• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مورد انتظارترین بازی‌های 2024 برای PC5

  • کد خبر : 340754
  • 20 دی 1402 - 12:58
مورد انتظارترین بازی‌های 2024 برای PC5

فهرست محتوا چکیده : در سال 2024، قرار است شاهد آپدیت برخی بازی‌های جذاب قدیمی و رونمایی از برخی بازی‌های هیجان‌انگیز جدید باشیم. اگر شما هم به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند باشید، می‌دانید که سال 2024، قرار است سالی پربار برای صنعت بازی‌های ویدیویی باشد. تیم موبایل 7، قصد دارید تا در این مقاله، شما را با […]

فهرست محتوا

  • چکیده : در سال 2024، قرار است شاهد آپدیت برخی بازی‌های جذاب قدیمی و رونمایی از برخی بازی‌های هیجان‌انگیز جدید باشیم.

    اگر شما هم به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند باشید، می‌دانید که سال 2024، قرار است سالی پربار برای صنعت بازی‌های ویدیویی باشد. تیم موبایل 7، قصد دارید تا در این مقاله، شما را با 4 تا از بهترین بازی‌هایی که قرار است در این سال، راهی بازار شوند، معرفی کند. آخرین گزینه قرار است شما را شگفت زده کند.

    تیکن 8 (Tekken 8)

    این بازی پرطرفدار قرار است در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) منتشر خواهد شد. این فصل، قرار است طولانی‌ترین خط داستانی بازی‌های ویدیویی را با 32 مبارز منحصر به فرد به نمایش بگذارد.

    داستان

    در سری جدید این بازی، شاهد ادامۀ حماسۀ غم‌انگیز نسل خونی و مسابقات پدر و پسر (میشیما و کازویا) خواهید بود. کازویا، پس از شکست‌دادن پدرش میشیما، به کار خود یعنی تسلط بر جهان ادامه می‌دهد و از نیروی G Corporation، برای جنگ با جهان استفاده می‌کند.

    جین مجبور می‌شود با سرنوشت خود روبه‌رو شود، زیرا با مادر گمشدۀ خود دوباره متحد شده‌است و به‌دنبال جلوگیری از سلطنت وحشتناک پدرش کازویا است.

    ویژگی‌ها

    در تیکن 8، شاهد تنوع گسترده‌ای از سفارشی‌سازی‌ها برای شخصیت‌های قابل پخش، آواتارها و موسیقی پس‌زمینه خواهید بود. درنتیجه، بازیکنان آزادی بیشتری برای سفارشی‌سازی آواتارها و شخصیت‌های قابل بازی خود خواهند داشت.

    از جمله این سفارشی‌سازی‌های شخصیت، می‌توان به گزینۀ (سر)، (تمام بدن)، (عینک)، (بالا تنه)، (پایین تنه) و (کفش) اشاره کرد.

    علاوه‌بر این در تیکن 8، شاهد حالت‌هایی مانند Arcade Quest برای سفارشی‌سازی آواتارها خواهید بود.

    این بازی، برای پلی استیشن 5 راهی بازار خواهد شد. فروشگاه موبایل 7 از بهترین مراکز فروش لوازم جانبی و کنسول بازی با امکان خرید اقساطی است. اگر هنوز کنسول بازی ندارید، می‌توانید با خرید اقساطی کنسول بازی، به‌راحتی صاحب پلی استیشن 5 شوید.

    جوجوتسو کایسن: برخورد نفرین (Jujutsu Kaisen: Curse Clash)

    نسخۀ بازی این انیمه پرطرفدار، قرار است در تاریخ 2 فوریه (13 بهمن 1402) منتشر شود. در این بازی، شما می‌توانید از بیش از 15 جادوگر قدرتمند جوجوتسو و ارواح نفرین شده استفاده کنید و به مسابقه با حریفان خود بروید. شما همچنین، می‌توانید به صورت 2 به 2 از این بازی لذت ببرید.

    داستان

    ایتادوری یوجی، پسری یتیم است که به تازگی پدربزرگ و تنها خانوادۀ خود را از دست داده‌است. یوجی پس از درگذشت پدربزرگش با فوشیگیرو مگومی (یکی از با استعدادترین جادوگران جوجوتسو) دیدار می‌کند. مگومی که به‌دنبال انگشت نفرین (که یک نفرین خطرناک است) می‌گردد، در میابد که انگشت به صورت اتفاقی به‌دست یوجی افتاده‌است.

    در ماجرایی که یک نفرین به مگومی و یوجی حمله می‌کند، یوجی مجبور می‌شود انگشت نفرین را بخورد تا این نفرین خطرناک به‌دست دشمن نیافتند.

    ماجرا دقیقا از همین جا آغاز می‌شود و در ادامۀ داستان، ما شاهد تسخیر بدن یوجی بدست سوکونا (بزرگترین و قوی‌ترین نفرین دنیا) خواهیم بود. ما بنا به دلایلی، سوکونا نمی‌تواند به صورت کامل بدن یوجی را به تسخیر درآورد.

    یوجی و دوستانش در پی این هستند که دنیا را از دست نفرین‌ها نجات دهند و در این راه، با دشمنان جدیدی روبه‌رو می‌شوند.

    ویژگی‌ها

    شخصیت‌ها در طول نبرد سطح قدرت خود را افزایش می‌دهند و می‌توانند حملات قوی‌تری را در طول زمان از بین ببرند. شما می‌توانید تیمی ایجاد کنید و به‌صورت ترکیبی، حملات دشمن را خنثی کنید.

    دارگونز دوما 2 (Dragon`s Domga2)

    این بازی پرطرفدار، قرار است در تاریخ 22 مارس (13 اسفند 1402) منتشر خواهد شد.

    دراگون دگما 2، با روایت تک‌نفرۀ خود، گیمرها را ترغیب می‌کند تا با استفاده از قوۀ تخیل و کنجکاوی خود، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای خود خلق کنند. بازی دراگون دگما 2، به انتخاب بازیکنان اهمیت زیادی می‌دهد. شما می‌توانید ویژگی شخصیت Arisen را انتخاب کرده و به تعیین خصوصیات نیروهای موجود در گروهتان بپردازید.

    داستان

    همه چیز از یک زندان شروع می‌شود. جایی که صدای نهیب که مربوط به یک اژدهاست شنیده می‌شود. اژدها که نماد نابودی جهان است، با بال‌های عظیمش در آسمان اوج گرفته و با استفاده از نفس آتشینش هر آنچه را که پیش روی خود می‌بیند، از بین می‌برد. برخی از افراد از دیدن این شرایط وحشت‌زده شده‌اند و بعضی‌ها هم، آن را فرستاده‌ای از سوی پروردگارشان می‌دانند.

    حال این Arisen است که باید وارد ماجرا شود و با چالش‌های پیش رو دست و پنجه نرم کند و نماد ویرانی را نابود کند.

    ویژگی‌ها

    بزرگ‌ترین ویژگی این بازی، واکنش‌های پویای دشمن (مبتنی بر هوش مصنوعی) است. این یعنی نیروهای دشمن، بر اساس واکنش‌های شما، واکنش نشان می‌دهند و شما احساس می‌کنید با چندین شخص دیگر مشغول بازی هستید.

     

    مورد انتظارترین بازی‌های 2024 برای PC5

    شاهزاده پارس، تاج گمشده (Prince of Persia:the Lost Crown)

    این بازی، قرار است در تاریخ 18 ژانویه ( 28 دی 1402) منتشر شود.

    جنگجوی درونی خود را آزاد کنید؛ این جمله‌ای است که درخصوص بازی شاهزاده پارس گفته شده‌است. از قدرت‌های زمانی، مهارت‌های مبارزه برای مبارزات مرگبار و شکست دشمنان و موجودات افسانه‌ای استفاده کنید.

    داستان

    داستان دقیق این بازی هنوز به‌طور کامل منتشر نشده‌است. اما در توضیحات آن آمده است که:

    خود را در کوه شگفت‌انگیز قاف گم کن. دنیای نفرین شدۀ پارس را کشف کن و در مکان‌های دیدنی بزرگتر زندگی کن.

    بازی شاهزاده پارس، به‌طور حتم قرار است خوی ماجراجو، کنجکاو و چالش‌پذیر مردمان سرزمین پارس را به تصویر بکشد.

    ویژگی‌ها

    شما در طول مبارزات، قرار است خود را تجهیز کنید. درنهایت، قرار است با افزایش قدرت خود، با چالش‌های بیشتری روبه‌رو شوید.

    نکته

    طبق برخی صحبت‌ها، قرار است نسخه اندروید این بازی نیز منتشر شود که هنوز به صورت قطعی تأیید نشده‌است.

    اگر قصد تهیه گوشی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه صفحه خرید اقساطی گوشی سر بزنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340754

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم