• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

نشست مشترک مدیرعامل پست‌بانک‌ با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات

  • کد خبر : 172662
  • 23 دی 1399 - 7:18
نشست مشترک مدیرعامل پست‌بانک‌ با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات

نشست مشترک مدیرعامل پست‌بانک‌ با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نشست مشترکی را با حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات با هدف بررسی عملکرد این بانک در زمینه بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات برگزار کرد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، دکتر شیری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس این مرکز گفت: کنترل و نظارت از ارکان مهم مدیریت در نظام اداری و شبکه بانکی کشور بوده و با توجه به‌ضرورت بهبود سلامت اداری، اهمیت امانت‌داری، نهادینه کردن پاسخ‌گوئی شایسته به خواسته‌های مشتریان، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بازرسی و نظارت مطابق با فرآیندها و الگوهای پذیرفته‌شده ضروری می‌نماید.
وی با اشاره به کسب برترین رتبه از نظر شفافیت عملکرد توسط پست‌بانک‌ایران در میان بانک‌های دولتی، افزود: با توجه به کنترل، دیده‌بانی و پایش مستمر فعالیت‌ها، برنامه‌های عملیاتی و انضباط مالی، خوشبختانه صورت‌های مالی بانک شفاف و مطلوب است.
در ادامه این جلسه، رضوانی‌پور ضمن قدردانی از فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه نظ..

  • نشست مشترک مدیرعامل پست‌بانک‌ با رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات

    دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نشست مشترکی را با حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات با هدف بررسی عملکرد این بانک در زمینه بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات برگزار کرد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست، دکتر شیری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس این مرکز گفت: کنترل و نظارت از ارکان مهم مدیریت در نظام اداری و شبکه بانکی کشور بوده و با توجه به‌ضرورت بهبود سلامت اداری، اهمیت امانت‌داری، نهادینه کردن پاسخ‌گوئی شایسته به خواسته‌های مشتریان، اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های بازرسی و نظارت مطابق با فرآیندها و الگوهای پذیرفته‌شده ضروری می‌نماید.

    وی با اشاره به کسب برترین رتبه از نظر شفافیت عملکرد توسط پست‌بانک‌ایران در میان بانک‌های دولتی، افزود: با توجه به کنترل، دیده‌بانی و پایش مستمر فعالیت‌ها، برنامه‌های عملیاتی و انضباط مالی، خوشبختانه صورت‌های مالی بانک شفاف و مطلوب است.

    در ادامه این جلسه، رضوانی‌پور ضمن قدردانی از فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه نظارت و بازرسی و صیانت از حقوق شهروندی، بر تلاش دوچندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده برای حفظ حقوق همه ذینفعان اعم از مشتریان، سهامداران، کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی روستایی تأکید کرد.

    جمال مقصودی، مدیر امور نظارت و حقوقی پست‌بانک، در این جلسه، گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر بانک درزمینه بازرسی‌، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارائه کرد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=172662

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم