• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نقد و بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

  • کد خبر : 314855
  • 26 فروردین 1402 - 19:48
نقد و بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

فهرست محتوا چکیده : آنچه در این مقاله می خوانید: آیا خرید ارز در بینگ ایکس، با ریال بهتر است یا شارژ حساب به واسطه سایر صرافی‌ها؟ نحوه خرید ارز دیجیتال با ریال ایران در صرافی بینگ ایکس چگونه است؟خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس و خریدن ارز در صرافی بینگ ایکس با […]

فهرست محتوا

  • چکیده : آنچه در این مقاله می خوانید: آیا خرید ارز در بینگ ایکس، با ریال بهتر است یا شارژ حساب به واسطه سایر صرافی‌ها؟ نحوه خرید ارز دیجیتال با ریال ایران در صرافی بینگ ایکس چگونه است؟خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس و خریدن ارز در صرافی بینگ ایکس با ریال، چه مزیت‌هایی در پی دارد؟

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های خارجی بسیار معروف در دنیای بلاک چین است. این صرافی در مقایسه با سایر صرافی‌های خارجی، توانسته است با ایجاد امکانات بسیار خوب، خیال کاربران را از هر نظر، راحت کند. برای مثال، خرید و فروش ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس، قابلیت جدیدی است که به این صرافی اضافه شده است. کافیست تا در قسمت buy crypto وارد شوید و ارز ایران یا همان ریال را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

    این قابلیت، جدیدا به این صرافی اضافه شده است. تا پیش از ایجاد این قابلیت، صرافی بینگ ایکس، کاربران خود را به ناچار مجبور می‌کرد تا کیف پول خود را از طریق خرید تتر به واسطه سایر صرافی‌ها، شارژ کرده و ترید کنند. اما با اضافه شدن ارز ریال در لیست صرافی بینگ ایکس، این مشکل، برای همیشه حل شده است.

    اگر دوست دارید پیرامون خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس اطلاعات بدست آورید و نحوه خرید با ریال در این صرافی را بدانید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ما در اینجا قصد داریم تا از خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس صحبت کنیم. همچنین، در مورد قابلیت جدید این صرافی در خرید ارز با ریال، صحبت می‌کنیم و از جهات مختلف، این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم. بر همین اساس چند پرسش کلیدی مطرح کرده‌ایم که شامل موارد زیر است:

    1.     آیا خرید ارز در بینگ ایکس، با ریال بهتر است یا شارژ حساب به واسطه سایر صرافی‌ها؟

    2.  نحوه خرید ارز دیجیتال با ریال ایران در صرافی بینگ ایکس چگونه است و از چه راهی می‌توان وارد منوی مربوطه شد؟

    3.     خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس، چگونه امکان‌پذیر است؟

    4.     خریدن ارز در صرافی بینگ ایکس با ریال، چه مزیت‌هایی در پی دارد؟

    نقد و بررسی خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx

    صرافی بینگ ایکس bingx، از صرافی‌های خوشنام و معروف خارجی است که کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد. کاربران آمریکایی، اروپایی، آفریقایی و آسیایی، همگی با ارزهای مختلف در این صرافی مواجه هستند و می‌توانند به راحتی، کریپتوی خود را خریداری کرده و سپس، بفروشند.

    کاربران ایرانی این صرافی، کم نیستند. درست در زمانی که صرافی‌های معروف خارجی مانند بایننس، کاربران ایرانی را تحریم کرد، بینگ ایکس توانست تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی را به خود جذب کند.

    تا پیش از این، کاربران ایرانی مجبور بودند علاوه بر داشتن یک حساب در صرافی بینگ ایکس، یک حساب کاربری هم در صرافی ایرانی داشته باشند تا بتوانند موجودی کیف پول خود را به تتر یا سایر ارزها تبدیل کرده و به بینگ ایکس منتقل کنند.

    در واقع، بینگ ایکس، ارز ریال را در صرافی خود، لیست نکرده بود و نمی‌شد خرید ارز را با ریال انجام داد. به هر حال، این روش، با اینکه روش خوب و امنی به شمار می‌رفت، اما برای برخی از کاربران، سخت بود. زیرا صرافی‌های داخل کشور، کاربران خود را الزام به احراز هویت می‌کردند. البته هنوز هم این الزام وجود دارد و برخی از کاربران، به هر دلیلی نمی‌خواهند این احراز هویت را انجام دهند. اگر کاربران این صرافی‌ها احراز هویت نکنند، عملا هیچ ارزی نمی‌توانند خرید کنند تا به کیف پول خود در بینگ ایکس، انتقال دهند.

    صرافی بینگ ایکس با این اقدام، توانست مشکل این کاربران را تا حد زیادی حل کند. الان، بسیاری از کاربران صرافی بینگ ایکس، از همین طریق در حال ترید کردن با ریال هستند.

    وقتی کاربران وارد صرافی بینگ ایکس می‌شوند و قصد دارند از قابلیت جدید این صرافی یعنی رمز ارز ریال برای خریدهای خود استفاده کنند، با دو روش در منوی ان مواجه هستند. به هر حال، هر دو روش نیازمند احراز هویت این افراد است. احراز هویت در بینگ ایکس، مانند احراز هویت صرافی‌های ایرانی نیست که بسیار پیچیده و دارای سطح بندی باشد. این احراز هویت به راحتی با کارت ملی یا پاسپورت، انجام می‌شود.

    از دو گزینه پیش رو که یکی از آن‌ها، معاملات P2P یا همتا به همتاست، به کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود. چون دردسرهای خاص خود را دارد. اما روش اول که خرید رمز ارز است، روشی بسیار ساده است که می‌توان با آن به راحتی خرید کرد.

    در خوب یا بد بودن این روش‌ها باید گفت، روش اول، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین روش است که امنیت آن را صرافی، تضمین می‌کند. اما روش دوم که به معاملات P2P معروف است، برای کاربران ایرانی مناسب نیست.

    نحوه خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس bingx

     

    نقد و بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

    اگر از کاربران صرافی بینگ ایکس bingx هستید و یا به تازگی با این صرافی آشنا شده‌اید، می‌توانید به راحتی مانند سایر صرافی‌ها، با ریال خرید کنید.

    خرید مستقیم با ریال، مزایای خاص خود را دارد که جلوتر، به آن‌ها اشاره خواهد شد. اما برای ورود به بخش خرید با ریال و ترید کردن با آن، مسیر سختی پیش روی شما نیست. کافیست طبق دستورات زیر عمل کنید:

    برای ترید کردن با ریال در بستر صرافی بینگ ایکس، کافیست در این صرافی یک حساب کاربری داشته باشید. بعد از اینکه حساب کاربری خود را ایجاد کردید، حتما د همان مرحله، احراز هویت خود را انجام دهید. بعد از انجام احراز هویت، باید وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت بالای صفحه روی گزینه خرید رمز ارز (Buy Crypto ) بزنید.

    بعد از کلیک کردن روی این قسمت، شما وارد صفحه‌ای خواهید شد که شامل دو گزینه است. یکی مربوط به خرید مستقیم ارز با رمز ارزهای مختلف است که می‌توانید در قسمت مربوطه، ارز ریال ایران را که همان IRT است را انتخاب کنید. در قسمت بعدی هم می‌توانید رمز ارز مورد نظر که بیت کوین، تتر یا هر ارز دیگر است، انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

    این روش، راحت‌ترین روش برای خرید با ارز ریال است. اما در روش دیگر، شما باید از قسمت معاملات همتا به همتا یا همان P2P استفاده کنید. در این نوع معامله، اشخاص مختلف بدون دخالت یک شخص سوم، می‌توانند معامله خود را انجام دهند. مثلا فلان تاجر در نقطه‌ای از دنیا، ارز ریال دارد و کاربر می‌تواند خرید خود را از او بدون واسطه انجام دهد. این معاملات، رمزنگاری شده هستند.

    در دنیای معاملات و صرافی‌های متمرکز مانند صرافی بینگ ایکس، مقرارات سخت‌گیرانه‌ای برای ترید کردن وجود دارد و پیش از هر معامله، صرافی از مورد تایید بودن افراد و هویت آن‌ها، اطمینان حاصل می‌کند.

    اما در این روش معامله یا همان همتا به همتا، دو طرف معامله با یکدیگر روبرو هستند و شخص سوم، دخالتی در این امر، ندارد. به همین خاطر، معامله‌گر آزادانه می‌تواند انتخاب بهتری در مورد قیمت داشته باشد. با این همه، باز هم معامله با این روش برای کاربران ایرانی هنوز جا نیفتاده و بهتر است انجام نشود.

    بررسی خرید و فروش ارز در صرافی بینگ ایکس bingx

    خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس bingx، اصلا سخت نیست. یکی از دلایل عدم محبوبیت برخی از صرافی‌های ایرانی یا حتی خارجی، سخت بودن در استفاده از منو و زیر منوهای آن است. همچنین، احراز هویت از سخت‌ترین کارهایی است که صرافی‌های داخلی از کاربران خود می‌خواهند که انجام دهند.

    صرافی بینگ ایکس، در سال 2018 و در هنگام تاسیس، اساس کار پلتفرم خود را در سادگی و ارائه قابلیت‌های ویژه به کاربران، قرار داد. این صرافی، برای خرید و فروش کردن رمز ارز، کسی را مجبور به احراز هویت نمی‌کند.

    شما به راحتی می‌توانید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و در صورت نیاز، آن را بفروشید. تا پیش از لیست شدن ارز ریال در این صرافی، کاربران باید از طریق سیستم Convert ارز مورد نظر خود را تبدیل می‌کردند و از یک صرافی داخلی به صرافی بینگ ایکس منتقل می‌کردند. و سپس اقدام به خرید ارز مورد نظر می‌کردند. فروش ارز هم که در بستر این صرافی، راحت انجام می‌شدو برای برداشت آن می‌بایست از یک صرافی واسطه استفاده می‌شد.

    البته فروش و برداشت کیف پول هنوز هم به همان روش قبلی انجام می‌شود اما در خرید ارز، امکان خرید با ریال، فراهم شده است.

    مزایای خرید ارز با ریال در صرافی بینگ ایکس

     

    نقد و بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس bingx و خرید با ریال در آن

    انجام معامله با ریال ایران، برای کاربران ایرانی یک مزیت است که صرافی بینگ ایکس به پاس احترام به کاربران آن، ایجاد کرده است. کاربران ایرانی می‌توانند برخلاف گذشته، به راحتی در صرافی بینگ ایکس، مشغول ترید با ارز ریال باشند. البته گفتن این نکته حائز اهمیت است، آن هم اینکه، ریال ایران در مبادلات ارز دیجیتال، کارایی خیلی زیادی ندارد. زیرا در نهایت، شما مجبور هستید به خاطر عدم پشتیبانی صرافی‌های خارجی از بانک‌های ایرانی، ارزهای خود را کانورت کرده و برداشت کنید.

    اما با این حال، وجود ارز ریال در صرافی بینگ ایکس، مزایای خاص خود را دارد که شامل موارد زیر است:

    ·        امکان خرید کردن ارزهای مختلف با ریال

    ·   دیگر مانند گذشته نیازی نیست که پول خود را در صرافی‌های داخلی به ارز تبدیل کنید و آن را به ولت بینگ ایکس منتقل کنید.

    ·        صرفه جویی در زمان

    ·        امکان معامله مستقیم و p2p با مالکان ارز ریال بدون دخالت شخص سوم در قیمت گذاری

    و کلام آخر

    استفاده از امکانات جدید صرافی بینگ ایکس، شما را چند قدم به جلو می‌برد. در جایی که کپی ترید و ربات گرید این صرافی  به کمک شما می‌آیند تا سودتان را بیشتر کنند، خرید مستقیم با ریال هم می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. همچنین برای یادگیری قسمت های مختلف این صرافی از پشتیبانی سایت بینگ ایکس فارسی bingxfarsi می توانید آموزش های لازم را ببینید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=314855

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم