• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

  • کد خبر : 310115
  • 27 دی 1401 - 14:26
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

فهرست محتوا یکی از وظایف بسیار مهمی که مدیریت یک فروشگاه بر عهده دارد، ثبت امور مالی و حسابداری با برنامه حسابداری است. صاحبان کسب و کارها برای این که از میزان درآمد و هزینه خود مطلع شوند و سود خود را به دست بیاورند ملزم به رعایت اصول حسابداری هستند. همچنین برای گرفتن گزارش‌های […]

فهرست محتوا

  • یکی از وظایف بسیار مهمی که مدیریت یک فروشگاه بر عهده دارد، ثبت امور مالی و حسابداری با برنامه حسابداری است. صاحبان کسب و کارها برای این که از میزان درآمد و هزینه خود مطلع شوند و سود خود را به دست بیاورند ملزم به رعایت اصول حسابداری هستند. همچنین برای گرفتن گزارش‌های مالی دقیق و تجزیه و تحلیل معیارهای مهم مالی انجام حسابداری فروشگاهی ضروری است.

    وجود یک برنامه حسابداری باعث اتوماسیون شدن حسابداری فروشگاه می‌شود. در این مقاله از پارمیس بیشتر سعی داریم در خصوص نرم افزار پوشاک صحبت کنیم.

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست؟

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیستمی است، که بسیاری از کسب و کارها در صنف‌های گوناگون با استفاده از آن امور مالی خود را مدیریت می‌کنند.  نرم افزار حسابداری فروشگاهی علاوه بر این که تمام فرایندهای کاری را تسهیل می‌کند باعث سوددهی بیشتر می‌شود. نرم افزار حسابداری فروشگاهی در زمینه فروش هر کالایی کمک میکند تا امور حسابداری با دقت و سرعت بالا انجام شود.

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی این امکان را شما می‌دهد تا در هر زمان بتوانید گزارشات مالی را از اشخاص، کالاها و چک‌های خود دریافت کنید. در واقع نرم افزار حسابداری فروشگاهی یکی از آسان ترین و ارزان ترین راه‌هایی است که برای یک مدیریت هوشمند با شما کمک فراوانی می‌کند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی به گونه‌ای است که تمام کسب و کارها در هر اندازه‌ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برای هر کاربر خود یک دسترسی جداگانه در نظر بگیرید. همچنین نرم افزار حسابداری فروشگاهی با رعایت اصول و قوانین حسابداری کمک می‌کند تا بازدهی مجموعه شما بالاتر برود.

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

    نرم افزار پوشاک پارمیس چه ویژگی‌هایی دارد؟

    هر کسب و کاری با توجه به صنفی که در آن فعالیت می‌کند نیازهای مخصوص خود را دارد. به همین دلیل حتما قبل از خرید برنامه حسابداری برای مجموعه خود حتما نیازهای مرتبط با کسب و کار خود را در نظر بگیرید. در این قسمت سعی می‌کنیم به بررسی چند مورد از ویژگی‌های مهم یک نرم افزار پوشاک بپردازیم.

    گروه‌بندی کردن کالاها

    واضح است که کالاها در صنف پوشاک از تنوع زیادی برخوردار هستند به همین دلیل هنگام تعریف کالا و گزارش گرفتن از کالاها در نرم افزار پوشاک گروه‌بندی کردن این کالاها بسیار مناسب است.

    امکان ارائه گزارشات مختلف

    وقتی که کالاهای شما دارای مشخصات فراوانی مانند رنگ، مدل، سایز و غیره باشند پس طبیعی است هنگام گزارش گرفتن از آن‌ها هم به فیلترهای زیادی احتیاج داشته باشید. در نتیجه از دیگر ویژگی‌‎‌های مهم نرم افزار پوشاک این است که گزارشات متنوعی را به در اختیار شما بگذارد تا بر اساس آن بتوانید تصمیمات صحیحی در خصوص آینده مالی مجموعه خود اتخاذ کنید.

    مدیریت خرید و فروش فاکتورها

    یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار پوشاک این است که فاکتورهای خرید و فروش را به صورت دقیق مدیریت کند. هم چنین امکان صدور انواع فاکتورها اعم از پیش فاکتور، خرید، فروش، برگشت از فروش و غیره را داشته باشد.

    امکان ایجاد سال ‌های مالی متعدد

    زمانی که یک برنامه حسابداری تهیه می‌کنید قطعا تصمیم دارید مدت زمان زیادی یا حتی سال‌های طولانی از آن استفاده کنید. در نتیجه یک نرم افزار پوشاک باید امکان تهیه سال‌های مالی متعدد داشته باشد.

    برخورداری از خدمات پشتیبانی

    هر نرم افزار حسابداری ضروری است که از خدمات پشتیبانی برخوردار باشد. در وقع نرم افزار حسابداری بدون وجود خدمات پشتیبانی بی فایده است. خدمات پشتیبانی به شما کمک می‌کند تا اگر در هر قسمت از نرم افزار برای شما سوال به وجود آمد یا به خطا برخوردید بتوانید با مطرح کردن آن‌ها مسائل خود را حل کنید و خطاهای نرم افزار را برطرف کنید.

    برنامه حسابداری پارمیس

    برنامه حسابداری پارمیس یکی از نرم افزارهایی است که تا کنون کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این کاربران در صنف‌های متفاوتی فعالیت می‌کنند که تنها محدود به فروشگاه‌ها نمی‌شود بلکه شرکت‌ها و سازمان‌های بسیار زیادی هم با استفاده از این برنامه حسابداری امور مالی خود را مدیریت می‌کنند. برنامه حسابداری پارمیس در دو سری استار و پرو تولید می‌شود.

    برنامه حسابداری استار

    برنامه حسابداری استار یک نرم افزار یکپارچه است که با رویکرد ERP تولید می‌شود. سیستم‌های ERP به این صورت عمل می‌کنند که از طریق یک پایگاه داده مشترک به یکپارچه‌سازی تمام قسمت‌های مختلف مجموعه میپردازند. اگر فرض بگیریم شما برای هر یک از بخش‌های مجموعه خود از یک برنامه جداگانه استفاده می‌کنید، با به کارگیری نرم افزار استار می‌توانید تمام آن امور اعم از حسابداری، بازرگانی، خزانه و غیره را با استفاده از نرم افزار استار مدیریت کنید.

    برنامه حسابداری استار بیشتر مناسب سازمان‌ها است ولی در حالت کلی محدودیتی برای اندازه کسب و کار وجود ندارد. نرم افزار استار همچنین امکان اتصال نرم افزارهای دیگری مانند نرم افزار CRM را برای شما فراهم می‌کند و با امکان تخصصی حقوق و دستمزد کمک می‌کند تا امور حسابداری مرتبط با پرسنل از سرمایه‌های مهم هر سازمانی هستند به صورت دقیق انجام شود.

    برنامه حسابداری پرو

    برنامه حسابداری پارمیس پرو از دیگر نرم افزارهایی است که شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در حال حاضر آن را تولید می‌کند. این نرم افزار در نسخه‌های بازرگانی، شرکتی، خدماتی، تولیدی و فروشگاهی تولید می‌شود. نرم افزار فروشگاهی پرو که بیشتر برای فروشگاه‌ها مناسب است با داشتن ماژول صندوق فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی فاکتورهایی در قالب‌های فست فود و هایپر مارکت صادر کنید.

    همچنین با امکان اتصال دستگاه پوز با نرم افزار به شما کمک می‌کند تا به صورت آنلاین مبلغ فاکتور و یا مبلغ فیش از نرم افزار به دستگاه پوز منتقل شود.

    قیمت این نرم افزار از 1,490,000 تومان آغاز می‌شود. در واقع می‌توان گفت با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانید امکانات بسیار زیادی دریافت کنید.

    سخن پایانی

    هر کسب و کاری در هر صنفی که فعالیت می‌کند و در هر اندازه‌ای که باشد و با توجه به نوع فعالیتی که دارد برای تهیه یک نرم افزار حسابداری نیازهای منحصر به فردی دارد. در این مقاله سعی کردیم بیشتر در خصوص نرم افزار پوشاک است صحبت کنیم.

    برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02188758 تماس حاصل فرمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310115

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم