• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

مقاله منتشر شده در وبلاگ کوینکس در رابطه با نظرسنجی کوینکس از کاربران خود

  • کد خبر : 308000
  • 24 آبان 1401 - 19:39
مقاله منتشر شده در وبلاگ کوینکس در رابطه با نظرسنجی کوینکس از کاربران خود

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی توانستند جایگاه خودشان را پیدا کنند و به یک موضوع مهم در تمام دنیا تبدیل شوند. فارغ از هر گونه مشکل بازار سرمایه به‌خودی خود تنش‌های بسیار زیادی دارد و همواره موجی از هیجان در آن حاکم است. کاربران ایرانی دغدغه‌های دیگر به غیر از این تنش‌ها داشتند که […]

  • در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی توانستند جایگاه خودشان را پیدا کنند و به یک موضوع مهم در تمام دنیا تبدیل شوند. فارغ از هر گونه مشکل بازار سرمایه به‌خودی خود تنش‌های بسیار زیادی دارد و همواره موجی از هیجان در آن حاکم است. کاربران ایرانی دغدغه‌های دیگر به غیر از این تنش‌ها داشتند که تنها برخی از صرافی‌ها پشت آنها را خالی نکردند.

    در چند روز گذشته یک نظر سنجی در توییتر رسمی فارسی کوینکس برگزار شد که پاسخ کاربران توجه ما را نیز به خود جلب کرد. می‌خواهیم در این مطلب به احساس کاربران کوینکس که در این نظرسنجی مطرح شده است، بپردازیم.

    انتشار مقاله در وبلاگ کوینکس

    پس از این نظرسنجی مقاله‌ای در وبلاگ کوینکس منتشر شد که برای ما اهمیت مسئله را دو چندان کرد. به همین دلیل احساس کردیم تا از نظرات سردبیر رسانه نیز مطلع شویم. این مقاله به نوعی خدمات ارزنده صرافی کوینکس را در چند سال اخیر از جمله برای ایرانیان مشخص می‌کند.

    کوینکس ثابت قدم در تعهدات

    آنچه که از نظرات کاربران در توییتر به دست می‌آید، این است که این صرافی رمزارز هیچگاه تعهدات خود را زیر پا نگذاشته و به همین دلیل کاربران ایرانی این مجموعه را خانه امن سرمایه خود دانسته‌اند. نظرات سردبیر نیز بر این بود که هیچگاه این تعهد را زیر پا نمی‌گذارند و تریدرها و معامله‌گران دیگر می‌توانند از امکانات آن همواره بهره‌مند شوند.

    تحسین کوینکس

    اگر خودتان نیز به صفحه توییتر نگاهی بیندازید و نظرات مختلف را در مورد سوال “چه مدت در دنیای کریپتو فعالیت می‌کنید و در صرافی‌های ارزهای دیجیتال تا الان با چه محدودیت‌هایی مواجه شدید؟” ببینید، تعلیق نشدن حساب کاربری ایرانیان مورد تحسین واقع شده است.

    افراد زیادی به دلایل مختلف نظیر توقف مبادله، عدم احراز هویت، مسدود شدن سرمایه و … سرمایه خود را از دست داده‌اند و هیچ پشتیبانی پاسخگوی آنها نبود. واقعا باید کوینکس را تحسین کرد که در این مورد به خصوص برای ایرانیان سنگ تمام گذاشته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308000

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم