• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نظر آدام بک درباره قیمت بیت کوین

  • کد خبر : 311802
  • 10 اسفند 1401 - 20:37
نظر آدام بک درباره قیمت بیت کوین

فهرست محتوا با توجه به اهمیت بالای BTC در بازار ارزهای دیجیتال، تغییرات قیمت آن همواره از سوی تریدرها موردتوجه قرار می‌گیرد. آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت «بلاک‌استریم»، اعتقاد دارد که با پیشرفت راهکارهای لایه 2 این ارز دیجیتال و زیرساخت‌های والت‌ها، قیمت بیت کوین تا پایان ششمین هاوینگ خود در سال 2023 به […]

فهرست محتوا

  • با توجه به اهمیت بالای BTC در بازار ارزهای دیجیتال، تغییرات قیمت آن همواره از سوی تریدرها موردتوجه قرار می‌گیرد. آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت «بلاک‌استریم»، اعتقاد دارد که با پیشرفت راهکارهای لایه 2 این ارز دیجیتال و زیرساخت‌های والت‌ها، قیمت بیت کوین تا پایان ششمین هاوینگ خود در سال 2023 به 10 میلین دلار خواهد رسید. در این نوشته تلاش می‌کنیم تا ابتدا صحبت‌های اخیر آدام بک در رابطه با بیت کوین را موردبررسی قرار دهیم، سپس این ارز دیجیتال را همراه با تاریخچهٔ آن معرفی می‌کنیم و نهایتاً در رابطه با کسب درآمد از طریق خرید بیت کوین و سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. این مقاله را تا پایان بخوانید.

    قیمت بیت کوین از نگاه آدام بک

    آدام بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم، روز 12 فوریه در رشته توییتی خطاب به بیش از نیم میلیون دنبال‌کنندهٔ خود شرایطی را عنوان کرد؛ می‌تواند پیش‌بینی قیمت 10 میلیون دلاری هال فینی برای ارز بیت کوین را محقق کند. بک اشاره کرد که قیمت بیت کوین از سال 2013 تا کنون، به‌طور متوسط در هر سال نسبت‌به سال قبل دوبرابر شده‌است. او توضیح داد که اگر این روند ادامه یابد، قیمت این رمزارز معتبر در در حدود 9 سال دیگر به 10 میلیون دلار خواهد رسید.

    بک معتقد است که اوضاع در طی دو هاوینگ بعدی، سریع و هیجان‌انگیز خواهد شد. وی همچنین گفت که برای پذیرایی از یک میلیارد کاربرد بعدی که می‌خواهند UTXO و کلیدهای خصوصی خود را داشته باشند و آن را به شکل سرد و مقاوم در برابر سانسور ذخیره کنند، نیاز به یک جای جدید است.

    بک اعتقاد دارد که پذیرش بیت کوین هنوز به انتهای منحنی S نرسیده است، چراکه هنوز تنها ۱ تا ۲ درصد جمعیت جهان از رمزارز استفاده می‌کنند. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت BTC، با توجه به نوسانات می‌تواند رشدی انفجاری پیدا کند و به ارز 100 تا 300 تریلیون دلاری در بازار دست یابد.

    آدام بک همچنین تشریح کرد که بخشی از موج بعدی پذیرش این ارز ممکن است ناشی از روندی باشد که او «هایپر بیت کوین یزاسیون» می‌نامد؛ بدین معنی که ساکنان اقتصاد‌هایی که تورمی شدید را تجربه می‌کنند، به سوی خرید BTC روانه خواهند شد. گفتنی است که پیش‌بینی ۱۰ میلیون دلاری‌شدن قیمت BTC توسط هال فینی، تنها یک هفته پس از آغاز به کار این شبکه، در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ توسط او بیان شد.

    ارز بیت کوین چیست؟

    در تعریفی ساده، BTC یک ارز دیجیتال مانند پول رایج کشورهاست که کارکردی مشابهٔ دلار آمریکا و ریال ایران دارد و انجام تبادلات مالی میان افراد، اصلی‌ترین کارکرد آن به‌شمار می‌رود. البته میان این ارز و ارزهای فیات مانند دلار، تفاوت‌های مهمی نیز وجود دارد. این توکن توسط دولت‌ها و نهادهای ملی ایجاد نشده و مقبولیت عمومی تنها پشتوانهٔ آن است.

    تولید و عملکرد ارز BTC براساس یک الگوریتم ریاضی است. وظیفهٔ ثبت و نگه‌داری تراکنش‌ها در این ارز دیجیتال، برعهدهٔ دستگاه‌های محاسبی است که کار تولید را هم برعهده دارند. درواقع این الگوریتم ریاضی یک تکنولوژی رمزنگاری‌شده است که برپایهٔ بلاک‌چین فعالیت و هم‌زمان با فراهم کردن شفافیت شبکه، حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند، بنابراین همهٔ کاربران این شبکه با وجود فراهم بودن امکان ناشناس بودن تراکنش‌ها، به جزئیات اطلاعات آن‌ها دسترسی دارند.

     

    نظر آدام بک درباره قیمت بیت کوین

     

    • تاریخچه

    در گذشته‌ای نه‌چندان دور، میزان ذخایر طلا ارزش پول هر کشور را مشخص می‌کرد، به این معنا که هر کشوری طلای ذخیره‌شدهٔ بیشتری داشت، ثروتمندتر بود. اما امروزه ارزش پول کشورها براساس توان اقتصادی و سیاسی کشور مشخص می‌شود، بنابراین بحران‌های اقتصادی می‌توانند بسیار بر ارزش پول هر کشور تأثیر بگذارند.

    تاریخچهٔ این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که نوعی پول دیجیتال است که بعد از بحران مالی سال ۲۰۰۸ آمریکا به‌وجود آمد. ساتوشی ناکاموتو، وایت پیپر این ارز دیجیتال را در سایتی با دامنه‌ٔ bitcoin.org منتشر و در ۳ ژانویه سال ۲۰۰۹ اولین بلاک بلاکچین را استخراج کرد.

    کسب درآمد از بیت کوین

    استفاده از تکنولوژی‌ها و بازارهای نوظهور، همواره یکی از انتخاب‌های هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری است. ارز دیجیتال بیت کوین نیز چنین فرصتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این رمزارز روش‌های کسب درآمد بسیار متنوعی دارد. معاملات کوتاه‌مدت و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت پس از خرید بیت کوین، در کنار امکان کسب درآمد رایگان، مواردی هستند که در لیست این روش‌ها قرار می‌گیرند.

     

    نظر آدام بک درباره قیمت بیت کوین

    1. ترید و معاملات کوتاه‌مدت

    در ترید (معاملات در بازه‌های زمانی کوتاه)، تریدرها با کمک نوسان‌های بازار تلاش می‌کنند تا از این طریق سود کسب کنند، بنابراین برای کسب درآمد با این روش، خرید BTC در ارزش‌های کمتر انجام می‌شود و سپس با قیمت بالاتری به‌فروش می‌رسد. با وجود این‌که ایدهٔ اولیهٔ این شیوه آسان به‌نظر می‌رسد، اما به شناخت زیادی از بازار و انواع روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال نیاز دارد.

    2. سرمایه‌گذاری بلندمدت

    در سرمایه‌گذاری بلندمدت، مدت زمان بین معاملات خریدوفروش بین چند ماه تا چند سال است، بنابراین اگر نیت از خرید بیت کوین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد، این پروسه حداقل چند ماه تا مرحله فروش زمان خواهد برد.

    3. کسب درآمد رایگان

    در بازار ارزهای دیجیتال با سرمایهٔ اولیهٔ صفر نیز می‌توان با استفاده از روش‌های مختلفی کسب درآمد کرد. به‌عنوان مثال، با دیدن تبلیغات کلیکی در سایت‌های مخصوص یا فعالیت به‌عنوان بلاگر حوزهٔ بلاک‌چین، می‌توانید ارز دیجیتال به‌دست آورید. در این روش حتی بدون خرید BTC می‌توانید صاحب مهم‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار شوید. هرچند لازم است بدانید که با رونق بازار رمزارزها و افزایش چشم‌گیر ارزش این بازار، دریافت کوین‌های رایگان به‌سادگی گذشته نخواهد بود.

    سخن پایانی

    ارز بیت کوین به‌عنوان رهبر یا لیدر بازار ارزهای دیجیتال، همواره تأثیر مستقیمی بر رفتار سایر ارزهای بازار دارد. با توجه به اهمیت بالای قیمت این ارز دیجیتال، در این نوشته صحبت‌های اخیر آدام بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم، در رابطه با پیش‌بینی قمیت این ارز را مورد بررسی قرار دادیم. اگر روند دوبرابر شدن قیمت BTC به‌طور میانگین در هر سال ادامه داشته‌باشد، ارزش این ارز می‌تواند تا 10 میلیون دلار افزایش یابد. برای کسب درآمد از این رمزارز، سه روش معاملات کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاری بلندمدت و کسب درآمد رایگان وجود دارد. در آخرین روش حتی بدون خرید بیت کوین یا هر معاملهٔ دیگری، می‌توانید دارایی‌های خود در این ارز دیجیتال را افزایش دهید.

    منبع :

    https://wallex.ir/blog/bitcoin-could-hit-10m-in-9-years/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311802

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم