• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی

  • کد خبر : 318288
  • 31 اردیبهشت 1402 - 12:25
مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی

فهرست محتوا  مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از موضوعاتی به حساب میاید که بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند هستند. برخی از کسانی که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص می‌باشند و به دنبال آن‌اند تا با اقدام بیان شده به شرایط زندگی بهتری برسند، همواره با این مشکل رو به رو بودند که تحصیلات آکادمیک […]

فهرست محتوا

  •  مهاجرت به کشورهای خارجی یکی از موضوعاتی به حساب میاید که بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند هستند. برخی از کسانی که در زمینه‌های مختلف دارای تخصص می‌باشند و به دنبال آن‌اند تا با اقدام بیان شده به شرایط زندگی بهتری برسند، همواره با این مشکل رو به رو بودند که تحصیلات آکادمیک ندارند؛ همین امر باعث شده تا از شروع فعالیت در این زمینه خود داری نمایند. همان‌طور که می‌دانید، هدف از راه اندازی ویزاهای کاری آن بود تا نیروی مورد نیاز مناطق پیشرفته‌ای مانند استرالیا تامین شود.

    کمبودهای موجود تنها در زمینه‌های آکادمیک، مهندسی و پزشکی قرار ندارند و به همین سبب هم شانس بسیار مناسبی برای دارندگان مدرک فنی و حرفه‌ای با تبحر بالا به وجود آمده است. اگر شما هم قصد دارید تا با مسیر مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی آشنایی پیدا کنید، اطلاعات کاملی در ادامه قرار داده شده‌اند که مطالعه آنها کمک بزرگی برایتان خواهد بود.

    مسیرهای مهاجرت بدون مدرک تحصیلی

    اگر با ویزاهای کاری استرالیا و سیستم امتیاز بندی آنها آشنایی داشته باشید، بدون شک مشاهده کرده‌اید که یکی از آیتم‌های تاثیر گذار بر تامین حداقل‌های تعیین شده، چیزی نیست جز تحصیلات. با چنین بستری بسیاری از افرادی که تخصص کافی در حیطه‌های فنی دارند امید خود را برای مهاجرت کاری به استرالیا از دست می‌دهند. همان‌طور که مستحضرید، زمانی که از اقدام مورد بحث سخن به میان میاید، معمولاً ساب کلاس‌های 189، 190 و 491 به ذهن افراد مطلع میایند.

    پس از کمی تحقیق و جست و جو، آنچه که مشاهده شده نشان می‌داد مسیرهای متعدد دیگری هم وجود دارند تا کسانی با شرایط متفاوت هم بتوانند به هدف مد نظرشان که همان اشتغال در یکی از بهترین بازار کارهای جهان است برسند؛ بر همین اساس و به منظور کمک به افرادی که قصد دارند روند مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی را پشت سر بگذارند این مقاله نگارش شده تا بدین وسیله اطلاعات حاصله را با آنها به اشتراک بگذاریم.

    مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی با جاب آفر

    برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی گزینه‌های محدودی پیش روی علاقه‌مندان قرار دارد. اولین انتخاب که شاید نسبت به سایرین بیشتر با آن آشنایی داشته باشید، چیزی نیست جز جاب آفر. Job offer یکی از مسیرهایی است که توسط بسیاری از کشورهای جهان پیش روی افراد متخصص قرار داده شده است. برخی از کسب و کارها به افرادی احتیاج پیدا می‌کنند که در حیطه‌ای یونیک تخصص دارند.

    اگر نیروی کار داخلی قابلیت ایفای نقش در پست‌های مورد بحث را نداشته باشد، فرصتی ایجاد خواهد شد که متخصصان خارجی می‌توانند از طریق آن به هدف نهایی خود برسند. جاب آفر استرالیا که معمولاً با ویزای اسپانسر کارفرما به طور رسمی معرفی می‌شود، مسیری است که می‌توانید از آن به خواسته‌هایتان برسید. با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا بیان کردیم، بدون شک برایتان سوال شده که می‌توانید به سراغ چه ساب کلاس‌هایی بروید؟ در مورد این مسئله باید شما را با مواردی مانند 457، 482، 187 و 186 که گزینه‌های پیش رویتان هستند آشنا کنیم.

     

    مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی

     

    مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی با ویزای 457

    ویزای 457 استرالیا یکی از مواردی به حساب می‌رفت که تا سال 2018 افراد می‌توانستند از طریق آن برای رسیدن به اقامت موقت ۴ساله و مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی استفاده نمایند.

    در این مدت زمان شخص باید حمایت کارفرمایی را جذب می‌کرد تا با کمک وی اداره مهاجرت را قانع کند می‌تواند تاثیرات مفیدی را بر روی کسب و کارش داشته باشد. نداشتن سوء پیشینه، سلامت کامل، تسلط کافی به زبان انگلیسی و زیر 45 سال سن برخی از اصلی‌ترین شرایط تعیین شده برای آن هستند.

    ویزای اسپانسر کارفرما 482

    در قسمت قبل بیان کردیم که یکی از مسیرهای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی چیزی نیست جز استفاده از ساب کلاس 457  که آن هم در سال 2018 منسوخ شد. دولت این کشور برای آن که روش دیگری پیش روی علاقه‌مندان این اقدام قرار دهد، پس از اقدامی که به آن اشاره کردیم ویزای اسپانسر کارفرما 482 را جایگزینش کرد.

    اگر به دنبال استفاده از آن هستید، باید ابتدا کد شغلی خود را بیابید و در لیست مشاغل میان و بلند مدت مورد نیاز آن را جست و جو کنید. در صورت مشاهده کد مورد بحث، شانس آن را خواهید داشت تا با جمع‌آوری مدارک ضروری و داشتن شرایطی مشابه مسیر قبلی برای مهاجرت از طریق ساب کلاس 482 اقدام کنید.

    آیا هنوز در انتخاب روند مناسب برای خود مطمئن نیستید؟ در این صورت بخش‌های بعدی را از دست ندهید تا با تمامی روش‌های مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی آشنا شوید. پیشنهاد دیگری که می‌توانیم برای افزایش شانس موفقیتتان به شما ارائه دهیم چیزی نیست جز مشاوره با کادر مجرب مجموعه مهاجرتی سلکت ویزا که در این زمینه با سابقه‌ای طولانی مشغول فعالیت هستند.

    مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی با ویزای 187

    تا به اینجا با مسیرهایی شما را آشنا کردیم که در نهایت منجر به گرفتن اقامت موقت می‌شدند. اگر قصد دارید به طور مستقیم اقامت دائم بگیرید و یا در کشور مورد بحث حضور دارید و می‌خواهید حضورتان را به بدون محدودیت زمانی تبدیل نمایید، ویزای 187 گزینه مناسبی برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی است.

    هر مسیری که قصد طی کردن آن را دارید، باید کارفرمایی بومی شما را به اداره مهاجرت معرفی نماید و ادعا کند که تنها با مهارت‌هایتان نیازهایش بر طرف می‌شود. محل فعالیت بیزینس اونر باید در مناطق رجینال باشد؛ با این وجود و قرار گرفتن کد شغلی‌تان در لیست مشاغل مورد نیاز، تقریباً مسیر پیش رویتان هموار خواهد بود. تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس 6 و داشتن کمتر از 45 سال سن را می‌توان به عنوان سایر فاکتورهای مورد توجه در روند مورد بحث معرفی کرد.

    ویزای اسپانسر کارفرما 186

    آیا سابقه اشتغال در مقصد مورد بحث را ندارید و یا مدت آن بسیار کم بوده؟ فردی به عنوان دارنده بیزینس به مهارت‌هایتان نیاز دارد و می‌توانید اسسمنت مثبتی از سازمان ارزیابی مربوطه برای مهارت‌هایتان بگیرید؟ تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید (حداقل آیلتس 6)؟ پس می‌توانید برای مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان از ویزای اسپانسر کارفرما 186 استفاده نمایید. با موفقیت در این مسیر قادر خواهید بود برای همسر و فرزندانتان هم مجوز اقامتی به دست آورید و از همراهی‌شان بهره ببرید.

    استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و با کیفیت بالا، تحصیل در مراکز علمی معتبر، رفت آمد آزادانه و بدون محدودیت برای 5 سال، اقدام برای رسیدن به شهروندی و موارد متنوع دیگری به عنوان مزایای این ساب کلاس در دسترس شما قرار خواهند گرفت؛ پس اگر به دنبال بهره‌مندی از آنها هستید، سریع‌تر وارد عمل شوید و پس از آمادگی کامل روند مورد نیاز را طی نمایید.

    مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی

    مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه‌ای

    آیا تحصیلات آکادمیک ندارید ولی مهارت‌های تخصصی قابل قبولی را کسب کرده‌اید و می‌خواهید با مدرک فنی و حرفه‌ای اقامت استرالیا را به دست آورید؟ در این صورت باید بگوییم اگر پیش نیازهای ویزاهای کاری متنوع موجود را تامین کنید و سازمان ارزیاب مربوطه اسسمنت مثبتی را برایتان صادر نماید، شانس مهاجرت به استرالیا بدون مدرک تحصیلی را خواهید داشت.

    آیا به دنبال آشنایی بیشتر با این روند هستید؟ در این صورت باید بگوییم که بهترین گزینه پیش رویتان برقراری ارتباط با مشاوران سازمان مهاجرتی سلکت ویزا https://selectvisa.com/fa/ و یا مراجعه به سایت این مجموعه و مطالعه مقالات به روز و قابل اعتماد قرار داده شده در آن است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=318288

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم