار باعث می‌شود ماشین لباس شویی با کمترین میزان آب، بیشترین تعداد لباس را شسته و علاوه بر مصرف کمتر آب، در مصرف برق نیز صرفه‌جویی ایجاد ‌کند.

    قابلیت Vario Drum در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان

    یکی دیگر از فناوری های جدید موجود در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان، این قابلیت است که در واقع به نوع طراحی محفظه شست و شو اشاره دارد. این مدل طراحی ابداع شرکت بوش است و مزیت آن این است که به ماشین لباس شویی اجازه می‌دهد تا لکه‌های سرسخت و مقاوم را به راحتی از بین ببرد و همین طور لباس‌های حساس شما را با ملایمت و مراقبت بیش تری بشوید. این طراحی نوآورانه باعث کوتاهتر شدن عمل شست و شو نیز شده است تا بتوانید لباس‌های مورد علاقه خود را با خیالی راحت داخل ماشین لباس شویی قرار دهید و مطمئن باشید که هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد.

    نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان _ اصفهان تکنیک

    قابلیت Speed Perfect

    حالت Speed Perfect از جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی بوش است و در واقع یکی از حالت‌های شست و شوی لباس است که بوش برای مواردی که عجله دارید در نظر گرفته و در واقع بهینه شده سیستم Quick Wash محسوب می‌شود. وقتی لباس شویی را در این حالت قرار می‌دهید مدت زمان شستن لباس‌ها نسبت به یک لباس شویی معمولی تا 65 درصد کاهش می‌یابد. البته در نظر داشته باشید اگرچه در این حالت مدت زمان لازم برای شست و شوی لباس بسیار کمتر است، مصرف برق بسیار بیشتر می‌شود.

    برای اطلاع از قابلیت های بیش تر دستگاه خود، می توانید دفترچه راهنمایی که در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان تحویل گرفته را بخوانید یا به این مجموعه مراجعه کنید تا با جدیدترین سیستم هایی که به دستگاه اضافه شده است آشنا شوید.

    ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان

    یکی از مهم ترین و بهترین تکنولوژی های استفاده شده در لباسشویی بوش، سیستم عیب یابی خودکار این دستگاههاست که در تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، نقش کلیدی را بازی کرده و کار عیب یابی لباسشویی را بسیار آسان می‌کند. اگر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود با ارور خاصی مواجه شدید، این ارور را برای تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی بوش به صورت کامل توضیح دهید و مطمئن شوید که او قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه شما را به همراه خود دارد. در ادامه با برخی از ارورهایی که بیش از سایر ارورها، کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی بوش کرده است، آشنا می‌شویم.

    اخطار Open/Close Tap :

    این اخطار خبر از مشکل در سیستم آبگیری لباسشویی بوش می‌دهد. احتمال دارد مشکل به سادگی رفع شود. اول ورود آب به دستگاه را بررسی کنید. ممکن است که شیر آب بسته باشد یا شلنگ ورودی لباسشویی شما بسته شده باشد یا از جای خود درآمده باشد. اگر هیچ کدام از این موارد نبود و فشار آب ساختمان هم در حالت عادی بود، لازم است قطعات داخلی از جمله شیربرقی و اکواستاب مورد بررسی قرار گیرند. برای این موارد لازم است از تکنسین متخصص کمک بگیرید. برای دسترسی به تکنسین متخصص برای تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، با شماره تلفن 09203940413 تماس بگیرید.

    نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان _ اصفهان تکنیک

    اخطار No Drain:

    یکی دیگر از ارورهای پرتکراری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان کرده است، اخطار No Drain است که مربوط به کار تخلیه آب از ماشین لباسشویی است. برای مطمئن شدن از عملکرد این سیستم  باید خروجی های دستگاه را بررسی کرد. برای این امر ابتدا مسیر فاضلاب را مورد بررسی قرار دهید. اگر شلنگ خروجی لباسشویی بوش را در زیر سینک وصل شده کرده اید، آن را باز کنید و مطمئن شوید که دچار گرفتگی نشده باشد. سپس خرطومی خروج آب را بررسی کنید تا دچار خم خوردگی نشده باشد و مسیر خروج آب نگرفته باشد. سپس فیلتر لباسشویی را باز کرده و آن را تا حد ممکن تمیز کنید. فیلتر کار گرفتن پرز لباس ها و سکه و سنجاق را انجام می دهد پس در صورت پر شدن فیلتر لباسشویی آب را تخلیه نمی کند. اگر در خانه خود حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارید، این فیلتر زودتر از حالت عادی می گیرد و باید تمیز شود. اگر باز هم مشکل دستگاه حل نشد احتمال دارد پمپ و المان های داخلی لباسشویی که مربوط به سیستم تخلیه می باشد دچار ایراد شده باشد و باید توسط تکنسین بازدید شود. برای تعمیر دستگاه خود از قطعات اصلی استفاده شده در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان استفاده کنید.

    اخطار Update:

    در ابتدای این نوشته توضیحاتی در خصوص انواع برنامه های لباسشویی بوش دادیم. اما برنامه های این دستگاه بسیار گسترده است و برای انتخاب آن ها، روی لباسشویی بوش یک نمایشگر و جود دارد که با چرخاندن دکمه بزرگی که مربوط به انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی است، می توانید متوجه نام هر برنامه و زمان و دمای شستشو در آن برنامه شوید. اما اگر به جای این مورد، اخطار فوق را دریافت کردید، احتمالا مشکلی در اجرای برنامه ها پیش آمده است. این ارور در برخی مدل ها با علامت E0 نیز نمایش داده می شود. این مشکل معمولا در صورت خطای برد و پس از شوک های برقی شدید به وجود می‌آید. برای رفع ایراد ابتدا دستگاه را خاموش روشن کنید، اگر ارور حل نشد، برای تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، توسط تکنسین متخصص و مجرب با اصفهان تکنیک، تماس بگیرید.

    تعمیر در نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان

    اگر ساکن اصفهان هستید و به تکنسین متخصص نمایندگی لباسشویی بوش در اصفهان و قطعات یدک فابریک دستگاه خود دسترسی ندارید، کافیست با شماره تلفن 09203940413 تماس بگیرید و انجام کارها را به اصفهان تکنیک بسپارید. پشتیبانان این مجموعه، در تمام ایام هفته، پاسخگوی تماس های شما هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307906

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم