• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نرخ جدید بلیط هواپیما مشهد، کیش و شیراز در سال 1402

  • کد خبر : 319213
  • 07 خرداد 1402 - 12:55
نرخ جدید بلیط هواپیما مشهد، کیش و شیراز در سال 1402

تغییر قیمت بلیط هواپیما امری اجتناب ناپذیر است و هر ساله نرخ جدید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌شود. با توجه به تورم سالانه، نرخ بلیط هواپیما نیز با تغییراتی همراه است و هر سال در ماه‌های اول سال قیمت جدید تصویب شده و قیمت‌های جدید در سایت قرار می‌گیرند. نرخ بلیط هواپیما در سال […]

  • تغییر قیمت بلیط هواپیما امری اجتناب ناپذیر است و هر ساله نرخ جدید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌شود. با توجه به تورم سالانه، نرخ بلیط هواپیما نیز با تغییراتی همراه است و هر سال در ماه‌های اول سال قیمت جدید تصویب شده و قیمت‌های جدید در سایت قرار می‌گیرند. نرخ بلیط هواپیما در سال 1402 افزایش 29 درصدی داشته و این افزایش قیمت بر بلیط تمامی پروازهای داخلی اعمال شده است. با مراجعه به سایت بلیط کده می‌توانید از جدیدترین قیمت‌های بلیط هواپیما مطلع شوید. در این مقاله می‌خواهیم نرخ سه مسیر پرتردد از جمله مشهد، کیش و شیراز را بررسی کنیم.

    قیمت بلیط هواپیما مشهد در سال 1402

    بلیط هواپیما مشهد از نوروز 1402 نسبت به سال گذشته با تغییراتی همراه بوده است و تمامی ایرلاین‌ها موظف هستند بلیط‌های خود را بر اساس قیمت گذاری جدید به فروش برسانند. به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما پیش از آن که رزرو بلیط هواپیما مشهد آغاز شود، اعلام شده و در سایت بروز رسانی می‌شوند. قیمت جدید بلیط هواپیما مشهد در سال 1402 نه تنها به قیمت نهایی مصوب سازمان هواپیمایی کشوری بلکه به خدماتی که ایرلاین‌ها ارائه می‌دهند نیز بستگی دارد. بلیط هواپیما تهران به مشهد در حال حاضر از یک میلیون و صد هزار تومان آغاز می‌شود.

    نرخ جدید بلیط هواپیما مشهد، کیش و شیراز در سال 1402

    بلیط هواپیما مشهد در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس کلاس به فروش می‌رسند و به همین علت قیمت بلیط هواپیما مشهد از ایرلاین‌های مختلف با قیمت یکسانی به فروش نمی‌رسند. برای بررسی کردن روند رشد قیمت می‌توانید به سایت بلیط کده مراجعه کنید و قیمت بلیط مشهد را در چند روز الی چند هفته آینده چک نمائید. بدین ترتیب روند رشد قیمت بلیط هواپیما را به صورت تقریبی به دست خواهید آورد. در صورتی که زمان سفرتان مشخص است بهتر زودتر برای رزرو بلیط هواپیما اقدام نمائید.

    نرخ جدید بلیط هواپیما کیش چقدر تصویب شده است؟

    قیمت بلیط هواپیما کیش نیز از افزایش قیمت بی بهره نمانده و در سال 1402 درصد مشخصی به بهای بلیط اضافه شده است. تعداد سفرهایی که در طول سال به کیش انجام می‌شود بسیار زیاد است و به دلیل تقاضای بالای بلیط هواپیما به مقصد کیش و بلیط برگشت از این جزیره قیمت بلیط کیش همیشه متغیر است و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. در تعطیلات ابتدای سال نیز قیمت بلیط هواپیما کیش افزایش داشت. البته معیارهای مختلفی در زمان قیمت گذاری مورد بررسی قرار می‌گیرند. از جمله شرکت‌های هواپیمایی فعال در مسیر و امکانات آنها و مهمتر از همه میزان تقاضای خرید بلیط در طول سال از مهمترین عواملی هستند که در تعیین قیمت نهایی تاثیر دارند.

    نرخ جدید بلیط هواپیما مشهد، کیش و شیراز در سال 1402

    دقت داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما همیشه در روزهای پایانی سال تغییر می‌کند و برای تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان قیمت‌های جدید اعلام می‌شود. به همین دلیل بهتر است خرید بلیط را به روزهای آخر موکول نکنید و اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید، زودتر بلیط خود را خریداری کنید تا با افزایش قیمت مواجه نشوید. در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما تهران کیش از یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به امکانات پرواز افزایش می‌یابد. البته هنوز هم راهی برای پیدا کردن بلیط ارزان کیش وجود دارد. بلیط‌های لحظه آخری در روزهای نزدیک به پرواز با قیمتی کمتر و در حدود 700 الی 800 هزار تومان نیز به فروش می‌رسند.

    آخرین قیمت بلیط هواپیما شیراز چقدر است؟

    می‌دانیم که قیمت گذاری بلیط هواپیما بر اساس استراتژی‌های سازمان‌های هواپیمایی انجام می‌شود و قیمت هر یک از ایرلاین‌ها با توجه به جزئیات و شرایط آن شرکت هواپیمایی تعیین می‌گردد. علاوه بر این سازمان شرکت‌های هواپیمایی برای قیمت گذاری از سیاست‌های مختلفی استفاده می‌کند تا بتواند مشتری را برای خرید بلیط هواپیما ترغیب نماید. از جمله تغییر آخرین رقم بلیط و یا خرد کردن رقم‌های آخر بلیط هواپیما یکی از سیاست‌های قیمت گذاری این شرکت‌ها است. از جمله ایرلاین‌هایی که اقدام به فروش بلیط هواپیما شیراز عبارت است از هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ماهان و …

    به طور کلی قیمت بلیط هواپیما در سال 1402 در مقایسه با سال گذشته تغییراتی داشته است. در حال حاضر آخرین قیمت بلیط هواپیما در سال 1402 از یک میلیون و سیصد هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به نوع پرواز و شرکت هواپیمایی که پرواز را بر عهده دارد، متغیر خواهد بود. قیمت بلیط هواپیما برگشت شیراز به تهران نیز از یک میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود. البته با گرم شدن هوا و افزایش تقاضای مسافران برای سفر به شهر شیراز، ممکن است قیمت بلیط هواپیما کمی افزایش داشته باشد. بلیط کده با ارائه خدمات مناسب این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا بتوانید بلیط هواپیما شیراز را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید. پیشنهادات ویژه بلیط کده را مرتبا چک کنید و پروازهای لحظه آخری را از دست ندهید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=319213

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم