• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نشست خبری گروه خودروسازی بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در یک نگاه

  • کد خبر : 307201
  • 30 مهر 1401 - 12:13
نشست خبری گروه خودروسازی بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در یک نگاه

بیوک علیمرادلو: خودروسازی بهمن ظرفیت بسیارخوبی برای تولید اتوبوس های شهری دارد؛ اما دولت از آن استقبال نمی کند.

  • پول بانک: نشست خبری گروه خودروسازی بهمن، در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته، عصر امروز پنجشنبه 28 مهرماه 1401، با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل، جلیل هاشمی مدیر شرکت اسنا، بهزاد حق بر مدیرعامل شرکت سیبا موتور، آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ، مجتبی نظری مدیر ارتباطات(مدیران گروه خوروسازی بهمن)، عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم شهرری، شمیرانات و اسلامشهر و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه، در غرفه اختصاصی گروه خوروسازی بهمن در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

    بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن

    بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: این شرکت ظرفیت بسیارخوبی برای تولید اتوبوس های شهری دارد؛ اما دولت از آن استقبال نمی کند. سه شنبه این هفته با نمایندگان مجلس جلسه ای داشتیم و در رابطه با خرید اتوبوس های شهری از خودروسازهای داخلی صحبت کردیم. همچنین به نمایندگان در رابطه با چند هزار کامیونی که در پارکینگ خودروسازی خاک می خورند، گفتیم.

    جلیل هاشمی مدیر شرکت اسنا

    جلیل هاشمی مدیر شرکت اسنا گفت: مشتری ما شهرداری ها یا سازمان شهرداری و بهیاری وزارت کشور است. البته اتوبوس کالایی است که اول باید خریداری شده و سپس تولید شود. آقای چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در این نمایشگاه به بازدید از غرفه ما آمد و گفت چرا در تولید اتوبوس عقب هستید؟! از زمانی که این تیم شهرداری و شورای شهر برروی کار آمده، بارها به آنها نامه نوشتیم و برای تولید اتوبوس های شهری اعلام آمادگی کردیم.

    بهزاد حق بر مدیرعامل شرکت سیبا موتور

    بهزاد حق بر مدیرعامل شرکت سیبا موتور گفت: در 6 ماه نخست امسال، آمار تولیداتمان برابر با میزان تولید در سال گذشته بود. برنامه ما مبنی بر آن است که امسال آما را به 2.5 برابر سال گذشته برسانیم.

    آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ

    آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ گفت: نیروی انسانی ما در سال جاری 3 برابر شده است. ما اولین تولید کننده موتورهای برقی در سه مدل مختلف هستیم. فروشگاهی جدید در خیابان جنت آباد تهران افتتاح کرده ایم. تعمیرگاه ها نیز در حال گسترش هستند. با اینهمه مشکلاتی همچنان وجود دارد. قیمت گواهی اسقاط در سال گذشته 3 میلیون تومان بود و امسال به 18 میلیون تومان رسیده است.

    حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل

    حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل گفت: مجوز حمل کالای خطرناک را کسب کرده ایم. مجور راهبر و شماره گذاری نیز کسب شده است. محصول وانت کاپرا در بهمن خودرو صورت می گیرد و ما آن را مونتاژ می کنیم. سه مدل محصول فورس شامل 6 تن، 6 تن خوابدار و 8 تن و نیم نیز در حال تولید است. حجم پروژه ها بسیار زیاد است و زیرساخت نیز با هدف افزایش ظرفیت تولید در حال تکمیل است. فورس 12 تن، کامیون باری 18 تن و 15 تن از جمله تولیدات جدید است.

    عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم شهرری، شمیرانات و اسلامشهر و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

    عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم شهرری، شمیرانات و اسلامشهر و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: گروه خودروسازی بهمن بسیار خوب فعالیت می کند. چابک و به روز است. دولت باید مصرف کننده باشد و از خودروسازی ها حمایت کند. اقدام مهم در این زمینه عقد قرارداد تضمینی خرید بلند مدت اتوبوس های شهری از خودروسازی هاست. این قراردادها باید 8 تا ده ساله باشند.

    بنا به این گزارش، مدیران گروه خودروسازی بهمن، در این نشست خبری به معرفی محصولات جدید خود پرداختند و اقداماتی که این شرکت در طول یکسال انجام داده را تشریح کردند.

    گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته، چهارشنبه 27 مهر با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران افتتاح شد و به مدت چهار روز تا روز شنبه 30 مهر ادامه خواهد داشت. بازید از نمایشگاه، همه روزه از ساعت 10 تا 17 برای عموم علاقمند دایر می باشد.

    خبرنگار: کوروش جم

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

    ویدئو 6

    ویدئو 7

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307201

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم