• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

مهندس غروی در گفتگوی اختصاصی حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی: صندوق کارآفرینی امید در بستر توانمندسازی کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت می کند

  • کد خبر : 320617
  • 18 خرداد 1402 - 23:58
مهندس غروی در گفتگوی اختصاصی حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی: صندوق کارآفرینی امید در بستر توانمندسازی کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت می کند

پول بانک: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان بستر توانمندسازی کسب و کارهای خرد و کوچک، ذیل مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند.

  • مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید، در یک دوره ای تحت عنوان صندوق مهر امام رضا(ع)، به عنوان یک نهاد مالی که صرفا بحث تسهیلات قرض الحسنه را ارائه می داد، خودش را در واقع معرفی کرده بود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پول بانک،مهندس وحیدالدین غروی، مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید، عصر امروز پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402، در حاشیه سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، در غرفه صندوق کارآفرینی امید، به گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما نشست.

    مهندس وحیدالدین غروی، مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید

    مهندس وحیدالدین غروی، مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید، در ابتدای این گفتگو گفت: صندوق کارآفرینی امید، به عنوان بستر توانمندسازی کسب و کارهای خرد و کوچک، ذیل مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند.

    وی ادامه داد: در واقع اگر بخواهیم یک توضیحی درباره صندوق کارآفرینی امید بدهیم، صندوق را به عنوان یک نهاد دو سو توان که از یک سو بحث راهبری و توانمندسازی کسب و کارها و از یک سوی دیگر، بحث تامین مالی آنها را به عهده دارد، می توانیم معرفی نمائیم.

    مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید، بیان داشت: ما از فضای نمایشگاه و هر گونه فضایی که بتوانیم با مخاطب مان ارتباط بگیریم، استفاده می نمائیم که انواع و اقسام مدلها و الگوهای مشارکت و تامین مالی مان را معرفی می کنیم.

    مهندس غروی، در ادامه اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید، در یک دوره ای تحت عنوان صندوق مهر امام رضا(ع)، به عنوان یک نهاد مالی که صرفا بحث تسهیلات قرض الحسنه را ارائه می داد، خودش را در واقع معرفی کرده بود.

    وی عنوان کرد: ما در دولت جدید، ضمن توسعه ابزارهای تامین مالی مان، به مدل های رسیدیم که بتوانیم در واقع جامعه هدف خودمان را که عمدتا کسب و کار خرد و کوچک، در مناطق روستایی و کم برخوردار هستند، را گسترش دهیم.

    مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید، گفت: ما از مدل اعطای تسهیلات به مدل سرمایه گذاری از طریق تامین مالی جمعی از صندوق های سرمایه گذاری خصوصی تحت عنوان و صندوق های نیکوکاری به عنوان ابزارهای متنوع تامین مالی استفاده می کنیم.

    ادامه این گفتگو را در ویدئو ضمیمه خبر مشاهده فرمائید:

    بنا به این گزارش، آئین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور(بورس، بانک و بیمه)، صبح امروز سه شنبه 16 خرداد 1402، با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، جمعی از مدیران سازمان ها، شرکت های داخلی و خارجی و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

    این گزارش می افزاید: نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

    با گذشت بیش از 14 سال از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی مواجه شده است. از این رو، برآنیم تا در دور پانزدهم این نمایشگاه نیز، همزمان با گسترش بازدیدکنندگان و حضور کشورهای گوناگون، با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

    افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندیهای داخلی در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگسازی، برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان، برگزاری کارگاههای آموزشی، همچنین فرآهم آوردن زمینه مناسب جهت تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و غیره، از اهم برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه می باشد.

    گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه تهران 1402)، از ۱۶ تا ۱۹ خرداد 1402، در فضایی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با حضور ۲۰۰ مجموعه فعال، در سالن های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۲ محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

    دسترسی به سایت رسمی صندوق کارآفرینی امید

    صندوق کارآفرینی امید

    فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=320617

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم