• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

مقایسه قیمت ویلا در کردان شمالی و جنوبی|با چه مبلغی میتوان در کردان ویلا خرید؟

  • کد خبر : 310130
  • 27 دی 1401 - 17:57
مقایسه قیمت ویلا در کردان شمالی و جنوبی|با چه مبلغی میتوان در کردان ویلا خرید؟

فهرست محتوا منطقه کردان با فاصله کمتر از 2 ساعت در نزدیک تهران ، محبوب ترین و زیباترین منطقه به حساب می آید که دارای چندین شهرک و چندین منطقه ویلایی است.علاقه به خرید ویلا کردان در سال های گذشته افزایش چشم گیری نسبت به سایر مناطق ویلایی کشور داشته و سرمایه گذاران زیادی را […]

فهرست محتوا

  • منطقه کردان با فاصله کمتر از 2 ساعت در نزدیک تهران ، محبوب ترین و زیباترین منطقه به حساب می آید که دارای چندین شهرک و چندین منطقه ویلایی است.علاقه به خرید ویلا کردان در سال های گذشته افزایش چشم گیری نسبت به سایر مناطق ویلایی کشور داشته و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده. منطقه کردان از دو بخش کردان شمالی و کردان جنوبی تشکیل شده که در این دو بخش تعداد زیادی روستا و شهرک های خارق العاده ویلایی قرار داد که در ادامه شمارا با این مناطق بیشتر آشنا خواهیم که تا بتوانید به راحتی در آن روستا یا شهرک ها ویلا خریداری کنید.

     

    در ادامه خواهیم خواند:

    • قیمت ویلا در کردان شمالی چقدر است؟
    • بررسی قیمت ویلا در کردان جنوبی
    • با چه مبلغی در کردان میتوان ویلا خرید؟

     

     قیمت ویلا در کردان شمالی چقدر است؟

    در ابتدا میبایست آشنایی مختصری با کردان شمالی بدست بیاورید. کردان شمالی در شمال اتوبان کرج قرار گرفته و منطقه های جذاب و دل نشینی دارد. آب و هوایی خنک در فصل تابستان موجب افزایش فروش ملک و گردشگر در آن شده است. از محبوب ترین محله های کردان شمالی میتوان به : بهارک ، کوهسار ،برغان، اغشت و …. اشاره کرد که زیبایی فوق‌العاده ای دارند و برای تفریح مناسب هستند. قیمت در کردان شمالی نسبتا بیشتر از کردان جنوبی است. علت این بالا بودن قیمت نیز ، بالا بودن قیمت زمین در برخی مناطق کردان شمالی می باشد برای مثال : قیمت زمین در کردان شمالی بیش از متری 12 میلیون برای برخی نقاط مانند بهارک میی باشد. و یک ویلای 500 متری در کردان شمالی چیزی حدود 8 تا 9 میلیارد قیمت دارد.

     

    بررسی قیمت ویلا در کردان جنوبی

     

    منطقه کردان جنوبی دارای چندین شهرک زیبا و بکر میباشد که در جنوب اتوبان کرج قرار گرفتن. قیمت ویلا در کردان جنوبی نسبت به کردان شمالی ارزان‌تر بوده و مناسب برای سرمایه گذاری است  چندین شهرک اصلی در کردان جنوبی وجود دارد که به ترتیب از محبوب ترین آن : سهیلیه ، تهراندشت و چهارباغ هستند. قیمت زمین در کردام از این شهرک ها متفاوت است برای مثال در منطقه سهیلیه که وسیع ترین شهرک در کردان است ، از متری 500 هزارتومن تا 12 میلیون تومن وجود دارد. در منطقه های مختلف تهراندشت مانند سعیداباد و سرخاب ،شما میتوانید از رنج قیمتی متری 2 تا 5 میلیون ملک خریداری کنید. شما میتوانید برای مشاهده و اطلاع از قیمت های دقیق زمین و ویلا در منطقه سهیلیه یا دیگر شهرک ها ، وارد سایت زاویلا (zavilla.ir) شوید.

    مقایسه قیمت ویلا در کردان شمالی و جنوبی|با چه مبلغی میتوان در کردان ویلا خرید؟

    با چه مبلغی در کردان میتوان ویلا خرید؟

    یکی از پرسش های زیاده افراد که میخواهند در منطقه زیبای کردان ویلا بخرند این است که با چه مبلغی میتوانیم در کردان ویلا بخریم؟ در پاسخ به این پرسش میبایست گفت ، شما در کدام منطقه کردان میخواهید ویلا خریداری کنید. ویلا ها در مناطق کردان با قیمت های متفاوتی به فروش میرسند مثلا در شهرک طاووسیه که جزو شهرک های لاکچریه کردان به حساب می آید شما با مبلغ های بیش از 8 میلیارد میتوانید در این شهرک ویلا خریداری کنید. اما در روستای زکی آباد شما میتوانید بین 2 تا 5 میلیارد ویلایی مدرن و زیبا خریداری کنید. . فروش ویلا فوری پول لازم تا 30 درصد زیر قیمت منطقه به دلیل مشکلات مالی برخی فروشندگان ویلای خود را ارزان‌تر از قیمت واقعی به فروش گذاشته و این مورد برای خرید و کسب سود و سرمایهگذاری دیده میشود.پس قیمت ویلا در کردان نسبت به مناطق آن به شدت قابل تغییر است ، اگر محدودیت مالی دارید در روستاهای ارزان قیمت ویلا خریداری کنید که تعداد بی شماری در مناطق کردان ویلا وجود دارد. شا میتوانید ویلایی با متراژ 300 متر در روستاهای سهیلیه ویلایی ارزان قیمت خریداری کنید تا در تعطیلات یا در آخر هفته ها چند روزی را کنار دوستان و خانواده در منطقه ای فوق‌العاده خوش آب و هوا سپری کنید.

     

    کلام آخر

     

    در این مقاله سعی کردیم دو قسمت اصلی در منطقه کردان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای خرید و سرمایه گذاری از آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد بهترین منطقه در کردان جنوبی شهرک سهیلیه است که چندین روستای ارزان قیمت دارد و در آن سمت اتوبان یعنی منطقه زیبای کردان شمالی ، محله های کوهسار و بهارک با قیمتی بیشتر نسبت به کردان جنوبی قرار دارد. اما شما اگر به دنبال خرید ملک در مناطق کردان هستید ، نیازی نیست هروز مسافتی را تا کردان طی کنید. سایت زاویلا به منظور راحتی و خدمت به شما طراحی شده و شما میتوانید با ورود به یکی از سایت های zamiin.ir یا  zavilla.ir  که به صورت حرفه ای در مناطق مختلف کردان فعالیت می کنند بسیاری فایل های مختلف با قیمت متنوع مشاهده کنید و اگر باب میل شما نبود با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا یک ویلای متناسب با بودجه تان پیدا کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310130

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم