• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

نمایندگی فروش لنت ترمز هایما S5 و هایما S7

  • کد خبر : 318757
  • 03 خرداد 1402 - 21:35
نمایندگی فروش لنت ترمز هایما S5 و هایما S7

فهرست محتوا لنت ترمز یکی از قطعات کاربردی در سیستم توقف و حرکت خودروهای هایما S5 و هایما S7 است که باید به طور دوره ای چکاپ و در موقع مناسب تعویض گردد. به تعویق انداختن فرآیند تعویض لنت ترمز، می تواند باعث بروز حادثه های جبران ناپذیری در رانندگی شود. ضمن اینکه لنت های […]

فهرست محتوا

  • لنت ترمز یکی از قطعات کاربردی در سیستم توقف و حرکت خودروهای هایما S5 و هایما S7 است که باید به طور دوره ای چکاپ و در موقع مناسب تعویض گردد. به تعویق انداختن فرآیند تعویض لنت ترمز، می تواند باعث بروز حادثه های جبران ناپذیری در رانندگی شود. ضمن اینکه لنت های فرسوده و نازک شده، به ساختار سایر قطعات ماشین نظیر روتور آسیب می رساند. این قطعه با ایجاد اصطکاک میان کاسه یا دیسک ترمز، سبب به وجود آمدن شتاب منفی و جلوگیری از سرعت رو به جلوی اتومبیل می شود. نیروی شتاب منفی چندین برابر نیروی موتور است و باعث گرم شدن لنت ها تا 300 الی 800 درجه سانتی گراد می شود. این نیروی اصطکاک، تبدیل به انرژی گرمایی شده و دفع می شود.

    ساختار لنت ترمز هایما S5 و هایما S7

    برندهای مختلفی در سراسر دنیا، اقدام به ساخت لنت ترمز برای اغلب خودروهای ساخت ایران و خودروهای خارجی نموده اند. برترین برندهای تولید کننده لنت ترمز شامل ام اچ کو، های کیو، الیگ، گلد، برنتا، برنتا پلاس و پارس می شود. هر کدام از این برندها، بهترین لنت ترمز دیسکی هایما s5 و هایما s7 را با کیفیتی بالا و ویژگی های ساخت استاندارد به بازار لوازم و قطعات یدکی خودرو عرضه نموده اند. لنت های ترمز دارای شیارهایی در سطح خود هستند که شرکت تولید کننده برای خروج گرما و ذرات گرد و غبار، بر روی آن تعبیه نموده است. وجود این شیارها، فرآیند خنک شدن لنت ها را تسریع و تسهیل می نماید.

    در هر خودرو، یک محور عقب و یک محور جلو وجود داشته و در هر چرخ، یک جفت لنت ترمز قرار دارد. لنت های ترمز دیسکی برای چرخ های جلو، گزینه بهتری نسبت به لنت های ترمز کاسه ای هستند. زیرا ساییدگی و فرسایش لنت های جلو بیشتر از لنت های چرخ های محور عقب است. اما می توانید از لنت های کاسه ای برای چرخ های محور عقب استفاده نمایید.

    2نمایندگی فروش لنت ترمز هایما S5 و هایما S7

    خرید از نمایندگی های معتبر فروش لنت ترمز

    برای خرید لنت ترمز با کیفیت، باید به سراغ برترین نمایندگی های معتبر در سطح شهر بروید و یا اینکه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. لنت ها دارای تاریخ مصرف معینی هستند؛ اگر از تاریخ انقضای آن ها گذشته باشد، فاسد شده و عملا کارایی مفیدی در سیستم ترمز ماشین شما ندارند. بنابراین انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید، اولین شرط است. نکته دیگر توجه به جنس لنت ترمز است. لنت های ترمز به سه دسته ارگانیک، نیمه فلزی و سرامیکی تقسیم بندی می شوند.

    بسته به نوع خودرو، نحوه رانندگی مالک خودرو و شرایط آب و هوایی منطقه، باید بهترین گزینه را برای تعویض لنت های قدیمی و خرید لنت های جدید، انتخاب کنید.

    برخی باور اشتباه در خصوص لنت ترمز وجود دارد که می تواند موجب انتخاب نادرست مارک مناسب لنت ترمز شود نظیر اینکه بهترین لنت ترمز مارکی است که دیرتر تمام شود و این اشتباه ترین باوری است که در خصوص لنت ترمز وجود دارد. لنت ترمزی که طی مدت طولانی تمام شود حتما به دیسک چرخ آسیب می رساند. به دنبال برندهایی باشید که نه خیلی زود و نه خیلی دیر تمام می شوند.

     

    اهمیت بررسی سلامت لنت ترمز

    لنت ها و روتورهای ترمز شما نقاط تماس بین سیستم ترمز و چرخ های شما هستند. هر دوی این اجزا در اثر استفاده زیاد فرسوده می شوند و نیاز به تعویض مکرر خواهند داشت. اصطکاک ایجاد شده بین چرخ شما و لنت های ترمز گرما تولید می کند و لنت های ترمز شما را فرسوده می کند. بنابراین، مهم است که به طور معمول کیفیت و قطر لنت های خود را هر از چند گاهی بررسی کنید. به طور معمول، لنت ها هر 20 تا 30 هزار کیلومتر یکبار، نیاز به تعویض دارند.

    3نمایندگی فروش لنت ترمز هایما S5 و هایما S7

    تعویض روغن لنت ترمز در نمایندگی

    هنگامی که پدال ترمز خود را فشار می دهید، فشار ایجاد شده از طریق خطوط ترمز، کالیپرها، به سیلندر اصلی روغن ترمز منتقل می شود، که سپس فشار را به روتورهای ترمز منتقل می کند. کیفیت روغن ترمز وسیله نقلیه شما بسیار مهم است، زیرا مایع تماس بین لنت ها و سیستم ترمز شما است. متأسفانه روغن ترمز رطوبتی را جذب می کند که می تواند باعث خوردگی قسمت های فلزی سیستم ترمز شما شود و نقطه جوش مایع را کاهش دهد و بر کارایی آن در هنگام اعمال ترمز تأثیر بگذارد. روغن ترمز نیز هر 30 هزار کیلومتر یکبار نیاز به تعویض دارد. روغن ترمز بی کیفیت شیری یا کدر است که این موضوع نشان دهنده زمان تعویض آن است.

    سخن پایانی

    خریداری لنت هایی بی سر و صدا و با کمترین میزان تولید گرد و غبار، تنها از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. اگر زمان کافی برای جستجو و خرید حضوری ندارید، می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی از وبسایت معتبر ثبت نمایید.

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=318757

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم