• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نمایشگاه ویزارد پلت دو در گالری ژینوس افتتاح می شود

  • کد خبر : 279237
  • 30 دی 1400 - 16:22
نمایشگاه ویزارد پلت دو در گالری ژینوس افتتاح می شود

اپلیکیشن ویزارد پلت از مهرماه سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد دنیایی جذابتر و امن‌تر میان هنرمندان و هنردوستان شروع به ایجاد و توسعه گذرگاه‌های معرفی هنرمندان به هنردوستان از طریق پلتفورم‌های آی او اس و اندروید نمود.

  • پول بانک: اپلیکیشن ویزارد پلت از مهرماه سال ۱۳۹۸ با هدف ایجاد دنیایی جذابتر و امن‌تر میان هنرمندان و هنردوستان شروع به ایجاد و توسعه گذرگاه‌های معرفی هنرمندان به هنردوستان از طریق پلتفورم‌های آی او اس و اندروید نمود.

    تیم فعالان در بخش تکنولوژی  که در نقاط  مختلف کشور حضور داشتند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و دشواری‌هایی که در ابتدای شکل‌گیری و راه‌اندازی هر حرکت نو و بخصوص تیمی ایجاد می‌گردد، با این حال شروع به کار نمود.

    حمایت مالی سرکارخانم گلناز منوچهری از این رویکرد‌ نو و مؤثر، مسیر حرکت را در ابتدای راه برای این مجموعه بسیار هموارتر کرد. با عشق و تعصبی که استاد پژمان شکیب به دنیای هنر و هنرمندان عزیز این سرزمین داشت، و همچنین شناخت خوب و دقیق ایشان از شرایط هنر ایران و مشکلات موجود برای هنرمندان، برپایی نمایشگاه‌های آنلاین را پیش از هر حرکتی در رأس همه امور اجرایی قرار دادند.

    در ادامه‌ی برنامه‌های اجرایی، برپایی نمایشگاه‌ها از فضای آنلاین و مجازی به فضای غیرمجازی و حضوری مورد توجه قرارگرفت.

    اولین نمایشگاه ویزاردپلت با عنوان wizardpalette1 در تاریخ 26 آذر ماه سال 1400 با حضوری جمعی از هنرمندان به نام و عزیز کشورمان در گالری ژینوس برپاگردید و هم اکنون، نمایشگاه wizardpalette2 نیز با همکاری گالری ژینوس و حضور هنرمندان بزرگ و عزیزمان در تاریخ جمعه اول بهمن ماه افتتاح خواهد گردید.

    ضمنا هنرمندان و هنردوستان عزیز می‌توانند از طریق لینک زیر اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس ویزارد پلت را دانلود نموده و عضو گروه ویزارد پلت شده و در این حرکت بزرگ همراه شوند.

    www.wizardpalette.me

    Instagram: WizardPalette – @zhinus.gallery – @roohy.r – @1__nafiseh__1 – @zhinous.art.gallery –

    گفتنی است، نمایشگاه wizardpalette2 با همکاری گالری ژینوس و با حضور هنرمندان بزرگ کشورمان، در تاریخ جمعه 1 بهمن ماه 1400، در گالری ژینوس افتتاح می شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=279237

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم