• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات _ هرمس پارت

  • کد خبر : 309481
  • 05 دی 1401 - 16:05
میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات _ هرمس پارت

لباسشویی به کمک آب در دمایی بالا که در برخی از موارد تا شصت درجه سانتی گراد می رسد، کار شستشوی لباس ها را انجام می دهد. به همین دلیل، باید در دستگاه از قطعات ایمنی استفاده شود که جلوی نشت احتمالی آب از دستگاه گرفته شود. یکی از مهم ترین قطعاتی که برای حفظ […]

  • لباسشویی به کمک آب در دمایی بالا که در برخی از موارد تا شصت درجه سانتی گراد می رسد، کار شستشوی لباس ها را انجام می دهد. به همین دلیل، باید در دستگاه از قطعات ایمنی استفاده شود که جلوی نشت احتمالی آب از دستگاه گرفته شود. یکی از مهم ترین قطعاتی که برای حفظ ایمنی دستگاه استفاده می شود، میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات است که جلوی نشت آب از دستگاه را می گیرد. در این مطلب قصد داریم در خصوص میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات و تهیه آن از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، نکاتی را بیان کنیم. اگر قصد خرید این قطعه را دارید، آن را از طریق این سایت تهیه نموده و بدون اتلاف وقت و انرژی برای پیدا کردن قطعه یدک اصلی و فابریک دستگاه در فروشگاههای متفرقه در سطح شهر، آن را درب منزل تحویل بگیرید.  برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات می توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021، تماس بگیرید. در ادامه در خصوص نحوه عملکرد این قطعه نکات بیش‌تری را می‌خوانیم.

    مکانیزم عملکرد میکروسوئیچ در لباسشویی

    همان طور که در قسمت ابتدایی این مقاله خواندید، میکروسوییچ لباسشویی در واقع قفل مکانیکی دستگاه است که برای اطمینان از بسته بودن درب لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکروسوییچ روی درب لباسشویی تعبیه می شود و مدل های متفاوتی دارد. مثلا میکروسوئیچ های اتوماتیک که در سالهای اخیر روانه بازار شده اند، در پایان کار لباسشویی، به صورت خودکار درب دستگاه را باز می کنند. میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات دارای سه پایه است که دو تا از این پایه ها، فاز و نول بوده و سومی به نول مدار که در سوییچ قرار گرفته متصل است. این پایه در صورت بسته شدن کامل درب لباسشویی، باعث برقراری جریان برق دستگاه می شود و اجازه شروع به کار به لباسشویی را می دهد. در واقع میکروسوییچ لباسشویی زیرووات، یک قطعه ایمنی است که برای جلوگیری از نشت آب از داخل لباسشویی و کار کردن دستگاه پیش از بسته شدن کامل درب آن، در مدار قرار می گیرد و جزیی از مدار برق لباسشویی است. به این ترتیب، میکروسوئیچ هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری، بسته بودن درب دستگاه را کنترل می‌کند.

    مشخصات میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات

    میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات، از قسمت های مختلفی شامل دو بوبین یکی برای باز کردن و دیگری برای بستن درب لباسشویی، دو تیغه فلزی یکی برای فرمان و دیگری برای پمپ، موتور و شیر برقی‌ لباسشویی، یک قفل درب مکانیکی برای مواقع اضطراری و… تشکیل شده است. اگر هر کدام از این قطعات آسیب ببیند، معمولا به دلیل هزینه بالا و زمان بر بودن تعمیر، با تعویض قطعه، مشکل دستگاه را حل می کنند. اما علت بروز مشکل در این قطعات، معمولا ضربه خوردن میکروسوئیچ، محکم بستن درب دستگاه، کشیدن درب لباسشویی پیش از پایان کار دستگاه، داغ شدن بیش از حد پلاتین های میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات و … است. اگر نیاز به تعویض میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات داشتید، می توانید قطعه مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان ممکن، در فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، تهیه نمایید.

    میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات _ هرمس پارت

    نشانه های ایراد در میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات

    بارزترین و مشخص ترین نشانه ایراد در میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات، اعلان پیغام خطای باز بودن درب دستگاه به کاربر است. اگر این پیغام خطا را دریافت کردید، باید درب دستگاه را باز و بسته کنید و مطمئن شوید که درب به صورت کامل بسته شده است. در صورتی که با وجود اطمینان از بسته بودن درب دستگاه، مشکل رفع نشد، ایراد از میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات است. اگر در پایان کار لباسشویی نیز، با مشکل برای باز کردن درب دستگاه رو به رو شدید، احتمال خرابی میکروسوئیچ وجود دارد. زمانی که در میانه کار دستگاه، میکروسوئیچ لباسشویی مشکلی پیدا کند، احتمال ایراد در این قسمت از دستگاه وجود دارد. برای اطمینان از وضعیت میکروسوئیچ لباسشویی خود، می توانید آن را تست کنید.

    نحوه تست میکروسوئیچ

    قصد داریم در مرحله اول، نحوه تست میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات به وسیله یک لامپ را معرفی کنیم. برای این کار دستگاه را روشن نمایید. در نظر بگیرید باید میکروسوئیچ از سیم های مربوطه جدا شده باشد تا امکان تست وجود داشته باشد. حال سیم ها را دو به دو به یک لامپ متصل کنید. معمولا میتوانید با یک جستجوی ساده اقدام به درست نمودن لامپ تست نمایید. دو عدد از سیم ها باید لامپ تست شما را روشن نماید. سیم هایی که لامپ را روشن میکنند را علامت بزنید. سیم هایی که لامپ را روشن نموده اند میشوند پایه های 1 و 3. سیمی که نتوانسته است لامپ را روشن کند به عنوان پایه 2 شناخته خواهد شد. در نظر داشته باشید پایه های 1 و 3 را اگر اشتباهی متصل نمایید مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط درب قفل نخواهد شد که بعد از جابه جایی سوکت ها این مشکل برطرف خواهد شد. اگر با این آزمایش به نتیجه نرسیدید، به می توانید به کمک یک اهم متر، میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات را تست کنید. اگر مشکل از میکروسوئیچ بود، لازم است تا قطعه را تعویض نمایید.

    میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات _ هرمس پارت

    قیمت میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات

    میکروسوئیچ و سایر قطعات لباسشویی زیرووات، با توجه به ایتالیایی بودن این برند، مانند اکثر برندهای تولید کننده لوازم منزل ایتالیایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر قصد جایگزین کردن این قطعات را دارید، لازم است از قطعه با کیفیت برای جایگزین کردن این قطعه استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، علاوه بر تامین قطعات با کیفیت این قطعات را با بهترین قیمت ها، در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کار حاصل پانزده سال سابقه تامین قطعات و حذف افراد واسطه و دلال در این زمینه است. پس اگر قصد خرید میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات با کیفیت اصلی و قیمت ایده آل را دارید، از طریق این مجموعه قطعه مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. اگر تعمیرکار هستید و نیاز به خرید میکروسوئیچ لباسشویی زیرووات یا سایر قطعات این دستگاه در تعداد بالا دارید، فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت، این امکان را برای شما فراهم ساخته است. برای انجام هماهنگی های بیش تر در این خصوص کافیست با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021، تماس بگیرید. کارشناسان هرمس پارت، در تمام روزهای هفته، پاسخگوی سوالات شما در خصوص خرید قطعات یدک لوازم منزل هستند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309481

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم