• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مهندس شیرازی در نشست خبری سرویس جدید وب 24 با نام « مناگ »: بخشی از خدمات مناگ به کمک ابزار کاربردی جت سئو تهیه می‌شود

  • کد خبر : 330300
  • 13 شهریور 1402 - 1:55
مهندس شیرازی در نشست خبری سرویس جدید وب 24 با نام « مناگ »: بخشی از خدمات مناگ به کمک ابزار کاربردی جت سئو تهیه می‌شود

پول بانک: مجموعه ما ابزار جت‌سئو را هم در اختیار دارد که اولین ابزار سئوی ایرانی است.

  • مدیرعامل شرکت وب 24 گفت: مناگ مخفف چهار عبارت مشاوره تخصصی، نظارت، استراتژی و گزارش‌ است و به مجموعه‌هایی که به هر نحو در حوزه سئو فعال هستند کمک می‌کند تا نتیجه بهتری بگیرند.

    به گزارش سایت خبری تحلیلی پول‌ بانک، نشست خبری سرویس جدید و خدمات سئو متفاوت شرکت وب 24 با نام « مناگ »(افزایش فروش با سئو چهار بعدی)، صبح امروز یکشنبه 12 شهریورماه 1402، با حضور مهندس رضا شیرازی مدیرعامل شرکت وب 24، مهندس رحمتی مدیر توسعه کسب و کار شرکت وب 24، مهندس هادی شریفی کارشناس حوزه IT و مدیرعامل شرکت رسانه ای ریپورتاژ ادز، جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات شرکت وب 24 برگزار شد.

    مهندس رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت وب 24

    مهندس رضا شیرازی، مدیرعامل شرکت وب 24، در ابتدای این نشست خبری گفت: مناگ مخفف چهار عبارت مشاوره تخصصی، نظارت، استراتژی و گزارش‌ است و به مجموعه‌هایی که به هر نحو در حوزه سئو فعال هستند کمک می‌کند تا نتیجه بهتری بگیرند. گاهی اوقات مسیر حرکت برای یک کارشناس سئو مشخص نیست و خدمات مناگ می‌تواند علاوه بر تعیین استراتژی با نظارت و اندازه‌گیری شاخص‌ها به تعریف مسیر درست کمک کند؛ به همین دلیل مناگ ترکیبی از ابزارهای اختصاصی و روش‌های خدماتی است که توسط کارشناسان وب ۲۴ ارائه می‌شود.

    وی به چالش‌های مختلف در حوزه محتوا اشاره کرد و با توجه به تاثیر مناگ در حل این مشکلات گفت: در برخی مجموعه‌ها مانند سایت‌های خبری عملا اجازه فعالیت به شرکت‌های سئو داده نمی‌شود و این چالش که محتوا متناسب با ارزش‌های خبری باشد یا بر اساس اصول سئو تهیه شود همواره وجود داشته است. در این زمینه نیز مناگ می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا در کنار مشاوره، آموزش و تعیین استراتژی، فرآیندهای اجرایی را به تیم محول می‌کند و از طریق نظارت و گزارش‌های دوره‌ای همراه آنها است تا نتیجه بهتری بگیرند.

    مدیرعامل شرکت وب 24، در توضیح خدمات مناگ گفت: زمانی که این خدمت را شروع می‌کنیم، در ابتدای کار سه گزارش تهیه می‌شود؛ گزارش اول شناخت است که برای آشنایی با مشتری، منابع و کسب‌وکار او تهیه می‌شود. سپس یک گزارش مرحله اولیه ایجاد می‌کنیم که در مورد وضعیت کنونی و شاخص‌های عملکرد فعلی است. نهایتا یک گزارش تحلیلی تهیه می‌شود که شامل موارد متعددی مانند بخش‌های فنی، محتوایی، وضعیت رقبا، ساختار وب‌سایت و اجزای دیگر است. از خروجی این سه گزارش، استراتژی تعریف می‌شود و مسیری که قرار است ما را به هدف برساند را مشخص می‌کنیم. این فقط بخش اول کار است؛ در ادامه با توجه به تحلیل‌ها ممکن است برنامه‌ریزی‌های جدید انجام شود یا اصلاحاتی را ایجاد کنیم. حتی ممکن است مواردی باشد که تا کنون توسط آن کسب‌وکار اجرا نشده و باید ایجاد شود. سپس به صورت ماهانه تاثیر اتفاقات مختلف در خروجی و در راستای هدف سنجیده می‌شود. این جلسات مشاوره ادامه دارد و با گروه‌هایی که ایجاد می‌کنیم به صورت روزانه با مشتری در ارتباط هستیم.

    شیرازی با اشاره به اینکه بخشی از خدمات مناگ به کمک ابزار کاربردی جت سئو تهیه می‌شود، گفت: مجموعه ما ابزار جت‌سئو را هم در اختیار دارد که اولین ابزار سئوی ایرانی است. ما داده‌ها و گزارش‌های آن را بومی کرده‌ایم به‌طوریکه نتایج آن مختص ایران است. اکنون در جت سئو روی پنج میلیون کلمه فارسی تحلیل انجام شده است.

    مهندس شیرازی، در مورد فرایند راه‌اندازی مناگ در وب ۲۴ گفت: چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی یک نظرسنجی انجام دادیم که حدود پنج هزار نفر به آن پاسخ دادند و از شرکت‌ها پرسیدیم که کار سئو را به چه صورت انجام می‌دهید، در نتایج مشخص شد که حدود ۶۰ درصد شرکت‌ها تیم داخلی دارند، کمتر از ۴ درصد شرکت‌ها با آژانس‌ها کار می‌کنند، نزدیک به ۱۶ درصد با فریلنسرها همکاری می‌کنند و مابقی نیز فعالیت مشخصی در حوزه سئو ندارند. با توجه به این پاسخ‌ها به‌دنبال راه‌حلی بودیم که در راستای ماموریت وب ۲۴ باشد و به شرکت‌ها در مسیر رشد کمک کند. با خدمات مناگ به‌دنبال این هستیم که تیم‌های داخلی شرکت‌ها بهتر نتیجه بگیرند.

    مدیرعامل شرکت وب 24، در پایان سخنان خود، پیرامون اهمیت گزارش‌های منظم دوره‌ای گفت: گزارش‌هایی که از وضعیت سئو برای شرکت‌ها تهیه می‌کردیم برای اغلب مشتریان مورد توجه قرار می‌گرفت. به عنوان مثال ما ترافیک سایت یکی از مشتریان را ۱۷ برابر کردیم که نتیجه مهمی برای آن شرکت محسوب می‌شد. با این حال مدیر آن مجموعه معتقد بود که گزارش‌ها بسیار سودمند هستند و در این مسیر به او کمک کرده‌اند.

    بنا به این گزارش، شرکت وب 24 حدود ۱۵ سال است که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت می‌کند. یکی از مشهورترین ابزارهای این شرکت، جت سئو است که مورد استقبال سئوکاران و وبمسترهای زیادی قرار گرفته است. این شرکت اما حالا سرویس جدیدی را با نام « مناگ » معرفی کرده که کمپین آن را چند روز پیش آغاز کرده است.

    این شرکت از سرویس جدید خود برای افزایش فروش به کمک سئوی چهاربعدی بهره می برد.

    این سرویس برای شرکت‌هایی طراحی شده است که خودشان تیم سئو دارند یا به دنبال راه‌اندازی این تیم هستند. شما به کمک مناگ می‌توانید عملکرد تیم سئوی خودتان را متحول کنید.

    افزایش فروش با سئوی چهاربعدی

    سئوی چهاربعدی مُناگ، دقیقاً همان چیزی است که شما برای پیشرفت تیم سئوی خودتان به آن نیاز دارید.

    به این ترتیب، دیگر مدیران و صاحبان کسب‌وکارها نسبت به روند پیشرفت سئو سایت خود نگرانی ندارند و می‌دانند به کمک مشاوره سئو تخصصی، تدوین استراتژی حرفه‌ای و نظارت و گزارش‌دهی یک تیم با تجربه می‌توانند در انتظار نتایج شگفت‌انگیز باشند.

    اگر می‌خواهید تجربه و تخصص وب۲۴ در حوزه سئو را به خدمت بگیرید و آن را به تیم خودتان منتقل کنید، برای مشاوره و درخواست گزارش از مناگ می توانید به آدرس monag.ir  مراجعه نمایید.

    مناگ چیست؟

    مُناگ متشکل از ۴ رکن اصلی یا چهار بعد است که شامل موارد زیر می‌شود:

    • مشاوره تخصصی سئو
    • نظارت دقیق بر اجرای اصولی روند
    • استراتژی حرفه‌ای
    • گزارش ‌دهی دقیق و منظم

    هزینه خدمات چقدر است؟

    هزینه خدمات مناگ بستگی به حجم کار دارد. با این‌حال این خدمات ماهانه از حداقل ۱۵ میلیون تومان در ماه آغاز خواهد شد و حداقل مدت قرارداد نیز ۶ ماه است.

    در ابتدای کار ۳ گزارش تهیه خواهد شد:

    • شناخت اهداف، منابع و بودجه و اعضای تیم وب‌سایت
    • گزارش‌های وضعیت اولیه شامل رتبه، ورودی و KPI
    • گزارش تحلیلی به کمک جت سئو، سرچ کنسول و گزارش دستی و همچنین گزارشات محتوایی و فنی و مقایسه با رقبا

    جلسات مشاوره مناگ به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و یک گروه تلگرام نیز با اعضای تیم سئو و اعضای مجموعه برای پشتیبانی و راهنمایی تشکیل خوهد شد.

    مهندس هادی شریفی مدیرعامل شرکت رسانه ای ریپورتاژ ادز

    مهندس رحمتی مدیر توسعه کسب و کار شرکت وب 24

    گفتنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس، می‌توانید به وب‌سایت وب 24 و یا وب‌سایت مناگ مراجعه نمائید.

    فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    فیلم های نشست خبری

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=330300

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم