• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2
بیانیه‌ی مطبوعاتی؛

نشست خبری آغاز مشارکت دیجی‌ کالا و روکولند در حوزه‌ی مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف – 25 تیر 1397

  • کد خبر : 8578
  • 29 تیر 1397 - 2:15
نشست خبری آغاز مشارکت دیجی‌ کالا و روکولند در حوزه‌ی مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف – 25 تیر 1397

امروز دو‌شنبه 25 تیر 1397 گروه دیجی‌کالا٬ طی نشستی خبری با عنوان آغاز همکاری دیجی‌کالا و روکولند برنامه‌های خود را در گروه مواد غذایی و سایر محصولات تند مصرف (FMCG) تشریح کرد.

  •  

    به گزارش پول بانک٬ نشست خبری آغاز مشارکت دیجی‌ کالا و روکولند در حوزه‌ی مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف(FMCG)، عصر امروز دوشنبه 25 تیر ماه 97، با حضور مدیران دیجی کالا، روکولند و جمعی از اصحاب رسانه، در مجموعه فرهنگی اکو برگزار شد.

    اهداف دیجی کالا از ورود به حوزه‌ی FMCG محقق شدن چشم‌انداز  گروه دیجی‌کالا برای تبدیل شدن به مقصدی برای تمامی نیازهای کاربران، همراه شدن دیجی کالا با زندگی روزانه کاربران (مواد غذایی نیاز ضروری و روزمره  خانواده است)، خلق تجربه‌ی جدید و یکپارچه از خرید اینترنتی و حمایت از برندهای ایرانی فعال در این حوزه است.

     

    گروه کالایی FMCGیکی از پرچالش‌ترین گروه‌های محصولی برای فروش آنلاین از جهت فنی ،IT، زنجیره‌ی تأمین و لاجستیک است  و واسطه‌‌های متعدد بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، ضایعات بالا و هزینه‌های عملیات بالا نسبت به متوسط قیمت هر محصول ، سبب شده است که نمونه‌های جهانی موفق بسیار اندک باشد و بسیاری از برندهای بزرگ نیز از ورود به آن اجتناب کنند.

    این حوزه برای دیجی‌کالا نیز پیچیدگی های فراوان دارد و چالش‌های پیچیده فروش آنلاین مواد غذایی تازه در مقیاس بالا سبب شده است که پس از 12 سال از آغاز فعالیت به آن ورود کنیم. در صورت موفقیت در این حوزه دیجی‌کالا یکی از معدود نمونه‌های موفق جهانی خواهد بود.

    به این حوزه دیجی‌کالا تصمیم گرفت با یکی از محبوب‌ترین برندهای فروش اینترنتی مواد غذایی، که بنیان‌گذاران آن نیز از باسابقه‌ترین افراد فعال کشور در صنعت مواد غذایی بودند همکاری خود را آغاز کند. روکولند امروز یکی از برندهای محبوب و بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد غذایی کشور  است که با تجربه‌ی مشتری خوشایند شناخته می‌شود. امیدواریم  هم افزایی و استفاده از تجارب و ظرفیت های دو مجموعه  به خلق تجربه‌ی کاربری جدید و خریدی لذت‌بخش‌تر منجر شود.

    پیوستن روکولند به گروه دیجی‌کالا و گسترش زیرساخت‌ها و  ایجاد ناوگان حمل‌ونقل ویژه ‌مواد غذایی در  گروه دیجی‌کالا امکان  ارسال سریع (3 ساعته) 10 هزار نوع از محصولات غذایی تازه به دست مشتریان در شهر تهران در سال 97 را فراهم آورده است و امیدواریم به زودی این امکان را در سایر نقاط کشور نیز فراهم آوریم.

     

    از برنامه‌های آتی و اهداف دو گروه می‌توان به تحول صنعت لاجستیک و بسته‌بندی مواد غذایی در کشور،  ارائه خدمات بازاریابی به برندهای مواد غذایی، کمک به تیم‌های  تحقیق و توسعه‌ی صنعت مواد غذایی کشور بر اساس ارزیابی سلایق و نیازهای مشتریان، کمک به رشد صادرات محصولات غذایی ، عرضه مستقیم و بی‌واسطه محصولات ارگانیک و سایر محصولات کشاورزی و پروتئینی و در نهایت مهم‌ترین چشم انداز این همکاری محقق کردن رؤیای کشاورز ایرانی برای عرضه‌ی مستقیم و بی واسطه‌ی محصولات خود به دست مصرف کننده‌ی نهایی است.

    بیانیه‌ی مطبوعاتی نشست خبری دیجی‌کالا و روکولند

    انتشار خبر: کوروش جم  

        

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=8578

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم