• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش‌ها: سرآغازی جدید برای پاییز با شرکت ظریف مصور

  • کد خبر : 333728
  • 03 آبان 1402 - 17:08
نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش‌ها: سرآغازی جدید برای پاییز با شرکت ظریف مصور

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران با حضور فعال گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور همراه است تا بزرگترین تولیدکننده موکت ایران، بار دیگر مخاطبان خود را شگفت‌زده کند. دموتکس ایران طی روزهای سوم تا ششم آبان‌ماه 1402 در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های برجسته از […]

  • پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران با حضور فعال گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور همراه است تا بزرگترین تولیدکننده موکت ایران، بار دیگر مخاطبان خود را شگفت‌زده کند.

    دموتکس ایران طی روزهای سوم تا ششم آبان‌ماه 1402 در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های برجسته از سراسر کشور در آن به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند. گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور نیز با همت و انرژی به این نمایشگاه می‌رود و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد که در نوع خود قابل توجه است و مخاطبان را با پیشنهادهای شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌کند.

    مدیر بازاریابی شرکت ظریف مصور اعلام کرد که این مجموعه در پانزدهمین حضور متوالی خود در نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته، با انجام تحقیقات بازار گسترده و درک نیاز مخاطبان، برنامه‌های خاصی را برای معرفی خود به مخاطبان، مشتریان و ذی‌نفعانش پیش‌بینی کرده است.

    حمیدرضا وحدت‌پور با تأکید بر اینکه گروه ظریف مصور آخرین دستاوردها، محصولات، فرایندهای عرضه محصولات و همچنین سیاست‌ها و استراتژی‌های ویژه خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت، گفت: هدف از برگزاری یک رویداد یا یک نمایشگاه، دیدار چهره به چهره با مشتریان و مخاطبان است؛ بر همین اساس با دعوت ویژه از مخاطبان خود برای حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه ظریف مصور، پیشنهادات ویژه‌ای را برای آنان آماده کرده‌ایم.

    او با اشاره به کالاها، محصولات و خدماتی که در غرفه گروه ظریف مصور به نمایش درمی‌آید، اظهار داشت: تنوع وسیعی از کالاها، محصولات و خدماتی که تحت عنوان برند ظریف مصور تولید شده است در ایننمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. این شامل انواع موکت‌ها، فرش‌های ماشینی، کف‌پوش‌ها و صنایع وابسته می‌شود. گروه ظریف مصور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موکت در ایران، در این نمایشگاه حضور دارد و محصولات خود را به نمایش می‌گذارد.

    استراتژی گروه ظریف مصور در این نمایشگاه، بر اساس تحقیقات بازار و نیازهای مشتریان تعیین شده است. آن‌ها برنامه‌های خاصی را برای معرفی محصولات خود به مخاطبان، مشتریان و ذی‌نفعان خود در نظر گرفته‌اند.

    مدیر بازاریابی گروه ظریف مصور اعلام کرده است که در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها، محصولات، فرایندهای عرضه محصولات و سیاست‌ها و استراتژی‌های خاص این گروه به نمایش در خواهد آمد. هدف آن‌ها از حضور در این رویداد، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و مخاطبان است و آن‌ها را با پیشنهادهای ویژه‌ای که برای آن‌ها آماده کرده‌اند، جذب می‌کنند.

    در غرفه گروه ظریف مصور، محصولات و خدمات متنوعی ارائه می‌شود. این شامل انواع موکت‌ها، فرش‌های ماشینی و کف‌پوش‌ها است. مشتریان و بازدیدکنندگان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا محصولات مختلف را مشاهده کنند و از پیشنهادات ویژه‌ای که برای آن‌ها آماده شده است، بهره‌برداری کنند.

    فرهاد وحدت‌پور، مدیر عامل شرکت ظریف مصور، تغییر نگرش تخصصیان در زمینه سبک زندگی و دکوراسیون نسبت به موکت و کاربردهای آن در معماری مدرن را به عنوان یکی از فعالیت‌های اصلی این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران بسیار مهم می‌داند. وی افزود: تصور برخی از مخاطبان در جامعه هنوز آپدیت نشده است و هنوز موکت را به عنوان موکت‌های قدیمی و کبریتی می‌شناسند؛ اما واقعیت این است که صنعت موکت توسعه یافته است و با استفاده از فناوری‌های نوین در تولید این محصول، شرایط استفاده از موکت در انواع سبک‌های دکوراسیون از منازل خانگی تا هتل‌ها و فضاهای اداری فراهم شده است.

    وحدت‌پور به فرهنگسازی برای مصرف‌کنندگان به منظور ایجاد تصویر ذهنی خاص در خصوص جایگاه موکت به عنوان یک محصول تأثیرگذار در دکوراسیون اشاره کرد که یکی از اهداف اصلی گروه ظریف مصور در این نمایشگاه و در آینده نزدیک است. او گفت: تصور مردم درباره موکت به تدریج تغییر کرده است؛ اکنون مردم می‌دانند که می‌توانند با استفاده از موکت، جنبه ویژه‌ای به زیبایی فضایی که در اختیار دارند ببخشند؛ تنوع محصولات موکت، دوام آن، استفاده‌های متنوع و زیبایی آن شرایطی را فراهم می‌کند که مردم به عنوان یک ابزار مهم در دکوراسیون فضای خود در نظر بگیرند.

    مدیر بازاریابی شرکت ظریف مصور حمایت از سیاستگذاران، برنامه‌ریزان، مجریان دولتی، رسانه‌ها و نمایندگان فروش را به عنوان عوامل تأثیرگذار در موفقیت این شرکت و سایر تولیدکنندگان موکت در دستیابی به اهداف تعیین شده شرکت دانست و افزود: فرهنگسازی برای استفاده از محصولات ویژه، فرآیندی زمان‌بر، پرزحمت و نیازمند حمایت گسترده افرادی است که در این زمینبا توجه به مطالب ارائه شده، صنعت موکت به شکل بسیاری توسعه یافته است و از فناوری‌های نوین در تولید موکت استفاده می‌کند. فرهاد وحدت‌پور، مدیر عامل شرکت ظریف مصور، تغییر نگرش عمومی درباره موکت را به عنوان یک محصول تأثیرگذار در دکوراسیون و سبک زندگی مدرن مورد تأکید قرار داده است. وی بیان می‌کند که مردم باید بفهمند موکت نه تنها یک موکت قدیمی و کبریتی است، بلکه با استفاده از موکت می‌توانند فضایی زیبا و منحصر به فرد را ایجاد کنند.

    جهت فرهنگسازی، شرکت ظریف مصور نیز اهداف خاصی را در نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران دنبال می‌کند. آنها قصد دارند تصویر ذهنی خاصی را در مورد جایگاه موکت در دکوراسیون به مصرف‌کنندگان منتقل کنند و نشان دهند که موکت می‌تواند در تنوع سبک‌های دکوراسیون از منازل خانگی تا فضاهای اداری و هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

    علاوه بر این، مدیر بازاریابی شرکت ظریف مصور بر حمایت از سیاستگذاران، برنامه‌ریزان، مجریان دولتی، رسانه‌ها و نمایندگان فروش تأکید می‌کند. او این عوامل را به عنوان عوامل تأثیرگذار در موفقیت شرکت‌ها و تولیدکنندگان موکت در دستیابی به اهدافشان معرفی می‌کند.

    با توجه به این تغییرات و تمرکز بر فرهنگسازی، انتظار می‌رود نگرش عمومی درباره موکت تغییر کند و افراد بیشتر به موکت به عنوان یک ابزار مهم در دکوراسیون و سبک زندگی مدرن نگاه کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=333728

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم