• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ملاک رقابت بانک‌ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است

  • کد خبر : 168306
  • 16 دی 1399 - 5:53
ملاک رقابت بانک‌ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران: ملاک رقابت بانک‌ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، وضعیت بانکداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در آینده ملاک رقابت بانک ها به جای نرخ سود، سطح خدمات غیر حضوری خواهد بود.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در هفتمین جلسه مجازی اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران ، افزود: از میان خدمات ارزی، ریالی و اعتباری که از سوی بانک ها ارائه می شود، خدمات ریالی بیشترین توجه را به خود معطوف کرده و لازم است در این زمینه بالاترین کیفیت خدمات غیر حضوری به مشتریان ارائه شود.
وی از مدیریت فاوا بانک توسعه صادرات ایران خواست با همکاری امورشعب بانک توسعه صادرات ایران، راهکارهای انتقال خدمات ارزی بانک بر بستر الکترونیکی را بررسی و ارائه خدمات غیر حضوری در این زمینه را ارتقا دهند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، گفت: در حوزه خدمات اعتباری غیر حضوری بنا داریم سامانه CBRM مبدل به LOS شود تا مراحل فرایند درخواست مشتری تا تصویب و ابلاغ و اجرا ب..

  • مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران:

    ملاک رقابت بانک‌ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، وضعیت بانکداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در آینده ملاک رقابت بانک ها به جای نرخ سود، سطح خدمات غیر حضوری خواهد بود.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در هفتمین جلسه مجازی اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران ، افزود: از میان خدمات ارزی، ریالی و اعتباری که از سوی بانک ها ارائه می شود، خدمات ریالی بیشترین توجه را به خود معطوف کرده و لازم است در این زمینه بالاترین کیفیت خدمات غیر حضوری به مشتریان ارائه شود.

    وی از مدیریت فاوا بانک توسعه صادرات ایران خواست با همکاری امورشعب بانک توسعه صادرات ایران، راهکارهای انتقال خدمات ارزی بانک بر بستر الکترونیکی را بررسی و ارائه خدمات غیر حضوری در این زمینه را ارتقا دهند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، گفت: در حوزه خدمات اعتباری غیر حضوری بنا داریم سامانه CBRM مبدل به LOS شود تا مراحل فرایند درخواست مشتری تا تصویب و ابلاغ و اجرا به طور کلی الکترونیکی انجام شود؛ در این زمینه واحد IT بانک با یکی از شرکت های تابعه بانک همکاری دارد.

    به گفته صالح آبادی، "بانکداری باز" جزو اولویت های بانک توسعه صادرات ایران بوده است؛ هرچند راه اندازی این سازو کار نیازمند بررسی و آمادگی بیشتر سامانه های بانک است. وی اعلام کرد: "بانکداری باز" از سال آینده با توسعه بسترهای فنی با جدیت بیشتری در سطح شعب دنبال خواهد شد.

    وی گفت: جلسات هفتگی در حوزه " بانکداری باز" در بانک برگزار و طی آن فرایند عملیاتی "بانکداری باز" در سه فاز "عملیات شرکت های تابعه بانک"، "تسویه معاملات بازار سرمایه " و "ارائه خدمات به مشتریان بانک" بررسی می شود. صالح آبادی ادامه داد: پیش بینی می شود به زودی این ساز و کار پس از خروج موفق از مرحله پایلوت در دسترس تمام مشتریان بانک قرار بگیرد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=168306

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم