• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

موجودی بانک‌ها: آیا پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک‌ها سرمایه آن‌ها را افزایش می‌دهد؟

  • کد خبر : 341690
  • 15 بهمن 1402 - 11:11
موجودی بانک‌ها: آیا پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک‌ها سرمایه آن‌ها را افزایش می‌دهد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرده است که بانک‌های دولتی که در حال حاضر به پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن می‌پردازند، سرمایه آن‌ها به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این تسهیلات به عنوان یک منبع مالی برای افرادی که به دنبال ساخت یا خرید مسکن هستند، ارائه می‌شود و شامل وام‌های […]

  • عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرده است که بانک‌های دولتی که در حال حاضر به پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن می‌پردازند، سرمایه آن‌ها به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این تسهیلات به عنوان یک منبع مالی برای افرادی که به دنبال ساخت یا خرید مسکن هستند، ارائه می‌شود و شامل وام‌های مسکن و تسهیلات مالی دیگر می‌شود.

    مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس، اظهار کرد که روند همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی در حال حاضر به اندازه کافی مناسب نیست. او تاکید کرد که این روند نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود یافته است، اما هنوز هم سازندگان و متقاضیان از این تسهیلات راضی نیستند.

    مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس، اظهار داشته است که در حال حاضر، با وجود دستورات رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی، همکاری مناسبی بین دستگاه‌ها وجود ندارد. وی افزوده که قانون برنامه هفتم دولت مقرر می‌کند که بانک‌های متخلف قدرت اعتباردهی خود را کاهش دهند، اما برای تشویق به اجرای این اقدام، باید عوامل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، از جمله افزایش سرمایه بانک‌های مشارکتی در این زمینه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341690

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم