• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

مهندس طاهری در نخستین نشست خبری در آستانه هفته بزرگداشت مقام مهندس: با توجه فرمایشات و رهمنودهای رهبر معظم انقلاب اولویت کاری ما جوان گرایی است

  • کد خبر : 20744
  • 03 اسفند 1397 - 21:31
مهندس طاهری در نخستین نشست خبری در آستانه هفته بزرگداشت مقام مهندس: با توجه فرمایشات و رهمنودهای رهبر معظم انقلاب اولویت کاری ما جوان گرایی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: نظام مهندسی ساختمان استان تهران هم اکنون با دارا بودن حدود 110 هزار نفر عضو یکی از بزرگ ترین تشکل های حرفه ای است که در راستای اجرای قانون گام های بسیار موثری را در جهت بهبود خدمات مهندسی از جمله طراحی و نظارت داشته است.

  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: نظام مهندسی ساختمان استان تهران هم اکنون  با دارا بودن حدود 110 هزار نفر عضو یکی از بزرگ ترین تشکل های حرفه ای است که در راستای اجرای قانون گام های بسیار موثری را در جهت بهبود خدمات مهندسی از جمله طراحی و نظارت داشته است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نشست خبری مهندس طاهری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در آستانه هفته بزرگداشت مقام مهندس، صبح امروز چهارشنبه 1 اسفند ماه 97، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.

    مهندس طاهری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

    مهندس طاهری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در ابتدای این نشست خبری، با اشاره به تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان در 23 سال پیش گفت: هدف از تشکیل این سازمان بهبود کیفیت خدمات مهندسی و به تبع آن بهبود کیفیت ساخت و سازها در کشور بود.

    وی تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان استان تهران هم اکنون  با دارا بودن حدود 110 هزار نفر عضو یکی از بزرگ ترین تشکل های حرفه ای است که در راستای اجرای قانون گام های بسیار موثری را در جهت بهبود خدمات مهندسی از جمله طراحی و نظارت داشته است.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب گفت: با توجه به این فرمایشات مهم و رهمنودهای رهبر معظم انقلاب، اولویت کاری  ما جوان گرایی است. در این راستا  سازمان تمام تلاش خود را انجام می دهد که از نیروهای جوان و متعهد به انقلاب استفاده کند..

    مهندس طاهری افزود: سازمان در سال 96 در بخش ارجاع نظارت 9400 کار در قالب 11 میلیون مترمربع داشته که در 11 ماه امسال به 11 هزار کار در قالب 13 میلیون مترمربع ارجاع رسیده است.

    وی ادامه داد: در بخش کنترل نقشه سازمان در سال 96 حدود 900 نقشه معماری، سازه  و… که امسال به بیش از 1000 پروژه افزایش یافته است.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: بدیهی است که با اهداف قانون گذار برای بهبود خدمات مهندسی فاصله داریم. البته تغییرات بسیاری خوبی در نقشه های فاز 2 ایجاد شده است.

    مهندس طاهری در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به این که برقراری تعامل بین دستگاه های درگیر از جمله شهرداری کم و بیش در بخش کنترل و نظارت شاهد ارتقا عملکرد هستیم، اظهار داشت: یکی از اهداف هیئت مدیره دوره هشتم این است که در آینده نزدیک به اهداف تدوین شده در کنترل نقشه دست یابیم.

    وی با یادآوری این که برداشت نادرست برخی مدیران شهری از رای  شماره 99 دیوان عدالت اداری  سازنده ذی صلاح را تحت الشعاع قرار داد، گفت: خوشبختانه با آغاز فعالیت هیئت دوره هشتم بازرسی های متوقف شده مجددا آغاز شده و تمام تلاش ما این است که با تعامل وزارت راه و شهرسازی، شواری شهر و شهرداری شاهد این باشیم که تمام پروژه ها توسط سازنده های ذی صلاح اجرا شود.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، با تاکید بر این که شفاف سازی یکی از اولویت های هیئت مدیره دوره هشتم است، اظهار کرد: سامان نظام مهندسی در دهه اخیر بازرسی ها را در حوزه گودبرداری آغاز کرده که بر اساس اعلام آتش نشانی پس از ورود نظام مهندسی شاهد کاهش سوانح در این بخش بوده ایم.

    مهندس طاهری، با بیان این که مکاتبات متعددی درباره گودبرداری های پر خطر انجام داده است، افزود: شهرداری تهران تمام گودبرداری پر خطر تهران را شناسایی کرده و اقدامات مورد نیاز در این رابطه در حال انجام است.

    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، در پایان سخنان خود گفت: تمام حواشی که شاید باعث می شد سازمان نتواند تکالیف خود را به طور شایسته انجام ندهد با تعاملات هیئت مدیره دوره هشتم با دستگاه ها و ارگان های ذی ربط و مرتبط از بین رفته است. هیئت مدیره با محوریت شفاف سازی کار خود را غاز کرده که توزیع عادلانه کار یکی از اولویت های این برنامه است.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=20744

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم