• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
0

نایلون شیرینگ از کجا بخریم: دریا پلاستیک

  • کد خبر : 300716
  • 17 اردیبهشت 1401 - 19:58
نایلون شیرینگ از کجا بخریم: دریا پلاستیک

فهرست محتوا اهمیت بسته ‌بندی موجب تولید متریال بسته بندی در انواع مختلف شده و نایلون ها از کاربردترین متریال بسته بندی به شمار می ‌روند که در این مقاله می خواهیم به نایلون شیرینگ و کاربرد های آن اشاره کنیم. نایلون شیرینگ از انواع نایلون های بسته بندی است که شکل پذیر بوده و […]

فهرست محتوا

  • اهمیت بسته ‌بندی موجب تولید متریال بسته بندی در انواع مختلف شده و نایلون ها از کاربردترین متریال بسته بندی به شمار می ‌روند که در این مقاله می خواهیم به نایلون شیرینگ و کاربرد های آن اشاره کنیم. نایلون شیرینگ از انواع نایلون های بسته بندی است که شکل پذیر بوده و همچنین حساس به تغییرات دمایی است. بسته بندی با استفاده از نایلون شیرینگ موجب ایزوله بودن بسته ها می شود تا در نهایت حجم بسته بندی بسیار کم و حمل و نقل کالا ها ساده باشد و گرد و غبار و آلودگی و رطوبت به داخل بسته بندی نفوذ پیدا نکند. دریا پلاستیک از مراکز بزرگ و با سابقه در زمینه ی پخش نایلون های بسته بندی به ویژه نایلون شیرینگ است که محصولات مرغوب را با ارزانترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند و فروش محصولات از طریق سایت دریا پلاستیک انجام می گیرد همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در این گروه تولیدی تماس بگیرید.

    خصوصیات نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ دارای خصوصیات ویژه ‌ای است که موجب تفاوت آن با سایر نایلون های بسته بندی شده است.

    • مقاومت در برابر ضربه
    • سختی کم
    • وزن سبک
    • انعطاف پذیری بالا
    • نفوذ ناپذیری در مقابل نور
    • جلوگیری از ورود رطوبت به بسته بندی

    از خصوصیات ویژه ی نایلون شیرینگ می باشد و برای وکیوم کردن محصولات از انواع نایلون شیرینگ می‌ توان بهره برد. نایلون شیرینگ به تغییرات دمایی حساس است و تغییر شکل می دهد بنابراین محدوده دمایی ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد برای بسته بندی با نایلون شیرینگ در نظر گرفته می شود و پس از بسته بندی محصولات با وارد کردن حرارت مناسب به نایلون شیرینگ، نایلون به صورت منسجم و وکیوم درآمده و بسته بندی از نفوذ گرد و غبار و آلودگی در امان خواهد بود. نایلون شیرینگ عایق بسیار خوبی در مقابل رطوبت و آلودگی است که برای انواع مواد غذایی نیز از آن استفاده می شود. این نایلون در ابعاد و اندازه های متنوع در بازار فروش می رسد و بسته بندی محصولات با نایلون شیرینگ به دلیل ویژگی های خوب آن بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

    ناییلون شیرینگ

     کاربرد نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ برای کالا های مختلف استفاده می شود و بسته بندی با آن بسیار آسان بوده و به وسیله دستی و یا دستگاه های شیرینگ پک انجام می‌ گیرد. در صنایع مختلف استفاده از نایلون شیرینگ موجب بسته بندی بسیار خوبی می شود که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    • کاشی و سرامیک
    • نوشابه و آب معدنی
    • پشم شیشه
    • قطعات خودرو
    • صنایع ساختمان
    • شیشه های سکوریت
    • سنگ نمای ساختمان
    • صنایع غذایی
    • صنایع دارو
    • صنایع خانگی

    و غیره

    نایلون شیرینگ برای عایق بندی کردن محصولات به کار می رود و موجب حفاظت از کالا ها در مقابل نور و رطوبت و آلودگی ها خواهد شد به همین جهت استفاده ی گسترده از آن در بخش مواد غذایی و دارویی را مشاهده می‌کنیم.

    ویژگی نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ دارای خصوصیاتی است که موجب استفاده ی بسیار گسترده در صنعت بسته بندی شده است. مقاومت بالا ، نفوذناپذیری در مقابل نور خورشید، نفوذناپذیری در مقابل رطوبت، وزن سبک از مشخصات نایلون شیرینگ است. از این نایلون برای وکیوم کردن کالاها استفاده می شود و همانطور که گفتیم نایلون شیرینگ نسبت به درجه حرارت حساس است و تغییر حالت می دهد بنابراین بسته بندی ایجاد شده کاملاً وکیوم خواهد بود و موجب سهولت در حمل و نقل و چیدمان بهتر محصولات خواهد شد.

    استفاده از نایلون شیرینگ

    در سراسر دنیا امروزه از نایلون شیرینگ برای بسته بندی ها استفاده می شود و این نایلون از واژه انگلیسی shirink   گرفته شده است که این واژه به معنای کشیده شدن می باشند بنابراین پوششی که از نایلون شیرینگ برای بسته بندی ها ایجاد شده با کشش به صورت وکیوم در آمد و این بسته بندی کاملا نفوذ ناپذیر در مقابل آلودگی و گرد و غبار و رطوبت می باشد.

    خرید انواع نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ در لایه‌های مختلف به تولید می‌رسد که هر یک از این لایه ها می ‌تواند پوششی مناسب را ایجاد نمایند و هرچه تعداد لایه های این نایلون بالاتر رود در نتیجه استحکام بسته ‌بندی بالاتر خواهد رفت.همچنین نایلون شیرینگ در ضخامت های مختلف به تولید می‌رسند. این نایلون را می توان در اندازه های بزرگتر به صورت پالتی برای بسته بندی کالا های بزرگ مورد استفاده قرار داد و می‌توان با پیچاندن چند لایه از این نایلون به دور بسته بندی ها، مقاومت بسته ها را افزایش داد. خرید نایلون شیرینگ توسط تولیدکنندگان مختلف انجام می ‌گیرد و همچنین در فروشگاه ها ، رستوران ها ، هتل و غیره از این نایلون استفاده زیادی می شود.در صنایع تولید مواد غذایی نیز نایلون شیرینگ بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن بسته بندی ها مقاوم در مقابل گرد و غبار و آلودگی خواهند بود و این بسته بندی کاملاً بهداشتی بوده و همچنین با جلوگیری از ورود هوا به داخل بسته، موجب افزایش طول عمر مواد غذایی خواهد شد. خرید نایلون شیرینگ باید با توجه به محصولات مورد نظر انجام گیرد تا بتوان آن را در ابعاد و ضخامت و تعداد لایه مورد نظر تهیه کرد. برای خرید نایلون شیرینگ به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و انواع نایلون های بسته بندی را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

    موارد استفاده از نایلون شیرینگ

    از نایلون شیرینگ در صنایع مختلف مانند صنعت کاشی و سرامیک ، نوشابه و آب معدنی، شیشه ،آجر، پشم شیشه قطعات خود را مواد غذایی مواد بهداشتی و غیره استفاده می شود. استفاده از نایلون شیرینگ بسیار گسترده بوده و امروزه بسته‌ بندی‌ های بسیار زیادی را با استفاده از این نایلون مشاهده می‌کنیم. مزایای نایلون شیرینگ از جمله قیمت ارزان و استفاده آسان از آن موجب مورد توجه افراد قرار گرفته است.

     نگهداری از نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ برای نگهداری و جلوگیری از تغییر شکل باید به صورت افقی در مکانی سقف دار محافظت شود و این نایلون ها به دور از نور مستقیم خورشید باشند. با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید انواع نایلون شیرینگ با کیفیت را تهیه نمایید. نایلون های شیرینگ را بهتر است در مکان ‌های خشک نگهداری کنید و این نایلون ها باید به دور از حرارت باشند چون به سرعت تغییر شکل خواهند داد. برای استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی، آن را به اندازه محصولات مورد نظر تهیه کنید تا از ایجاد ضایعات جلوگیری شود.

    نایلون شیرینگ

    فروش اینترنتی نایلون شیرینگ

    نایلون شیرینگ از ابزارهای ساده برای بسته بندی انواع کالاها بوده و برای اینکه بتوان محصولات را بسته بندی نمود و یا برای بسته بندی کلی بسته ها می توان از شیرینگ استفاده کرد. فیلم شیرینگ یا روکش شیرینگ بر روی محصولات قرار داده شده و به وسیله ی انتقال حرارت به آن ، نایلون محکم و سفت خواهد شد. نایلون شیرینگ مناسب با انواع بسته بندی ها است و این نایلون انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت خوب و قیمت مناسبی دارد، بنابراین برای کالا های ارزان قیمت مانند قوطی ها، بطری ها ،کنسرو ها و غیره نیز از نایلون شیرینگ بهره می برند. مجموعه دریا پلاستیک یکی از ارائه ‌دهندگان نایلون شیرینگ در نوع مرغوب و درجه یک می باشد که فعالیت خود را در سطح کشور به صورت اینترنتی ارائه می دهد، بنابراین برای خرید نایلون های بسته بندی مورد نظر به سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید.

    https://daryapelastic.com/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=300716

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم