• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت از اعلام لیست نهایی شورای وحدت تهران و شهرستان ها خبر داد

  • کد خبر : 341951
  • 25 بهمن 1402 - 14:36
منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت از اعلام لیست نهایی شورای وحدت تهران و شهرستان ها خبر داد

به گزارش پول بانک به نقل از روابط عمومی شورای وحدت ، منوچهر متکی اعلام کرد که بزودی لیست نهایی شورای وحدت در تهران و شهرستانها به زودی اعلام می شود.  شورای وحدت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402 با بسیاری از کاندیدا های مجلس در تهران و شهرستان ها مصاحبه کرده است و از […]

  • به گزارش پول بانک به نقل از روابط عمومی شورای وحدت ، منوچهر متکی اعلام کرد که بزودی لیست نهایی شورای وحدت در تهران و شهرستانها به زودی اعلام می شود.  شورای وحدت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402 با بسیاری از کاندیدا های مجلس در تهران و شهرستان ها مصاحبه کرده است و از بین کاندیدا ها لیست واحدی را در تهران و شهرستان انتخاب و معرفی می کند.

    منوچهر متکی، دبیر اجرایی و سخنگوی شورای وحدت، درباره این موضوع اظهاراتی داد. او اعلام کرد که تاکنون با تعداد زیادی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی جلسات مصاحبه و ارزیابی برگزار شده است. این مصاحبه‌ها با حضور اعضای هیأت عالی در فضایی کارشناسی و نخبگانی صورت گرفته است. در حال حاضر، با جمع بندی این مصاحبه‌ها و اخذ جمع بندی فرایند شورای وحدت در استان‌ها، به زودی لیست نهایی و مستقل اعضای شورای محل اعلام خواهد شد. در تهران، در حال حاضر دو برابر ظرفیت یعنی ۶۰ نفر معرفی شده‌اند و مجدداً ارزیابی نهایی صورت خواهد گرفت.

    متکی همچنین افزود که برای حفظ وحدت بین نیروهای انقلابی و ارزشی، همچنان در حال مذاکره با آن‌ها و تشکل‌های انقلابی هستند تا در هر زمانی که لازم باشد، مذاکره انجام شود.

    او همچنین اظهار داشت که در برخی حوزه‌ها افراد و نامزدهای شورای وحدت قطعی و مشخص شده‌اند و در برخی استان‌ها نیز در مرحله تصمیم‌گیری نهایی قرار دارند. بنابراین، جمع‌بندی و اعلام نهایی به زودی انجام خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341951

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم