• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نخستین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیدی

  • کد خبر : 334738
  • 24 آبان 1402 - 14:08
نخستین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیدی
در مرکز تتا، طرح "یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی" آغاز شد. نشست اول این طرح با حضور سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز و مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار برگزار شد.
  • در مرکز تتا، طرح “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی” آغاز شد. نشست اول این طرح با حضور سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز و مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی مرکز تتا، “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی” یک طرح نوآورانه است که توسط دفتر ریاست و روابط عمومی این مرکز طراحی و اجرا می‌شود. این طرح هدف ایجاد ارتباط و تعامل موثر با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی را دارد. هر هفته با این افراد دیدار شده و درباره مسائل مختلفی مانند توسعه تجارت، حمایت از کارآفرینی و افزایش همکاری بین‌بخشی بحث و گفتگو می‌شود.

    این نشست‌ها فرصت مناسبی برای شناخت و تبادل نظر درباره خدمات مشترک است و می‌تواند به شکل‌گیری همبستگی فکری و عملی پایدار بین مرکز تتا و کسب و کارها کمک کند. به عبارت دیگر، این نشست‌ها پلی برای ارتباط بین مرکز تتا و بخش خصوصی به منظور حل چالش‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی می‌باشند.

    لازم به ذکر است که موارد مطروحه در این نشست‌ها به صورت مدون پیگیری می‌شوند و گزارش اقدامات انجام شده نیز منتشر خواهد شد.

    در نشست اول “یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی”، فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار، صاحب امتیاز کسب‌وکار کارزار، حضور داشتند. در این گفتگو، مدیرعامل کارزار دیدگاه‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در خصوص رفع موانع کسب‌وکارها در شرایط فعلی را بیان کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=334738

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم