• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

نسخه آلفای سیستم پرداخت بایننس راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 203900
  • 26 اسفند 1399 - 7:00
نسخه آلفای سیستم پرداخت بایننس راه‌اندازی شد

صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در دنیا، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه آلفای سیستم پرداخت خود به نام بایننس پی (Binance Pay) را منتشر کرده است.
به گزارش کوین تلگراف، صرافی ا..

  • صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در دنیا، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه آلفای سیستم پرداخت خود به نام بایننس پی (Binance Pay) را منتشر کرده است.

    به گزارش کوین تلگراف، صرافی ارز دیجیتال بایننس نسخه عمومی آلفای سیستم پرداخت خود با نام بایننس پی (Binance Pay) را منتشر کرد. این برنامه یک ویژگی پرداخت ارز دیجیتال همتا به همتا است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پرداخت‌ها و دریافت‌های خود را با ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین انجام دهند.

    بایننس در ابتدا از نسخه مقدماتی بایننس پی در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۱۳۹۸) و برای پرداخت‌های همتا به همتا رونمایی کرد. در این مرحله ۲۵۰,۰۰۰ کاربر قادر بودند از ویژگی‌های این محصول استفاده کنند. اکنون نسخه آلفای بایننس پی با ویژگی‌های جدیدی مانند تراکنش‌های مبتنی بر پذیرنده راه‌اندازی شده و برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است.

    سخنگوی بایننس در همین رابطه گفت که این سرویس جدید به حوزه قضایی خاصی محدود نیست و در حال حاضر برای همه کاربران واجد شرایط Binance.com در دسترس است. برای شروع کار با بایننس پی، کاربران باید ابتدا در بایننس ثبت‌نام کرده و فرایند احراز هویت خودشان را تکمیل کنند.

    سخنگوی بایننس همچنین گفت:

    کاربران برای شروع استفاده از حساب Pay خود نیاز دارند تا به گزینه Pay در اپلیکیشن بایننس مراجعه کنند. پس از فعال‌شدن، کاربران می‌توانند کیف پول Pay خود را با انتقال وجوه از کیف پول‌های معمول خود شارژ کنند.

    بایننس پی از بیش از ۳۰ ارز دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم، اتر و بایننس کوین و همچنین از ۵ ارز فیات شامل یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، رئال برزیل و لیر ترکیه پشتیبانی می‌کند.

    چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس، مدعی است ساختار بدون کارمزد می‌تواند به رفع نقاط ضعف شبکه‌های پرداخت مبتنی بر ارز فیات کمک کند. او در این باره می‌گوید:

    خدمات زیرساختی پرداخت سنتی، کارمزدهای معاملاتی بسیار زیادی دارد. به‌نظر ما محصول Pay راهی برای حل یکی از خروارها مشکلات و محدودیت‌هایی است که در امور مالی سنتی وجود دارد. امور مالی واقعاً در حال حرکت به‌سمت جهان و اقتصاد دیجیتالی است، جایی که ارزهای دیجیتال در مرکز این تغییر قرار دارند و به جمعیت جهانی بزرگ‌تری که به آن نیاز دارد، سود می‌رساند.

    شرکت‌های پرداختی اصلی سنتی به‌طور فزاینده‌ای در حال شناخت پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال هستند. در ماه فوریه (بهمن) مسترکارت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداختی جهان در امور مالی سنتی است، اعلام کرد که قصد دارد ارزهای دیجیتال را بپذیرد و به این ترتیب نزدیک به یک میلیارد کاربر این شرکت قادر خواهند بود از خدمات ارزهای دیجیتال این شرکت در سال ۲۰۲۱ بهره‌مند شوند. ویزا، بزرگ‌ترین رقیب مسترکارت نیز در ماه ژانویه (دی) رسماً تأیید کرد که به تعهداتش مبنی بر پذیرش پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال و خرید ارزهای دیجیتال با پول فیات پایبند است.

    پی‌پل غول پرداخت دیجیتال نیز در اوایل فوریه اعلام کرد که این شرکت در جستجوی ارائه پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در سراسر پلتفرم خود است. این شرکت پرداختی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ (آبان ۹۹) معاملات ارزهای دیجیتال را در ایالات‌متحده آغاز کرد.

    نسخه آلفای سیستم پرداخت بایننس راه‌اندازی شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بایننس دموی صرافی‌ غیرمتمرکز خود را منتشر کرد
    • تاریخ راه‌اندازی نسخه آزمایشی صرافی غیرمتمرکز بایننس اعلام شد
    • بایننس فعالیت قانونی خود در ژاپن را آغاز می‌کند
    • نهاد قانونی مالت: بایننس برای فعالیت در این کشور مجوزی ندارد
    • بایننس شکایت چند میلیون دلاری خود از نشریه فوربز را لغو کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=203900

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم