• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نتایج ارزیابی دوربین آیفون XS Max توسط DxOMark منتشر شد: Huawei P20 Pro همچنان در صدر رده بندی دوربین DxOMark / آیفون XS Max هم حریف Huawei P20 Pro در رده بندی دوربین DxOMark نشد

  • کد خبر : 12429
  • 12 مهر 1397 - 16:30
نتایج ارزیابی دوربین آیفون XS Max توسط DxOMark منتشر شد: Huawei P20 Pro همچنان در صدر رده بندی دوربین DxOMark /  آیفون XS Max هم حریف Huawei P20 Pro در رده بندی دوربین DxOMark نشد

پول بانک: هوآوی تنها برند در رده بندی DxOMark است که سه گوشی آن بین ده گوشی اول در این رده بندی دیده می شود.

  • پول بانک: هوآوی تنها برند در رده بندی DxOMark است که سه گوشی آن بین ده گوشی اول در این رده بندی دیده می شود.

    DxOMark یکی از معتبرترین منابع مستقل مربوط به رده بندی کیفی دوربین ها و لنزهای حرفه ای است که از سال 2008 امتیازات آن به تجهیزات عکاسی مختلف مورد استناد کارشناسان این حوزه بوده است. این رده بندی، دوربین گوشی های هوشمند را نیز شامل می شود و از جنبه های مختلف عکاسی و فیلم برداری از لحاظ فنی آنها را مورد بررسی قرار داده و به آنها امتیاز می دهد. در بخش گوشی های هوشمند در این رده بندی، از زمانی که هوآوی گوشی Huawei P20 Pro را 8 ماه قبل به بازار معرفی نمود، این گوشی در صدر این رده بندی جای گرفته و علی رغم معرفی مدل های جدیدتر طی 8 ماه گذشته از سوی رقبای قدرتمندی چون سامسونگ و اپل، هنوز گوشی موفق به کسب امتیاز Huawei P20 Pro در این رده بندی نشده است.

    دیروز DxOMark نتایج بررسی جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون XS Max را منتشر کرد. طی این بررسی به دوربین این گوشی جدید اپل امتیاز کلی 105 را اعطا کرد که نسبت به امتیاز گوشی Huawei P20 Pro که 109 بوده همچنان کمتر است. در جدول زیر می توانید نتیجه بررسی های جزیی صورت گرفته در ارتباط با گوشی جدید اپل را ملاحظه کنید.

    بنا بر جمع بندی DxOMark از آیفون XS Mas، فلاش دوربین این گوشی در بعضی مواقع میزان نوردهی کافی ندارد و همچنین در محیط های با نور کم در عکس ها نویز ایجاد می کند که این امر در هنگام فیلمبرداری هم صادق است.

    همچنین در ادامه به جزییات بررسی DxOMark در ارتباط با گوشی Huawei P20 Pro اشاره می شود که در اکثر جنبه ها و همچنین در امتیازات کلی نسبت به مدل جدید آیفون امتیازات بالاتری کسب کرده است.

    Huawei P20 Pro اولین گوشی دنیا با لنز سه گانه لایکاست که توانایی ثبت عکس هایی با کیفیت 40 مگاپیکسل را دارد. این دوربین همچنین از توانایی های فوق العاده ای در عکاسی از سوژه های واقع شده در محیط های کم نور برخوردار است.

    نکته جالب در ارتباط با این رده بندی این است که هوآوی تنها برندی است که 3 گوشی آن در ده گوشی اول این رده بندی حاضر است.

    هوآوی به زودی گوشی پرچم دار جدید خود را در سری mate با نام Huawei Mate 20 در لندن رونمایی می کند. تاریخ این رونمایی در 16 اکتبر ( 24 مهر ماه ) خواهد بود. کاربران مشتاق هستند تا ببینند این بار هوآوی چه گوشی با قابلیت های جدید هوش مصنوعی و دوربین با کیفیت تر معرفی خواهد کرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12429

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم