نماد سایت پول بانک

نخستین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیدی

فرشاد زاهد و حامد بیدی
  • در مرکز تتا، طرح “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی” آغاز شد. نشست اول این طرح با حضور سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز و مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی مرکز تتا، “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی” یک طرح نوآورانه است که توسط دفتر ریاست و روابط عمومی این مرکز طراحی و اجرا می‌شود. این طرح هدف ایجاد ارتباط و تعامل موثر با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی را دارد. هر هفته با این افراد دیدار شده و درباره مسائل مختلفی مانند توسعه تجارت، حمایت از کارآفرینی و افزایش همکاری بین‌بخشی بحث و گفتگو می‌شود.

    این نشست‌ها فرصت مناسبی برای شناخت و تبادل نظر درباره خدمات مشترک است و می‌تواند به شکل‌گیری همبستگی فکری و عملی پایدار بین مرکز تتا و کسب و کارها کمک کند. به عبارت دیگر، این نشست‌ها پلی برای ارتباط بین مرکز تتا و بخش خصوصی به منظور حل چالش‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی می‌باشند.

    لازم به ذکر است که موارد مطروحه در این نشست‌ها به صورت مدون پیگیری می‌شوند و گزارش اقدامات انجام شده نیز منتشر خواهد شد.

    در نشست اول “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی”، فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار، صاحب امتیاز کسب‌وکار کارزار، حضور داشتند. در این گفتگو، مدیرعامل کارزار دیدگاه‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در خصوص رفع موانع کسب‌وکارها در شرایط فعلی را بیان کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل